XMandylover schreef:SindyKaya schreef:Owja nog 1 waarom zeggen meiden(onder andere ik) ga je even mee naar de wc
Omdat we de deuren niet op slot durven te doen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

M_D_H schreef:JasmijnJoy schreef:Waarom jongens het zo spannend vinden op de meisjes wc? ( school etc) Alsof ze elk moment een naakte tegen kunnen komen ofs
vraag me uberhaubt af wat een jongen op een meisjes wc komt doen... die jaag ik echt wel weg...
Leffroi schreef:JasmijnJoy schreef:Waarom jongens het zo spannend vinden op de meisjes wc? ( school etc) Alsof ze elk moment een naakte tegen kunnen komen ofs
Hahahaha
Waarom meiden gillen als de deur van de kleedkamer open gaat, maar het liefst in een zo'n klein mogelijke bikini op het strand liggen?
M_D_H schreef:... rijd er een trein tussen Enschede en Zwolle??
Vandaar 'reed'. Ze zijn aan het werk bij Nijverdal (en dat ging een aantal jaar duren...). De stoptrein rijdt daarom maar tot Nijverdal. Daar kan je met de bus naar Nijverdal-West, en vandaar weer verder met de trein, mocht je dat willen. Maar het is sneller en minder omslachtig om gewoon de intercity via Deventer te nemen. 
M_D_H schreef:Leffroi schreef:
Hahahaha
Waarom meiden gillen als de deur van de kleedkamer open gaat, maar het liefst in een zo'n klein mogelijke bikini op het strand liggen?
waarom het normaal is in een bikini op het strand te lopen, maar als je witte shirt doorschijnt en ze je BH zien ben je in eens ordinair of iets dergelijks...
Century schreef:M_D_H schreef:... rijd er een trein tussen Enschede en Zwolle??
Op 't moment niet.Vandaar 'reed'. Ze zijn aan het werk bij Nijverdal (en dat ging een aantal jaar duren...). De stoptrein rijdt daarom maar tot Nijverdal. Daar kan je met de bus naar Nijverdal-West, en vandaar weer verder met de trein, mocht je dat willen. Maar het is sneller en minder omslachtig om gewoon de intercity via Deventer te nemen.