Waar hebben jullie je grote liefde ontmoet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shaya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 12:10

Via een collega. Was haar schoonbroer en vond ons wel passen :Y)

Memere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 12:12

immii_clarr schreef:
Die heeft hij goed uitgekozen dan Eleio :D

hij had naar een stuk of 5 gestuurt maar hij haakte bij hun af na enkele berichten omdat er geen vloeiend gesprek vanaf kwam langs sms en bij mij wel , heb dus indd geluk gehad !

Wel zijn we nu weer samen sinds 25 maart 2013 omdat het uitging op 20 december 2012 doordat ik helemaal de draad kwijt was over alles ( depressie , nu nog steeds maar heb de steun toegelaten van hem )

inochiyo

Re: Waar hebben jullie je grote liefde ontmoet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 12:32

wat een leuke verhalen zitten hier tussen zeg. is er toch nog hoop voor mij :p

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 12:37

Via worls of warcraft. Inmiddels jaar of 3 terug. Maar hij woont in tilburg, ik in Alkmaar dus ja reistijd van ruim 3 uur.
Ook had ik nog met mn ex. Inmiddels hebben we maanddje of 3 met elkaar!

_Luce

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 21:58

Jolandaa schreef:
Via worls of warcraft. Inmiddels jaar of 3 terug. Maar hij woont in tilburg, ik in Alkmaar dus ja reistijd van ruim 3 uur.

Haha, wees blij.. ik heb de mijne ook een jaar of 5 terug leren kennen op World of Warcraft, en hij woont in Londen ;-) wel leuk om te horen dat ik niet de enige ben bij wie het via deze weg is gegaan!

dark_moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 21:13

Haha. Ik kom tijdens mn werk jongen tegen. Dacht meteen wow dat
Is een leuke jongen :) gewoon super spontaan en vond m echt leuk. Hij
Heb een eigen bedrijf en was daar aan t werk. Hij had me echt super geholpen
En we hadden leuk kort geprekje.. hij moest daarna nog wat doen
Voor me.. en ik ben toen weggegaan. Ik kreeg
Hem niet uit mn koppie en ben 's avonds ns gaan kijken op
Internet en hem gevonden. Compleet met zn nummer, hij heb een eigen
Website voor zn bedrijf. Nu kan ik natuurlijk een berichtje sturen of het
Nog gelukt is met wat hij voor me zou doen. Ik durff niet haha

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 20:56

Haha leuk om te lezen allemaal.

Ik heb mijn vriend ruim twee jaar terug leren kennen, toen ik een subwoofer van zijn vriend had gekocht.
Hij wist wel iemand die automonteur was die hem kon inbouwen... Die dag erna was ineens mijn accu leeg, centrale deurvergrendeling deed het niet meer en de auto startte niet. Had ik hem weer laten komen..... schakelaartje vergeten ertussen te zetten :+.
Toen hebben we nog even bij ons in de tuin gezeten, mn ouders vonden hem heel aardig. Haha. (ik ook hoor)
We zijn in de stad wat wezen eten, we hadden beide toch niets te doen, en heel de avond nog samen geweest. Sindsdien zijn we nog nooit langer gescheiden geweest dan 12 uur.
:D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 16:06

Wat grappig al die verhalen!

Mijn eerste lief werkte bij paps :'). Mn huidige vriend ook _O-

Tess_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 16:50

_Luce schreef:
Jolandaa schreef:

Haha, wees blij.. ik heb de mijne ook een jaar of 5 terug leren kennen op World of Warcraft, en hij woont in Londen ;-) wel leuk om te horen dat ik niet de enige ben bij wie het via deze weg is gegaan!

Die van mij heb ik 4 jaar terug leren kennen via World of Warcraft, ik woonde in Almere .. hij in Belgie. Nu wonen we al ruim anderhalf jaar samen. ( En spelen nog steeds samen het spel :+ )

mariekekroon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 19:51

in de trein naar huis toe :+:

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 21:45

Op een feestje :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 11:27

Hij stond gewoon ineens voor de deur :+

Hij was aan het verhuizen (had een eigen huisje gekocht, ik woonde nog thuis bij mijn ouders) bij ons in de straat. Ik was die avond jarig en mensen hadden de auto vlakbij hem geparkeerd. Omdat hij aan het klussen was, had hij een beetje last van die auto en kwam dus even vragen of iemand de auto even weg wilde zetten :+
Week later kwam ik hem in de kroeg tegen, wat gebabbeld, was wel gezellig, verder eigenlijk niet.
Tot een week later, ik fietste voorbij in mijn paardenkloffie en hij riep in eens over straat, als je terug komt heb ik de koffie klaar hoor.
Wist eigenlijk niet zo goed of hij het ook meende, maar de stoute schoenen aangetrokken en aangebeld (mezelf wel eerst even omgekleed en opgefrist natuurlijk, hij heeft niks met paarden). Hele gezellige avond gehad.

Ondertussen zijn we 10 jaar samen en hebben we vorig jaar zomer ons droomhuis verkocht.

Hij is nu een weekje weg voor het werk en ik dacht dat ik het wel lekker zou vinden een weekje voor mezelf, maar ik kan niet wachten tot hij vanavond belt dat hij op het bedrijf is. Scheur er direct naar toe :')

Glitter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 18:28

[quote="SAKKIA"]Hij stond gewoon ineens voor de deur :+

Hij was aan het verhuizen (had een eigen huisje gekocht, ik woonde nog thuis bij mijn ouders) bij ons in de straat. Ik was die avond jarig en mensen hadden de auto vlakbij hem geparkeerd. Omdat hij aan het klussen was, had hij een beetje last van die auto en kwam dus even vragen of iemand de auto even weg wilde zetten :+
Week later kwam ik hem in de kroeg tegen, wat gebabbeld, was wel gezellig, verder eigenlijk niet.
Tot een week later, ik fietste voorbij in mijn paardenkloffie en hij riep in eens over straat, als je terug komt heb ik de koffie klaar hoor.
Wist eigenlijk niet zo goed of hij het ook meende, maar de stoute schoenen aangetrokken en aangebeld (mezelf wel eerst even omgekleed en opgefrist natuurlijk, hij heeft niks met paarden). Hele gezellige avond gehad.

Ondertussen zijn we 10 jaar samen en hebben we vorig jaar zomer ons droomhuis verkocht.

Hij is nu een weekje weg voor het werk en ik dacht dat ik het wel lekker zou vinden een weekje voor mezelf, maar ik kan niet wachten tot hij vanavond belt dat hij op het bedrijf is. Scheur er direct naar toe :')[/quote
Droomhuis gekocht of verkocht?

Was dan toch een goede dappere zet gewoon te gaan!!!