Verliefd, maar hij ook?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 13:29

amoj schreef:
Nou hij hoeft helemaal geen liefdesverklaring terug te sturen, maar hij mag toch ook wel eens uit zichzelf wat sturen? Blijkbaar vindt hij me daar toch niet leuk genoeg voor. En hij gaat ook telkens weg als ik een gesprek met hem wil voeren.
Ik ga dit weekend echt niks meer sturen, hij bekijkt het maar even.

Maar, wie weet heeft hij totaal geen idee dat jij hem leuk vindt? Dan heb je geen reden om geïrriteerd te zijn.
Vaak is het zo dat je zelf denkt dat je alles erg duidelijk heb gezegd, dat hij inmiddels echt wel weet dat jij hem leuk vindt. Maar wat als dat nou niet zo is? Misschien heeft hij het echt niet door.
Tot nu toe heb je ook vooral over school gepraat. Misschien vind hij het wel raar dat je ineens zo veel over school tegen hem praat, maar zoekt hij daar verder niks achter.
Dus, zeg gewoon wat je wil dat hij weet! Misschien kan je anders nog wel een jaar wachten! dat is misschien overdreven, maar hij gaat waarschijnlijk niet ineens wel je gedachten kunnen lezen, als hij dat tot nu toe ook niet kon.
Ik bedoel dit echt als hulp hoor, niet onaardig bedoeld :) Maar soms denken mensen te snel dat een ander ze wel snapt, omdat ze zelf precies weten wat ze willen.

Maartenn

Re: Verliefd, maar hij ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 13:57

Als iemand tegen mij over het schoolrooster begint denk ik sowieso niet 'Oh die ziet me wel zitten.' :')

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 14:13

nee precies! Een nederlandse docent van mij zegt altijd:
'als je wat moet uitleggen, dan moet je dat doen alsof je het tegen een debiel hebt, en waarschijnlijk heb je het dan nét goed genoeg uitgelegd. Dat ging over Nederlands, maar het is wel hetzelfde. Niet ervan uit gaan dat iemand je wel snapt, want dat is vaak niet zo!

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 14:28

Nou jij zegt dat ie steeds weg moet tijdens jullie gesprekken, maar wie weet heeft ie eigenlijk helemaal geen tijd op dat moment om te chatten, maar komt ie stiekem voor jouw toch snel paar minuten kijken :D

Kans bestaat dat ie even nerveus is als jij haha, en ook om de haverklap gaat kijken of jij al wat gezegd hebt.

Ik zou gewoon zeggen: hee heb je zin om nog wat te drinken voor de school weer begint?
(Of heb je nog school en moet de vakantie nog beginnen? Belgie hierzo :') Dan kun je gewoon zeggen: zin om wat te gaan drinken om het begin van de vakantie te vieren :D )

Kom op joh! Nee heb je, ja kun je krijgen!

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 14:35

Jongens zijn heel slecht in hints begrijpen. De jongen die ik in de 2e klas leuk vond heb ik gewoon meteen gezegd dat ik hem leuk vond. Toen is het niks geworden, maar we zijn nu alweer 8 maanden samen.
En nog steeds snapt hij de meeste hints niet :') Wat dat betreft moet ik dingen inderdaad heel duidelijk gaan uitleggen.

Voordat we iets hadden gingen onze gesprekken heel stroef. Ik moest elke keer beginnen en hij reageerde heel ongeïnteresseerd en moest ook altijd weg.
Later ben ik op het idee gekomen hem mee te vragen naar Walibi.
En zo kreeg ik zijn nummer en hebben we heel veel gewhatsappt. We hebben elkaar daardoor beter leren kennen en uiteindelijk hadden we geweldige gesprekken :j

Ik ben het eens met JunkDeLuxe: Nee heb je. Ja kun je krijgen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 15:40

Ja jullie hebben ook wel gelijk, door de gesprekken weet hij echt niet dat ik hem leuk vind. Ga ik volgende week op school duidelijk proberen te maken, en anders inderdaad gewoon een berichtje doen of hij wat wil drinken.

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 09:43

Ik ben benieuwd hoe het vandaag gaat, laat je het weten?

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 20:52

Wij willen nieuws :D hoe is het geweest?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 22:06

Nou, beetje apart. Hij heeft nauwelijks met me gepraat, alleen toen hij wat moest weten.
Hij ging ook niet onder de lessen naast me zitten, wel in de buurt.
En in de pauzes en tussenuur ging hij telkens aan een andere tafel dan de mijne zitten.

Dit deed hij ook toen ik hem net had toegevoegd op fb. Heel raar.
Ik weet het niet.
Zelf heb ik ook niets bijzonders gedaan.

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 22:22

Denk dat ie gewoon nerveus is, gewoon vragen ;)
ik heb dat ook gedaan, en behoorlijk wat afwijzingen gekregen hoor, is niks raars aan, het maakt je wel een sterker persoon.

acera1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 22:28

misschien moet je maar gewoon op hem afstappen en zeggen dat je hem leuk vindt XD nouja ik ben ook helemaal verliefd op een jongen uit mn klas en ik weet niet of het ook wederzijds is maar hij is wel heel aardig enzo... maar ik zou ook nooit die eerste stap durven te zetten!

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 00:08

hij is verlegen!!!!!! weet niet hoe hij met de situatie om moet gaan! :D

hoe schattig!!

BlackDancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 00:32

Ik denk eerlijk gezegd dat hij geen interesse heeft :P
Zoiets (ergens anders zitten, niet veel zeggen, niet uit jezelf een gesprek beginnen, maar wel aardig blijven) zou ik namelijk ook doen als iemand interesse toont in wie ikzelf niet geinteresserd ben. Ik herken dit gedrag ook wel van een jongen die ik eerst leuk vond :)
Maar ik zou toch gewoon zeggen dat je hem leuk vind!! Dat heb ik toen ook gedaan met die jongen en ik ben er niet slechter van geworden hoor :D ik zat echt helemaal te shaken (achter de computer wel :P) maar daarna vond ik mezelf echt stoer en was ik heel trots :D hij bleek me toen toch niet leuk te vinden, maar ik was blij dat ik zekerheid had :)

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 07:55

BlackDancer schreef:
Ik denk eerlijk gezegd dat hij geen interesse heeft :P
Zoiets (ergens anders zitten, niet veel zeggen, niet uit jezelf een gesprek beginnen, maar wel aardig blijven) zou ik namelijk ook doen als iemand interesse toont in wie ikzelf niet geinteresserd ben. Ik herken dit gedrag ook wel van een jongen die ik eerst leuk vond :)
Maar ik zou toch gewoon zeggen dat je hem leuk vind!! Dat heb ik toen ook gedaan met die jongen en ik ben er niet slechter van geworden hoor :D ik zat echt helemaal te shaken (achter de computer wel :P) maar daarna vond ik mezelf echt stoer en was ik heel trots :D hij bleek me toen toch niet leuk te vinden, maar ik was blij dat ik zekerheid had :)

ja, of als iemand verlegen is ;) een jongen die ik ken, heeft dat ook. Daarvan weet ik dat hij mij niet leuk vindt en andersom ook niet, maar hij durfde alsnog nauwelijks met me te praten.
nu ken ik hem beter en is hij veel losser geworden zeg maar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 17:32

Zo, weer even een update :p
Woensdag waren we vrij.
Vandaag weer school.
Tijdens de pauze kwam hij naast me zitten en tijdens het laatste lesuur ook. En hij vroeg ook weer wat dingen aan me.
Denk dat hij inderdaad gewoon heeuul erg verlegen is.

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 17:33

het is in ieder geval positief dat hij zelf naast je is komen zitten :)

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 23:53

nu doorzetten he!

joliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 09:36

Ik heb net het topic doorgelezen. Ik ben benieuwd of het wat gaat worden. Succes vandaag. Gewoon lekker jezelf zijn hoor. Als jullie elkaar echt leuk vinden, komen de lange interessante gesprekken vanzellf wel. :D

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 09:48

joliene schreef:
komen de lange interessante gesprekken vanzellf wel. :D

Ik ben altijd benieuwd hoe mensen aan het idee komen dat iets vanzelf wel komt...

joliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 10:53

Doubtless schreef:
joliene schreef:
komen de lange interessante gesprekken vanzellf wel. :D

Ik ben altijd benieuwd hoe mensen aan het idee komen dat iets vanzelf wel komt...

Het is maar net hoe je vanzelf opvat. Ik bedoelde ermee te zeggen, dat je niet de hele tijd moet gaan denken over wat je zegt of niet zegt. Als iemand je echt aardig vindt, dan maakt het diegene vast niet uit als je even niets zegt of dat je iets "raars" zegt. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 19:09

Vandaag is er niet echt iets 'spannends' :p gebeurd. Heb hem er wel een paar keer op betrapt dat hij me aan liep te kijken.
Gesprekken komen nog moeilijk op gang. Durf ook minder goed als er veel anderen bij zijn.

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 19:13

Dan word het tijd voor actie ;) gewoon vragen of ie een keer wat met je wilt gaan drinken ;)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 19:15

Ik geef het op.. :') Je durft toch niks te ondernemen..

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 19:16

amoj schreef:
Durf ook minder goed als er veel anderen bij zijn.

Nog minder?
Ik geef het ook op...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 19:16

Nee Captain dat klopt inderdaad!