amoj schreef:Nou hij hoeft helemaal geen liefdesverklaring terug te sturen, maar hij mag toch ook wel eens uit zichzelf wat sturen? Blijkbaar vindt hij me daar toch niet leuk genoeg voor. En hij gaat ook telkens weg als ik een gesprek met hem wil voeren.
Ik ga dit weekend echt niks meer sturen, hij bekijkt het maar even.
Maar, wie weet heeft hij totaal geen idee dat jij hem leuk vindt? Dan heb je geen reden om geïrriteerd te zijn.
Vaak is het zo dat je zelf denkt dat je alles erg duidelijk heb gezegd, dat hij inmiddels echt wel weet dat jij hem leuk vindt. Maar wat als dat nou niet zo is? Misschien heeft hij het echt niet door.
Tot nu toe heb je ook vooral over school gepraat. Misschien vind hij het wel raar dat je ineens zo veel over school tegen hem praat, maar zoekt hij daar verder niks achter.
Dus, zeg gewoon wat je wil dat hij weet! Misschien kan je anders nog wel een jaar wachten! dat is misschien overdreven, maar hij gaat waarschijnlijk niet ineens wel je gedachten kunnen lezen, als hij dat tot nu toe ook niet kon.
Ik bedoel dit echt als hulp hoor, niet onaardig bedoeld
Maar soms denken mensen te snel dat een ander ze wel snapt, omdat ze zelf precies weten wat ze willen.