Je kan zeggen dat je ze op wil halen, als dat niet kan zou ik het niet doen..
birte
Geplaatst: 26-01-13 14:53
Ik had net ook een aparte verkoper, Ik had gereageerd op een partijtje bitten die hij aanbood, daar stond geen foto bij of vraagprijs bij, dus ik had gevraagd naar een foto en vp, word ik net gebeld door deze man, dat hij wel een foto wil maken maar geen camera heeft, dus hij alle bitten omschreven, en nog na geteld aan de telefoon (ik kon gewoon horen dat het bitten waren), omdat de prijs erg leuk was toch maar akkoord gegaan, maar net bij het overmaken wel nog even zijn gegevens gecontroleerd, en daarop staat geen melding dus ga er maar vanuit dat deze man gewoon de waarheid spreekt (ik heb nog nooit iets gekocht zonder er een foto van te hebben gezien)
dus ben benieuwd wat ik volgende week binnen krijg
Nou hier dan eindelijk het dressoir in huis, gaaf ding hoor! Leuke mensen ook, ging fijn
Wel jammer dat de lades van binnen nogal naden hebben.....maarja ik wilde er toch al een matje in leggen bij allemaal dus verder maar niet over gezeurd want het is zo'n leuk, apart ding!
Bleek ook speciaal gemaakt te zijn door een meubelmaker, naar wens van een klant. Was te duur om er 1 te maken dus toen zijn er maar 2 gemaakt en is er 1 de winkel in gegaan, die dan door deze verkopers gekocht is destijds.
Dat verklaart wel waarom ik dit model nooit eerder gezien heb
Zeggen dat je spullen op wilt halen en dat helemaal afspreken met tijd en adres enzo, dat doen best veel mensen. Om dan daarna te zeggen dat er toch iets tussen is gekomen en opsturen eigenlijk ook wel okee is... is toch vaak gewoon om te kijken of je af wilt spreken en dus redelijk betrouwbaar bent, en om meteen een adres te krijgen
Dat zal ook wel de reden zijn dat mensen willen dat jij ze belt als zij iets willen kopen. Nou heb ik veel minder moeite met mijn adres geven dan mijn telefoonnummer geven of bellen. Heeft een beetje iets te maken met een klant voor mijn fotografie die me vervolgens hele dag smsjes ging sturen over van alles en ook omdat ik onwijze belangst heb... Gek genoeg nooit mensen gehad die mijn adres of andere gegevens vroegen of ze mijn adres mochten als ze iets kopen!
freespirit
Geplaatst: 26-01-13 18:45
Maiska schreef:
Oh dat verhaal van freespirit! Geweldig! Weet je nog welk dorpje dat was ?
hij staat te drogen bij je kachel, morgen in elkaar zetten
Kentaro
Geplaatst: 26-01-13 21:38
pmarena, wat fijn dat het gelukt is deze keer!! (heb je ook een foto??) Je zou ook van dat plastic spul (je hebt dat op rolletjes volgens mij bij de keukenafdeling) van de IKEA voor in die lades kunnen kopen! Vind ik ideaal spul, heb het ook in m'n keukenlades en in m'n buffetkast! Sluit heel mooi af en is gelijk antislip!
pmarena
Geplaatst: 26-01-13 21:40
O hebben ze dat bij de Ikea! Ik zal eens kijken, bedankt voor de tip Was niet wat ik van plan was maar als het is wat ik denk dat het is dan is dat ook wel een idee ja
Hij staat nog steeds op Marktplaats zie ik
Moet je smaak zijn zo van dat middenbruin gekleurde hout, hier staat het prachtig Deze verschillende maten lades heb ik niet eerder gezien.
Die is zeker mooi!! Ja, het is ideaal spul! Weet niet of ze het altijd hebben, maar ik heb het doorzichtig en grijs.
MoSt81
Geplaatst: 26-01-13 21:46
Mooie kast! Helemaal mijn smaak.
Bij mij lopen de verkopen echt niet. Ik heb een hoop boeken te koop, heb er maar overal prijzen bijgezet en zal er binnenkort eens foto's bijzetten. (heb er wel bijstaan dat foto's via de mail te krijgen zijn)
Kentaro
Geplaatst: 26-01-13 21:47
Ik heb er een tijdje best wat boeken op gehad (allemaal nieuw), maar geen enkele reactie. Ben er maar even mee gestopt
pmarena
Is een paar mm dik en lijken een soort ronde tunneltjes of honingraad in te zitten, dat spul?
Heb ik ook in de (mooie....) keukenlades van ons te koop staande huis liggen, is erg fijn spul
Ja dank je, best apart met een eigen karakter hè
Ik vind hem echt geweldig qua kleur (niet te licht en niet te donker), formaat, mooie ouderwetse maar niet gore of gammele greepjes, die plaatsing en formaten van de lades... hij KLOPT gewoon
Kun je lekker overzichtelijk allerlei zooi in kwijt
Laatst bijgewerkt door pmarena op 26-01-13 21:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Nou ik heb ook een zadel, een singel en wedstrijdjasje etc te koop staan. Krijg ik ook niet kwijt. 2 producten in nieuwstaat voor minder dan de helft en toch niet willen verkopen
roxiie
Geplaatst: 26-01-13 22:32
Ik krijg mn spullen ook niet verkocht. Ofja zou t wel kunnen verkopen voor 2 euro voor een splinternieuw setje br beenbescherming Dan ga ik t straks zelf wel gebruiken...
Ik zal de link maar niet hier neerzetten, maar ik zit nu toch een advertentie te lezen op marktplaats. Bah!! Wilde al reageren maar heb het toch maar niet gedaan.
Advertentie gaat over iemand die een maand terug een hondje heeft gekocht op marktplaats en nu heeft ie een dikke buik, gezwollen tepels en ze kan haar plas niet meer ophouden. Ze vraagt voor advies... Wat dacht je van een dierenarts. Echt walgelijk! Kijk dat je advies vraagt op een forum, met mensen die er (soms) verstand van hebben oke. Maar je gaat toch ook naar een dierenarts??
Kentaro
Geplaatst: 26-01-13 22:50
Onvoorstelbaar dat je zoiets op MP zou vragen!?!?
Geryon
Geplaatst: 26-01-13 22:52
Kentaro schreef:
Onvoorstelbaar dat je zoiets op MP zou vragen!?!?
Precies..
Zou ik de link mogen? Misschien kan ik iets doen voor het beestje..
kiki1976
Geplaatst: 26-01-13 22:57
Pfff dan bel je toch een da ik snap dat ook niet! Maar dat heb ik hier op bokt ook wel eens hoor....
Mooi dressoir hoor!
Hier hebben we fleece dekens in de aanbieding. Van € 24,95 nu voor € 14,95 krijg ik een mail, mag ik er 4 voor € 10,- p/st Ik denk dan je krijgt al €10,- korting en dan is het nog niet genoeg. Nu is het dat diegene al vaker met dit soort vragen en mail stuurt....
Laatst bijgewerkt door kiki1976 op 26-01-13 23:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik lees nog steeds actief mee hoor Ik heb alleen even niks bijzonders te melden. Verwacht aanstaande week weer een aantal pakketjes Is altijd wel leuk, om weer iets binnen te krijgen. Als zijn het voorlopig wel even de laatste dingen, ik moet eerst maar weer eens wat vérkopen voordat ik weer geld uit ga geven