Onhandige mensen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-13 17:09

liefpaardjee schreef:
ik ben echt erg:
- voor de action stond groot een bordje: PAS OP ZEER GLAD en tja wie glijd er weer 3 x uit op de vierkante meter, moi
- omdat ik nogal klein ben moet ik als ik iets wil pakken op het aanrecht klimmen maar tot 2 keer toe val ik er af en lig ik midden op de stenen vloer auww

Hier ook een kleine ben maar 1.62m en moet weleens nog een krukje pakken en ja dan val je soms :P

badass

Re: Onhandige mensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 22:50

Ik ben ook best onhandig maar mijn geheugen is nog slechter

- Ik fietste elke dag door de sneeuw heen in de rotste straten en niet gevallen, ga ik 1x lopend ga ik bijna in de bosjes op mijn muil, en de andere x pleurde ik echt op de grond
- ik liep gister weer tegen de haldeur aan
-ik liep door de gang heen doet een leraar een lokaal deur open liep ik er volop tegaan.
- 2 weken oude mobiel in de sneeuw laten vallen
- beschuitjes met hagelsag/suiker erop, loop ik naar de bank hoppa beschuitjes op de grond met suiker en hagelslag overal.
- altijd verkeerd inschatten waar mijn mond zit met drinken en vervolgens alles over je heen krijgen
- in lachen uit barsten terwijl je slok melk in je mond zit en dat uitspugen over pan eten en mijn vader die tegenover mij aan tafel zat.
- altijd als ik in mijn zus der bed ga, stoot ik haar rotnachtkastje om
-pap in de oven doen, laten overstromen alles schoonmaken. en nog een keer proberen en er bij staan. Overstroomde hij weer, net als de chocomelk dag daarna.
-tegen een boom aanlopen
-door gladde schoenen en gladde vloer op de grond pleuren
-Elke deur in school waar trekken op staat eerst duwen en dan pas trekken
-naar mijn stopcontact en naar mijn bank in het midden loopt een snoer voor mijn bed al paar weken. En tja dan na zoveel keer er netjes overeen hebben gestapt ging ik dit keer op mijn muil

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 23:46

badass schreef:

- Ik fietste elke dag door de sneeuw heen in de rotste straten en niet gevallen, ga ik 1x lopend ga ik bijna in de bosjes op mijn muil, en de andere x pleurde ik echt op de grond
-ik liep door de gang heen doet een leraar een lokaal deur open liep ik er volop tegaan.
- beschuitjes met hagelsag/suiker erop, loop ik naar de bank hoppa beschuitjes op de grond met suiker en hagelslag overal.
- altijd verkeerd inschatten waar mijn mond zit met drinken en vervolgens alles over je heen krijgen
- in lachen uit barsten terwijl je slok melk in je mond zit en dat uitspugen over pan eten en mijn vader die tegenover mij aan tafel zat.
-pap in de oven doen, laten overstromen alles schoonmaken. en nog een keer proberen en er bij staan. Overstroomde hij weer, net als de chocomelk dag daarna.
-tegen een boom aanlopen
-naar mijn stopcontact en naar mijn bank in het midden loopt een snoer voor mijn bed al paar weken. En tja dan na zoveel keer er netjes overeen hebben gestapt ging ik dit keer op mijn muil

Voor iemand met een slecht geheugen, herinner je je best veel blunders :D

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 13:22

Okee ik heb vandaag ook weer wat beleefd :')
Ik en mijn vriendin rende door de kantine, ik ga door m'n enkel en baf voorover op m'n borst en glij even door.
De hele kantine lachen. En ik ja, lag daar nog een paar minuten versuft.

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-13 13:28

badass schreef:

-tegen een boom aanlopen

Idd dat je je blunders nog kan onthouden, ik ben al een paar van kwijt :')
ps. wat een creepy avatar hopelijk ben ik niet de eerste die dat zegt :+

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-13 13:29

Fair schreef:
Ik en mijn vriendin rende door de kantine, ik ga door m'n enkel en baf voorover op m'n borst en glij even door.

Wat gebeurde er daarna toen je weer opstond? :P

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 16:39

hoi schreef:
Fair schreef:

Wat gebeurde er daarna toen je weer opstond? :P

Mijn vriendin lag te huilen op de grond van het lachen en ik was snel samen met haar de WC ingerend, waarbij er 10 minuten later mijn andere 2 vriendinnen de wc in kwamen stormen 'BEN JIJ GEFLIKKERD IN DE KANTINE?' Naja, dat ging dus ookal weer de hele school rond :')

badass

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 20:45

Umaydream & hoi, hahah ik heb het bericht een uur open laten staan om nog dingen te verzinnen. Maar idd meestal vergeet ik andere dingen, zegt mijn zus doe mijn licht uit zeg ik wat tegen haar loop weg zonder licht uit de doen.
En ja heel veel mensen vinden mijn ava eng hahaha

ElinaSK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 21:25

*komt binnenvallen*

ik kom mij ook even melden :') ....

ik heb voornamelijk gewoon domme acties en ik maak altijd eerst alles stuk ....
ik heb eerst de bladblazer op werk 100x verzopen voordat ik eindelijk snapte
dat de chokehendel dicht moest O:)

ik struikel 3x over dezelfde doos, waarbij het hoogtepunt komt jaja ... ik zet dat ding
na elke keer dat ik erover donder gewoon weer terug op dezelfde plek om er vervolgens
5 minuten later weer over te vallen en terug te zetten... ik leer ook zo goed van mn fouten _O- _O-

Stumper_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 10:58

Hier nog één. Ik struikel zo vaak dat ik inmiddels een bijna perfect evenwicht heb om mezelf niet te laten vallen. Dat schijnt er heel gek uit te zien, dat ik continu bijna val. :') Ik ben inderdaad ook lichtelijk motorisch gestoord, m'n ene broertje heeft het net zo erg als ik, de andere werkt dan wel weer correct. :Y) Mijn oog-hand coördinatie faalt enorm. Dansen is ook een ramp, gevoel voor ritme heb ik wel, maar ik kan mijn lichaam gewoon niet zodanig bewegen.

Ik stoot regelmatig mijn ledematen tegen van alles, ook tegen de muur naast mijn bed of inderdaad gewoon stoelen of tafels. Tegen de deur aan lopen als hij al open staat, van de trap vallen (dat kan ik meestal tegenhouden gelukkig). Regelmatig vingers tussen de deur houden. Een beetje met je arm zwaaien en opeens een mooie schaafwond hebben want de muur in de buurt was nogal ruw. O:) Heb nu practicum en krijg het voor elkaar om steeds een potje met buffer om te gooien... deed ik het een keer niet, deed mijn partner het. :D

Dingen plotseling zonder reden laten vallen klinkt ook heel bekend. Af en toe schop ik mezelf ook per ongeluk. :') Een ezel stoot zich geen 3x aan dezelfde steen, nou, dan ben ik duidelijk geen ezel want ik doe dat nog vaker.

Mijn verstrooidheid is weer een ander verhaal trouwens... Dat is ook in grote getale aanwezig, maar nu is deze post wel lang genoeg. :D

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-13 14:54

Ik was ook weer bijna gestruikeld door de stront maar ik weet me nu nog wel te redden teegenwoordig. :+

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 19:02

Ik rekende vanmiddag af bij de kassa, zeg heel blij 'doei' Draai me om en loop zo vol tegen zo'n spiegelpaal aan, ik wist niet hoe hard ik de winkel uit moest komen :+

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-13 14:21

Fair schreef:
Ik rekende vanmiddag af bij de kassa, zeg heel blij 'doei' Draai me om en loop zo vol tegen zo'n spiegelpaal aan, ik wist niet hoe hard ik de winkel uit moest komen :+

Auw dat zal vast wel pijn gedaan hebben :(:)

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 16:59

Aah, mijn lotgenoten! :D
Ik ben ook echt superonhandig. Vaak omdat ik me niet concentreer op hoe ik mijn glas ga vastpakken zonder deze om te stoten, hoe ik de kastdeur open doe zonder 'm tegen mijn hoofd aan te knallen, hoe ik de tomaat door midden ga snijden zonder hierbij een stukje van mijn vinger mee te nemen... zucht! Als ik hier echt mijn aandacht bij heb gaat het goed, maar ja ik wil meerdere dingen tegelijk doen :P
Daarnaast ben ik wel intelligent, maar niet zo snugger zal ik maar zeggen :)) Ik maak vaak blonde opmerkingen, snap de grap pas 5 minuten later, kan heel lang doen over nadenken over hoe ik iets het beste kan doen terwijl het eigenlijk zo simpel is.. Mijn huisgenootje is precies hetzelfde, dus dat levert vaak hele domme situaties op! Ach we doen ons best O:)

Het erge is dat mensen die me goed kennen er altijd al van uit gaan dat het mis gaat bij mij! Als ik bijvoorbeeld de glazen wil bijvullen zitten mijn vriendinnen angstig te kijken en schuiven ze nog net niet een stukje van de tafel weg :D
En mijn vriendje vindt me ook maar onhandig. Op onze eerste date gooide ik mijn (gelukkig lege) wijnglas om, wat ik nog steeds regelmatig moet horen :+ En zo gebeuren er nog wel meer domme dingen waar hij bij is, waar hij dan smakelijk om moet lachen...

Ach ja, ik vermaak mensen wel en kan ook altijd wel om mezelf lachen :D

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-13 20:10

_Emma_ schreef:
Aah, mijn lotgenoten! :D
Ik ben ook echt superonhandig. Vaak omdat ik me niet concentreer op hoe ik mijn glas ga vastpakken zonder deze om te stoten, hoe ik de kastdeur open doe zonder 'm tegen mijn hoofd aan te knallen, hoe ik de tomaat door midden ga snijden zonder hierbij een stukje van mijn vinger mee te nemen... zucht! Als ik hier echt mijn aandacht bij heb gaat het goed, maar ja ik wil meerdere dingen tegelijk doen :P
Daarnaast ben ik wel intelligent, maar niet zo snugger zal ik maar zeggen :)) Ik maak vaak blonde opmerkingen, snap de grap pas 5 minuten later, kan heel lang doen over nadenken over hoe ik iets het beste kan doen terwijl het eigenlijk zo simpel is.. Mijn huisgenootje is precies hetzelfde, dus dat levert vaak hele domme situaties op! Ach we doen ons best O:)

Het erge is dat mensen die me goed kennen er altijd al van uit gaan dat het mis gaat bij mij! Als ik bijvoorbeeld de glazen wil bijvullen zitten mijn vriendinnen angstig te kijken en schuiven ze nog net niet een stukje van de tafel weg :D
En mijn vriendje vindt me ook maar onhandig. Op onze eerste date gooide ik mijn (gelukkig lege) wijnglas om, wat ik nog steeds regelmatig moet horen :+ En zo gebeuren er nog wel meer domme dingen waar hij bij is, waar hij dan smakelijk om moet lachen...

Ach ja, ik vermaak mensen wel en kan ook altijd wel om mezelf lachen :D

Ja wij onhandige mensen zijn nou eenmaal het lolligist :Y)

xJustMe6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 21:26

Hier nog zo iemand :+.

Fietsen met een losse schoenveter, veter om je trapper heen, vallen en vervolgens niet los komen.

De bocht om fietsen en opeens op de grond liggen met het handvat van je fiets in je hand... tjsa..

Op stage een paard uit de bak halen, was nogal blubberig dus liep niet zo handig, en na een paar stappen er achter komen dat je op je sokken loopt en je schoenen ergens vastgezogen zijn in de blubber :').

ElinaSK

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 21:27

tessa_brian schreef:
Hier nog zo iemand :+.

Fietsen met een losse schoenveter, veter om je trapper heen, vallen en vervolgens niet los komen.

De bocht om fietsen en opeens op de grond liggen met het handvat van je fiets in je hand... tjsa..

Op stage een paard uit de bak halen, was nogal blubberig dus liep niet zo handig, en na een paar stappen er achter komen dat je op je sokken loopt en je schoenen ergens vastgezogen zijn in de blubber :').

_O- zó herkenbaar

xJustMe6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 22:02

Dan ben ik toch niet de enige :').

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 22:26

hahaha wat een acties weer _O-
Ik heb het afgelopen week rustig aan gedaan :))

Had een beschuitje met hagelslag gemaakt, wou dat op gaan eten, in eens zegt mijn zus iets wat blijkbaar heel grappig was, dus dit was wat ik deed: _O- Maar dan vól met mijn hand op mn beschuitje. ALLES zat onder :')

Zat op de fiets, wou een stuk van de weg afsnijden door binnendoor over de berm te gaan. Ik fiets het heuveltje af,*bam* Jitske ligt op de grond. Had ik een hoop zand over het hoofd gezien. Dat was natuurlijk katsbevroren en mijn trapper bleef er achter hangen.

Of veel te lomp een rotonde op fietsen en vergeten de bocht in te sturen. Lig je midden op de rotonde, en die automobilisten maar kijken _O-

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 11:34

Haa, lotgenoten. Ik had vandeweek ook weer een buitengewone actie...

Ik sta sinds kort op een nieuwe stal. Het is de bedoeling dat je zelf de stal bijhoud. Dus dat doe ik netjes. De eerste paar dagen niet zo'n probleem, mest in kruiwagen, naar mesthoop, omkieperen en klaar. Zo simpel kan het zijn....
Maar toen, gisteren. Ik loop met de kruiwagen naar de mesthoop, niet zo'n probleem. Hij is pas leeggehaald, dus ik moet wat verder naar achteren, ook niet zo'n probleem. Ik loop terug, met de kruiwagen achter me aan.
Nu zal het vast wel opgevallen zijn dat het is gaan dooien, toch??
Voor ons onhandigerds alleen maar beter, geen gladheid om over uit te glijden zou je denken...

Helaas zat er echter een gat/kuil bij het begin van de mesthoop. Die zat vol water, en tot nu toe zag je daar niets van, en merkte je er ook niets van... Ijs is hard immers...

Helaas, de dooi heeft ingezet...

Diep gat, waar ik toch zeker een centimeter of 20 in wegzak met mijn rechtervoet. Ik leek me in evenwicht te kunnen houden...
Behalve dan dat ik ook de kruiwagen nog vast had. En die gaf net het tikje om languit te gaan.

En jullie hebben allemaal vast wel eens gezien hoe een mestplaats eruit kan zien, als de mest net weg is, de dooi hard heeft ingezet, en het bovendien enorm geregend heeft...

Van de categorie erg nat en erg smerig, en daar lag ik dus languit in...

En uiteraard is dit alles gezien door de -voor mij nieuwe- staleigenaresse.
Ach nou ja, is het meteen duidelijk dat ik onhandig ben zullen we maar zeggen.

Ik was blij dat ik paardlief al verzorgd had, en op het punt stond om naar huis te gaan. Linea recta onder de douche. Nou ja, nadat ik de kleren in de wasmachine had gegooid dan.

Xjewillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 11:39

Femke_Tweety schreef:

Ik sta sinds kort op een nieuwe stal. Het is de bedoeling dat je zelf de stal bijhoud. Dus dat doe ik netjes. De eerste paar dagen niet zo'n probleem, mest in kruiwagen, naar mesthoop, omkieperen en klaar. Zo simpel kan het zijn....
Maar toen, gisteren. Ik loop met de kruiwagen naar de mesthoop, niet zo'n probleem. Hij is pas leeggehaald, dus ik moet wat verder naar achteren, ook niet zo'n probleem. Ik loop terug, met de kruiwagen achter me aan.
Voor ons onhandigerds alleen maar beter, geen gladheid om over uit te glijden zou je denken...

Helaas zat er echter een gat/kuil bij het begin van de mesthoop. Die zat vol water, en tot nu toe zag je daar niets van, en merkte je er ook niets van... Ijs is hard immers...

Diep gat, waar ik toch zeker een centimeter of 20 in wegzak met mijn rechtervoet. Ik leek me in evenwicht te kunnen houden...
Behalve dan dat ik ook de kruiwagen nog vast had. En die gaf net het tikje om languit te gaan.

En jullie hebben allemaal vast wel eens gezien hoe een mestplaats eruit kan zien, als de mest net weg is, de dooi hard heeft ingezet, en het bovendien enorm geregend heeft...

Ik was blij dat ik paardlief al verzorgd had, en op het punt stond om naar huis te gaan. Linea recta onder de douche. Nou ja, nadat ik de kleren in de wasmachine had gegooid dan.

HAHAHAHA

ik had ook zo iets:

het had heel veel geregend toen ik de kruiwagen wilde legen. stap ik net naast het plankje en sta ik tot me knieën in de mest

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:00

Okee, ik had het kunnen weten, vandaag mijn eerste stagedag op een nieuwe plek...

Mijn eerste faal al gehad :+ Ik zou mn jas aantrekken, heb hem net aan, zeg ik opeens 'huh?'
Had ik mijn jas binnenstebuiten aan _O-

Ik heb mijn begeleider maar even uitgelegd dat ze dit vaker mee gaat maken :Y)

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:48

Ik heb mijzelf in de week een bloedneus geslagen B-)

Bij mij op stal zijn er twee poorten, de eerste poort gaat open met een sleutel, de tweede poort is met een dik touw die je omhoog/omlaag moet trekken. Oké, ik vertrek naar huis, dus ik rij mooi mijn auto uit de poorten. Wil ik die tweede poort toedoen, knakt dat touw wel niet zeker... Ik had daar met een serieus gewicht aangehangen, helaas stond mij hoofd (en de neus) in de weg. *pats* een bloedneus. Daar stond ik dan mooi -O- De staleigenaar maar een berichtje gestuurd: "pas op met de tweede poort, het touw is kapot" :') Natuurlijk 's anderdaags iedereen op stal mij aan het uitlachen, kan alleen ik voorhebben, haha.

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-13 14:37

Fair schreef:
Okee, ik had het kunnen weten, vandaag mijn eerste stagedag op een nieuwe plek...

Mijn eerste faal al gehad :+ Ik zou mn jas aantrekken, heb hem net aan, zeg ik opeens 'huh?'
Had ik mijn jas binnenstebuiten aan _O-

Ik heb mijn begeleider maar even uitgelegd dat ze dit vaker mee gaat maken :Y)

Ohja dat m'n trui vaak binnstebuiten zit maak ik ook vaak mee :+

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-13 14:39

Femke_Tweety schreef:

ja irritant he die kruiwagen, die blijven ook zo vaak vastzitten als het modderig is plus dat je zelf vaak ook nog weglijdt.