[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sky

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 11:59

Ik heb ook net weer bestelling gedaan bij VS, maar je moet inderdaad wel veel verzendkosten betalen en daar boven op weer heel veel invoerkosten. Ben weleens 100 euro kwijt geweest enkel daaraan. Goedkoper zou ik het dus niet noemen nee!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 14:03

Birgit__ schreef:
@CCCCC, jij had (bijvoorbeeld in het vorige topic) regelmatig van die leuke inspiratie foto's. Waar had je die vandaan? Of kun je er nog meer plaatsen? :) Vind dat namelijk erg leuk om naar te kijken.

Ik ga vanavond weer wat posten!

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 16:20

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 16:24

Juist hele leuke jasjes vind ik het, vooral die 2e!

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 16:44

Heeft iemand ervaring met het kopen in de webshop van Mango ?
Ik heb een Jasje gepast in de winkel, die was er niet meer in mijn maat. Op internet is hij er nog wel maar ik heb nog nooit via die webshop besteld.
Het is dit jasje:
http://shop.mango.com/NL/p0/mango/kort- ... 1103788_10

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 16:48

Josien_ schreef:
Ik heb een Jasje gepast in de winkel, die was er niet meer in mijn maat. Op internet is hij er nog wel maar ik heb nog nooit via die webshop besteld.
Het is dit jasje:

Niet doen als je bij een retour/eventuele fout in het jasje je geld terug wilt krijgen!
Ik wacht al 1.5 maand op een terugstorting van €29,95.
Mailtjes negeren ze, bij bellen hangen ze na het noemen van ordernummer op en de online-chat geeft nutteloze informatie.
Ik heb mijn item netjes geretourneerd en heb zelfs bewijs dat het bij ze is afgeleverd; maar ik krijg gewoon geen geld.

In mijn ogen; een stelletje vuile oplichters. :(

(verder is de verzending naar jezelf toe wél goed, ik heb mijn spul altijd binnen 7 werkdagen,
het is wel een betrouwbare shop gewoon met een prettig systeem.).

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 16:55

Ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad. Kun je niet via een acceptgiro bestellen?
Ik had wel dat als ik mijn jas wou terugsturen (kwamen al heel snel allemaal veertjes uit) dat het helemaal terug moest naar spanje ofzo echt een heel gedoe.. dus dat is wel lastig. :n

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 16:58

DaisyDarling schreef:
Josien_ schreef:
Het is dit jasje:

Niet doen als je bij een retour/eventuele fout in het jasje je geld terug wilt krijgen!
Ik wacht al 1.5 maand op een terugstorting van €29,95.
Mailtjes negeren ze, bij bellen hangen ze na het noemen van ordernummer op en de online-chat geeft nutteloze informatie.
Ik heb mijn item netjes geretourneerd en heb zelfs bewijs dat het bij ze is afgeleverd; maar ik krijg gewoon geen geld.

In mijn ogen; een stelletje vuile oplichters. :(

(verder is de verzending naar jezelf toe wél goed, ik heb mijn spul altijd binnen 7 werkdagen,
het is wel een betrouwbare shop gewoon met een prettig systeem.).

Tsja, dat kan je natuurlijk van te voren niet weten ;)
Maar wil het jasje zo graag hebben maar in de winkel was hij er niet meer in mijn maat haha.

Had vandaag ook bijna Uggs gekocht, waren 50% korting bij de Bijenkorf maar het was toch niet helemaal mijn model.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 17:01

Josien_ schreef:
Tsja, dat kan je natuurlijk van te voren niet weten ;)

Dan vind ik het alsnog slechte service?
Het moet indd helemaal terug naar spanje, maar in de 1ne mail dat ze me te woord wilden staan zeiden ze dat ik nog maar eens moest mailen :(
Ik vind het echt belachelijk. Dit is in mijn ogen diefstal.

Edit @ jou edit; Als je echt zeker weet dat de maat etc. goed is; dan kun je de gok gewoon nemen. Leveringen kunnen ze nog net wel :j

Ik ben gewoon enorm boos door deze slechte service, en het is voor mij 'wel' 30 euri. Daar kan ik ook een leuke jeans van kopen.

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 17:06

Nog nooit wat bij die site besteld Rianne, ziet er wel professioneel uit

Bij de Mango heb ik echt nog nooit problemen ondervonden

xchanel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 17:46

__Rianne schreef:
Iemand ervaring met deze site? http://www.cosmiccowboys.nl/ugg-austral ... n-chestnut
Paar uit mn klas hebben er wel eens wat besteld, maar ben benieuwd naar meer ervaringen. (voor zover ik hoorde zijn ze wel echt)

ik heb daar ook eens uggs besteld, zijn echt! :)

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 18:11

Heeeeeele gave ketting Tessaaa! En onder het blauwe jasje zou ik een zwart strapless topje doen. Dit omdat de bies van het jasje ook van die strakke lijnen heeft en ik zou het wel mooi vinden om dat er in te houden, mooier dan een ronde hals in ieder geval. En verder combineren met accessoires.

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 18:15

__Rianne schreef:
Iemand ervaring met deze site? http://www.cosmiccowboys.nl/ugg-austral ... n-chestnut
Paar uit mn klas hebben er wel eens wat besteld, maar ben benieuwd naar meer ervaringen. (voor zover ik hoorde zijn ze wel echt)

Niet met de site, maar ben weleens in de winkel geweest. Zitten op de P.C. Hooftstraat in Amsterdam.
Gewoon betrouwbaar dus!

(Je kunt ook altijd op de site van ugg australia kijken, daar staan de officiele dealers op en gok dat Cosmic Cowboys er ook tussen staat)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 18:59

__Rianne schreef:

Dit is een officiële dealer, 100 % betrouwbaar!

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 19:06

Damesss ik heb even een vraagje aan jullie. Ik ben op zoek naar een "hoodie" die laag uitgesneden is, zoiets als het meisje in dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=I2SjW8I1G50 (helemaal in het begin kun je 'm zien en aan het einde). Deze heb ik nodig voor carnaval, maar ik kan niks vinden wat er een beetje op lijkt.. H&M gelijk al gecheckt, maar die hadden het niet.
Weet iemand van jullie toevallig waar je zoiets kunt vinden?
(en sorry ik wilde een foto plaatsen, maar het zijn niet genoeg pixels dus ik krijg hem niet in mijnalbum.nl.. Alvast bedankt!

lauraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 19:18

Weten jullie iemand waarbij ik victorias secret kan bestellen, maar dan gewoon van de site. Via victorias secret zelf kunnen de kosten erg hoop oplopen.
Ik heb al eens geprobeerd via from us to eu geprobeerd te bestellen maar daar krijg ik geen mailtjes van terug. Heeft iemand dezelfde ervaring?

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 19:21

__Rianne schreef:

Dat model in het grijs heeft een vriendin van me vandaag voor 90 euro aangeschaft :D

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 19:31

Josien_ schreef:
Dat model in het grijs heeft een vriendin van me vandaag voor 90 euro aangeschaft :D

Nooo waar waar waar?!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-13 19:36

Bestellen en terug sturen van mango heb ik nooit problemen mee gehad. Duurde wel eventjes voor ik geld terug had, maar dat wist ik van te voren.

Laura, voor bikini's kun je die vrouw op feminaelegance.nl mailen. Compleet betrouwbaar en erg aardige vrouw!

Mijn h&m pakket is binnen, straks alles passen!

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 19:39

Jodie_ schreef:
Josien_ schreef:

Nooo waar waar waar?!

Bijenkorf, in de sale :)

Vandaag zelf overigens wat sportkleding bij de H&M gekocht en een leuk jurkje bij Leballon in de sale!
Laatst bijgewerkt door Josien_ op 17-01-13 19:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Pferdelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 19:40

Wie had ook alweer die roze broek van H&M besteld?
deze dus
Zou je kunnen laten weten hoe ie valt?
Ga toch maar iets bestellen bij H&M, maar wil eigenlijk nog zo graag een ripped jeans maar kan 'm nergens in een sale vinden :(
Laatst bijgewerkt door Pferdelove op 17-01-13 19:42, in het totaal 3 keer bewerkt

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 19:40

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 19:41

AnniekSolana schreef:
Damesss ik heb even een vraagje aan jullie. Ik ben op zoek naar een "hoodie" die laag uitgesneden is, zoiets als het meisje in dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=I2SjW8I1G50 (helemaal in het begin kun je 'm zien en aan het einde). Deze heb ik nodig voor carnaval, maar ik kan niks vinden wat er een beetje op lijkt.. H&M gelijk al gecheckt, maar die hadden het niet.
Weet iemand van jullie toevallig waar je zoiets kunt vinden?
(en sorry ik wilde een foto plaatsen, maar het zijn niet genoeg pixels dus ik krijg hem niet in mijnalbum.nl.. Alvast bedankt!

Ik heb ooit zo een trui gekocht bij Fornarina, wel 3 jaar geleden :=

Pferdelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 19:43

Die eerste outfit, i likeee! moet snel nog zo'n leren jasje aanschaffen en zo'n shirtje, (goedkope) tips?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-13 19:45

Ik heb net zo'n leren jasje van h&m binnen, maar vind hem denk toch te kort..