Ik heb 75A/B dus dat zit wel goed

Vind 'm wel tof namelijk echter heb ik altijd gezeur met de lengte.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Micha_ schreef:No problem niemand zit 24/7 op bokt
Trouwens als iemand dit jurkje http://www.ebay.nl/itm/251183426726?var ... 291wt_1184
wil hebben. Het is een maat S (in het rood) hij is heel mooi je moet alleen geen grote tetten hebben (lees E). Voor 3 euro mag je 'm hebben.
_Micha_ schreef:Desteney heb je kinkjes van: rij 1 nr 3, rij 3 nr 1 en nr 3 en rij 4 nr 3,4 en 5
_Micha_ schreef:Ja dat zag ik maar ik ben toch nog niet helemaal overtuigd
Ik heb deze eindelijk besteld nadat ie al 2 maanden in mijn watchlist staat
Mocht omdat ik wat refunds had gekregen van spullen die niet aangekomen waren.
http://www.ebay.nl/itm/140879277891?var ... 5849wt_951
_Kellyy schreef:Ik had in het vorige topic gelezen dat iemand armbanden e.d. van Guess ook op e-bay bestelde, de echte Guess dan.
Kan iemand mij vertellen hoe dit kan? Als ik namelijk in de Guess store op E-bay kijk, dan versturen ze alleen maar armbanden e.d. naar Amerika. Ik kan helaas ook de seller niet mailen, omdat er dan dit staat:
We're sorry we couldn't find an answer for you. Unfortunately, this seller is not able to respond to your question. We suggest reviewing the item again to see if your answer is in the seller's listing.
Weet iemand waar ik andere sieraden van Guess goedkoper dan in NL kan vinden?
viefdepief schreef:Ik wel, maar omdat de verkoper het geld al van zijn/haar paypal-rekening had gehaald kreeg ik mijn geld niet terug toen ik in mijn gelijk gesteld werd. Ze konden niks meer voor me doen. Helaas.
Blingh schreef:_Kellyy schreef:Ik had in het vorige topic gelezen dat iemand armbanden e.d. van Guess ook op e-bay bestelde, de echte Guess dan.
Kan iemand mij vertellen hoe dit kan? Als ik namelijk in de Guess store op E-bay kijk, dan versturen ze alleen maar armbanden e.d. naar Amerika. Ik kan helaas ook de seller niet mailen, omdat er dan dit staat:
We're sorry we couldn't find an answer for you. Unfortunately, this seller is not able to respond to your question. We suggest reviewing the item again to see if your answer is in the seller's listing.
Weet iemand waar ik andere sieraden van Guess goedkoper dan in NL kan vinden?
Dat is een vriendin van mij
Ossie96 schreef:viefdepief schreef:Ik wel, maar omdat de verkoper het geld al van zijn/haar paypal-rekening had gehaald kreeg ik mijn geld niet terug toen ik in mijn gelijk gesteld werd. Ze konden niks meer voor me doen. Helaas.
Tsjee, dat is ook balen...
Bij mij gaat het om een bedrag van bijna 18 euro, zou zuur zijn als ik dat kwijt ben...