Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjolein29 schreef:KMF schreef:Voor ons geen Almere meer, wat een vreselijke stad. Liever Zaandam!
Haha, ik woon al mn hele leven in Almere.....en idd het is een rampenstad maar ik heb alles wat ik nodig heb binnen bereik.
Smee__ schreef:Ik woon ook in Almere en ik vind het juist een hele leuke stad om te shoppenTja, Primark is vaak druk maar dat zijn alle Primarks voor zover ik heb begrepen
Lente schreef:Amira_ schreef:Ik ben gister even bij de primark zaandam geweest. Vond dat ze niet veel leuks hadden, was vooral veel afgeprijsd en het was ook niet zo heel druk. Heb me goed in kunnen houden en maar 1 blousje gekocht. Het viel me ook op dat bijna alles in maat 42 was
Welke primark was jij?
Smee__ schreef:Nou ik ben blij dat ik eindelijk terug kan naar Leeuwarden, ik roep al vanaf m'n zesde dat ik terug wilSnap nooit waarom niet Friese mensen Friezen en Friesland altijd zo belachelijk maken..
Maar je mag best mee hoor DeniseBobby
Mando schreef:
Ach valt ook wel mee, wij als westelingen wonen ook al ruim 4 jaar in Fryslan.
Dus wordt wel tijd voor een Primark hier in het Noorden,
Waar ga je naartoe verhuizen Gianti
Gianti schreef:Smee__ schreef:Nou ik ben blij dat ik eindelijk terug kan naar Leeuwarden, ik roep al vanaf m'n zesde dat ik terug wilSnap nooit waarom niet Friese mensen Friezen en Friesland altijd zo belachelijk maken..
Maar je mag best mee hoor DeniseBobby
het is gewoon zo'n uit hoek en hadden ze maar geen apart taaltje moeten bedenken