Na 6 jaar revalideren opnieuw betrokken bij auto-ongeluk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 01:29

leonie87 schreef:
Ik ben dus niet gek haha. Goed te weten dat meer mensen dat hebben maflinger. ik word daar echt heel naar van. Geen idee waarom, maar er horen gewoon geen klontjes in zulke dingen.

Het is wat jij zegt Franka. Enerzijds geeft het wat afleiding en ook vooral wat te doen in al die saaie dagen. Anderzijds, vooral nu, ontneemt het me wel ruimte en tijd om het een en ander op te vangen. Ik heb het best even moeilijk gehad met mijn ongeluk en nu dit er weer achteraan. Komt best wel hard aan, nu ik zo op de goede weg ben naar herstel. Zie er enorm tegenop om weer helemaal terug te vallen naar platliggen en slapen. En dat niet eten is ook geen geintje voor mij. Het gaat nu moeizaam, maar ik kan het wel zeg maar.

Bedankt voor je sterkende woorden.

graag gedaan hoor, hoop dat je je al wat beter voelt

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 01:37

Lekker bizar die arts ontkennen dat tie je gezien heeft en gewoon een procedure starten en willen opereren, ik hoor ineens de naam jansen steur.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-13 14:19

Hij ontkent het op zich niet. Hij heeft het gewoon verzwegen. Net als de fotos, MRI en het bespreken van de afwijking en de operatie. Zo raar... Hij heeft gewoon een compleet ander verhaal verteld. Het enige wat ik in het verhaal herkende was de splint, ook al heb ik meerdere malen geweigerd. Dat is wel het enige wat ik herkende in het verhaal. >;)

Gister dus fysio gehad, Behalve dat het waanzinnig pijnlijk was en ik om 19 uur ben gaan slapen terwijl ik smiddags ook nog had geslapen, krijg ik nu mijn mond dus echt niet meer over dat punt heen! En mijn kaak doet zeer! Het dreunt door naar mijn oogkas. Kortom, ik voel me niet al te best vandaag. Nu wel op mijn werk voor 4 uur. Nog 3 te gaan, maar weet niet of ik dat red vandaag... We zullen zien. Als het niet meer gaat, ga ik gewoon naar huis.
De afleiding is wel goed want ik word ondertussen gek van onzekerheid over wat te doen. Hopelijk kan mijn ha maandag overleggen met een andere kaakchirurg en mijn fysio om te kijken wat we nu gaan doen.

Maflinger_S

Re: Na 6 jaar revalideren opnieuw betrokken bij auto-ongeluk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 14:39

Bizar verhaal. Ik zou geloof ik ook nog voor een third opinion gaan...

Sterkte vandaag. Als je alleen maar kunt mummelen zullen je collega's het wel snappen dat je naar huis gaat.

Hoop dat je wat aan je weekend hebt.