Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kentaro schreef:Hoe bedoel je kun je niet meer doorsturen??
Als we het over hetzelfde hebben, werkt dat bij mij nog wel!
romyloverrr schreef:het zijn deze chaps :
http://www.decathlon.nl/NL/minichaps-mc ... -11735102/
dus niet echt dure , heb ik gekocht toen ik 7 was , en zijn tot nu gedragen ,
door mij , en later door mijn broertje.
dus die hebben hun diest al bewezen
ze zien er wel nog echt als nieuw uit , ik ben heel erg zuinig op mijn paardrijspullen.
en ik reed maar 1 keer per week.
( mijn nieuwe leren chaps heb ik al 3 jaar , en ik krijg altijs de vraag of ik nieuwe chaps heb)
Horseware schreef:Ik meld me ook hier![]()
Ik kan wel een hele lijst met vreemde/irritante situaties opnoemen die ik heb meegemaak, maar zojuist toch wel een hele vreemde situatie meegemaakt. Ik heb o.a. een gloednieuwe poetsset op marktplaats staan, nooit gebruikt, twv ongeveer 20/25 euro. Er staat duidelijk in de advertentie dat ophalen in Apeldoorn of Emst kan, en dat er ook verzonden kan worden, maar uitsluitend met TNT à 6,75 euro. Verder staat er duidelijk in: bieden exclusief eventuele verzendkosten.
Krijg ik net een bod van 6 euro. Nou, vooruit, ik ga akkoord, dus ik geef dat aan en vraag of ze de set wilt komen ophalen of dat ze wilt dat ik hem verzend. Krijg ik daarna een mailtje terug: sorry voor het ongemak, maar de 6 euro was inclusief verzendkostenJa hoor, ik ga wel ff de set gratis geven + 75 euro cent betalen
Ghostattack schreef:Ik had iemand gemaild voor 3 spellen voor de Playstation 2. Gevraagd wat de vraagprijs was.
30 euro voor alle 3 de spellenIk liet bijna mn telefoon vallen toen ik het las. De spellen staan op marktplaats voor 3/4 euro per stuk. Dan koop ik ze wel gewoon los