Rare mensen op marktplaats deel 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daisyree

Re: Rare mensen op marktplaats deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 19:10

Nou ik heb mijn trouwjurk er maar weer opgezet.
Eens kijken of ik er nu wel een paar euro voor krijg (ipv biedingen van een tientje).

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 19:16

Eindelijk weer een reactie op 1 van mijn zadels.
Echter kan deze persoon alleen maar typen in zinnen die eindigen op een!!!!. Maar gewoon beleefd terug geantwoord. Misschien dan eindelijk ben ik van me zadel af.

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 19:17

Hihi die kreeg ik toen ook... van travestieten! Uiteindelijk na een half jaar toch verkocht voor 250 euro

barrymuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 19:24

Kentaro schreef:
Hoe bedoel je kun je niet meer doorsturen??
Als we het over hetzelfde hebben, werkt dat bij mij nog wel!

Nou op de oude markplaats had je altijd een linkje van stuur door naar een vriend of vriendin en dat is nu niet meer.
Ik heb wat zitten zoeken en bij de vragen gekeken op de site je moet nu de link van de advertetie kopieeren en dan maar plakken in je mail bericht.
Nou lekker omslachtig is dat en kan de link naar de advertentie ook niet vinden |o .
Hoezo werkt het bij jou nog wel dan ??

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 19:38

Zucht... Eentje zou 1.5 week geleden al geld overmaken voor een Bicolor Nici. Na meerdere mailtjes verzonden te hebben, heb ik geen enkele reactie terug..
Gelukkig heb ik een beter bod gehad, dus gaat hij nu naar haar toe...

Ben benieuwd of ik ooit nog een mail ga krijgen :+

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 19:42

barrymuis, hij staat bij mij nog in het rijtje recht bij, als ik het goed zeg 'print advertentie' e.d.! (hetzelfde als bij de oude versie!)

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 19:44

Ik heb nieuwe advertenties geplaatst. Maar geen enkele bevestigings mail gekregen. Ook nog 0,0 response gehad wat ik ook vreemd vind.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 19:45

Ik heb ook geen enkele bevestigingsmail gehad. Heb toch 3 advertenties geplaatst.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 19:50

Deze krijg je ook niet meer op het nieuwe MP! Ook niet als je een adv. verwijderd!
Wel als je reageerd op een bieding!

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 19:50

Hmm, weird. Je zou toch wel verwachten dat je bevestigingsmail kreeg :').

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 19:52

Ik kreeg vandaag een bod via de mail, voor een studieboek (nieuw 59,95), mijn vraagprijs is €38,-. Hij is echt in nieuwstaat namelijk en met dat bedrag zit ik onder alle mensen die hem tweedehands aanbieden, dus wellicht ben ik de eerste die hem dan verkoopt :)*

Het bod was: €5,- incl. verzendkosten. 8)7

De verzendkosten zijn alleen al €6,75 (dik en zwaar boek). Alsof ik er geld op toe zou geven dat iemand dit boek over wilt nemen, alsjeblieft.... _O-

Een aantal mailjes later biedt diegene €20,- incl. en meer wilde hij er niet voor uitgeven.
Nou prima, ik heb hem veel succes gewenst met zijn verdere zoektocht. Mijn minimumprijs is €38,- en lager ga ik echt niet. :wave:

Toen viel het stil :')

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 19:53

ik heb er weer vanalles op gezet , nu al reacties op mijn chaps ,
meteen verkocht voor 10,00 incl !
nu maar hopen dat hij echt verkocht is .
want het komt wel eens voor dat hij al 10 keer verkocht is :(

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 19:55

Je hebt gelijk hoor!! Erg komt echt wel iemand die wel een normale prijs er voor wil geven!

vealosz, ik vind het eigenlijk niet zo erg... Je ziet je advertentie gelijk staan op mijn marktplaats en anders moest ik iedere keer de mailtjes weer verwijderen. verders deed ik er toch niets mee :P

romyloverrrr, weet niet hoe je chaps eruit zien, maar vind dat niet duur 10,00 inclusief verzenden!?

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 20:00

het zijn deze chaps :
http://www.decathlon.nl/NL/minichaps-mc ... -11735102/
dus niet echt dure , heb ik gekocht toen ik 7 was , en zijn tot nu gedragen ,
door mij , en later door mijn broertje.
dus die hebben hun diest al bewezen :)

ze zien er wel nog echt als nieuw uit , ik ben heel erg zuinig op mijn paardrijspullen.
en ik reed maar 1 keer per week.

( mijn nieuwe leren chaps heb ik al 3 jaar , en ik krijg altijs de vraag of ik nieuwe chaps heb :') )

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 20:39

Nou mijn bieder heeft niet meer gereageerd dus ik heb de andere bieder een tegenbod gedaan. Hoop dat ik er rap vanaf ben dan kan ik de volgende stapel er op zetten hahaha

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 21:01

Net even 11 pagina's bijgelezen, leuk dat er een nieuw topic is :D

mijn nummer zet ik ook niet bij advertenties, enkel bij de verkoop van een paard.

Die onzinbiedingen zijn ook behoorlijk lastig.
Ik had eens een koetsje voor €150 staan (wat al niet veel was) en ik kreeg een mail "€50 euro en ik kom hem meteen halen"
ja doei :wave:

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 21:25

Ik kreeg vandaag een bod van 10,- op een nieuwe Cavallo rijbroek (nieuw prijs 149,95).
Hoef er de hoofdprijs niet voor, maar voor minder dan 50 euro gaat ie echt niet weg. Dat is toch redelijk normaal? Kaartjes en alles hangt er nog aan, zou misschien alleen gepast zijn in de winkel.

Horseware

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 21:33

Ik meld me ook hier :)

Ik kan wel een hele lijst met vreemde/irritante situaties opnoemen die ik heb meegemaak, maar zojuist toch wel een hele vreemde situatie meegemaakt. Ik heb o.a. een gloednieuwe poetsset op marktplaats staan, nooit gebruikt, twv ongeveer 20/25 euro. Er staat duidelijk in de advertentie dat ophalen in Apeldoorn of Emst kan, en dat er ook verzonden kan worden, maar uitsluitend met TNT à 6,75 euro. Verder staat er duidelijk in: bieden exclusief eventuele verzendkosten.

Krijg ik net een bod van 6 euro. Nou, vooruit, ik ga akkoord, dus ik geef dat aan en vraag of ze de set wilt komen ophalen of dat ze wilt dat ik hem verzend. Krijg ik daarna een mailtje terug: sorry voor het ongemak, maar de 6 euro was inclusief verzendkosten :? Ja hoor, ik ga wel ff de set gratis geven + 75 euro cent betalen >;)

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 21:36

romyloverrr schreef:
het zijn deze chaps :
http://www.decathlon.nl/NL/minichaps-mc ... -11735102/
dus niet echt dure , heb ik gekocht toen ik 7 was , en zijn tot nu gedragen ,
door mij , en later door mijn broertje.
dus die hebben hun diest al bewezen :)

ze zien er wel nog echt als nieuw uit , ik ben heel erg zuinig op mijn paardrijspullen.
en ik reed maar 1 keer per week.

( mijn nieuwe leren chaps heb ik al 3 jaar , en ik krijg altijs de vraag of ik nieuwe chaps heb :') )

en de prijs er langs gaat al vanaf 12 euro nieuw dus zou er ook noooit 10 euro voor betalen

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 21:52

precies , goede deal toch ?

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 21:55

hahah dat wel haha maar ik zou er niet in trappen

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 21:57

Ik had iemand gemaild voor 3 spellen voor de Playstation 2. Gevraagd wat de vraagprijs was.
30 euro voor alle 3 de spellen :wow: Ik liet bijna mn telefoon vallen toen ik het las. De spellen staan op marktplaats voor 3/4 euro per stuk. Dan koop ik ze wel gewoon los :')

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 22:12

Horseware schreef:
Ik meld me ook hier :)

Ik kan wel een hele lijst met vreemde/irritante situaties opnoemen die ik heb meegemaak, maar zojuist toch wel een hele vreemde situatie meegemaakt. Ik heb o.a. een gloednieuwe poetsset op marktplaats staan, nooit gebruikt, twv ongeveer 20/25 euro. Er staat duidelijk in de advertentie dat ophalen in Apeldoorn of Emst kan, en dat er ook verzonden kan worden, maar uitsluitend met TNT à 6,75 euro. Verder staat er duidelijk in: bieden exclusief eventuele verzendkosten.

Krijg ik net een bod van 6 euro. Nou, vooruit, ik ga akkoord, dus ik geef dat aan en vraag of ze de set wilt komen ophalen of dat ze wilt dat ik hem verzend. Krijg ik daarna een mailtje terug: sorry voor het ongemak, maar de 6 euro was inclusief verzendkosten :? Ja hoor, ik ga wel ff de set gratis geven + 75 euro cent betalen >;)

Haha ja natuurlijk! Beetje toegeven op iets dat je verkoopt, sommige mensen _-:(

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 22:22

heb ik weer, had ik dus net iemand gevonden die wil verzenden, gaat m'n collega drammen, dus ik nog 1 laatste keer op donedeal kijken waar ik al wéken niks kan vinden.. en jahoor, staat er daar een drumstel waar ik naar zocht. Moet ik de nederlandse verkoper weer mailen dat het niet doorgaat, vindt dat altijd zo vervelend -O-

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 23:04

Ghostattack schreef:
Ik had iemand gemaild voor 3 spellen voor de Playstation 2. Gevraagd wat de vraagprijs was.
30 euro voor alle 3 de spellen :wow: Ik liet bijna mn telefoon vallen toen ik het las. De spellen staan op marktplaats voor 3/4 euro per stuk. Dan koop ik ze wel gewoon los :')

Dat is inderdaad te duur!
Ik heb ook nog een ps2 en als ik tweedehands spellen koop dan geef ik ook niet meer dan €5,00 per spel (tenzij het singstar ofso is).
Ik weet niet wat voor spellen je zoekt maar wil ook wel even tussen de mijne kijken, zijn maar een paar spellen die ik echt speel.