Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 23:23

Ik weet nog als de dag van gister, dat ik met onze dode vissen terug naar de dierenwinkel ben gegaan en nieuwe vissen heb geeist. En zei dat ik anders de politie zou bellen :') Was 8 jaar, ze waren vast onder de indruk.

Maar heb wel 3 nieuwe vissen mogen uitzoeken :D

Mossel

Re: Het vreemste dat je als kind hebt gezien, en je nog weet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 23:27

Moet zeggen dat ik 9 van de 10 verhalen niet vreemd vindt :+

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 23:49

MarlindeRooz schreef:
Ik zat in groep 2 en toen is een juf gillende en rennend de klas uit gerend en toen kwam opeens de directeur binnen..

je raad het nooit, er zat een mini spin op haar gitaar. :=

Ik ben niet echt bang voor spinnen dus ik dacht echt... :? :?

Moest er toch even om lachen :+

Wat een stoute kinderen zeg, ik was superbraaf :').

Ja, ik heb een keer tijdens wintersport, op een avond de kleren van mijn oma aangedaan. :') Vooral de jas tot mijn enkels stond me beeldig. *D

Ellen_1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 23:52

Owww die kleding weet ik ook nog wat over

We waren met een groepje bij ons thuis, waren we al wel ouder (2e klas ofzo)
En toen trok een jongen mijn kleren aan, haha echt geweldig.
Liep die als model door het huis, kwam mijn oma binnen _O-
Ik heb nog nooit zo hard gelachen

tukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 23:57

Jeeetje wat een verhalen _O- , ik herinner een paar nog,

Mijn vader had met zijn 2 broers een taxibedrijf en zowel mijn vader en de omen hadden een èigen auto waar alleen zij in reden. Ik moest bij mijn oma spelen die daar ook woonde omdat mijn moeder ook nog moest werken. Ik had een verhaal opgevangen dat er ergens een taxichauffeur was overvallen en zijn auto gestolen was.

Dus ik was helemaal in de ban van dat verhaal omdat onze familie ook een taxibedrijf hadden, ik was net met mijn oma lionade aan het drinken toen ik zag dat een man de auto van mijn vader los deed, en in stapte ik rende naar buiten en riep heeel hard neeeee niet mijn papa´s auto en moest erg huilen want ik dacht dat die man mijn vader vermoord had en zijn auto pikte.

Toen kwam mijn oom en vroeg waarom ik zo overstuur was, ik met hoten en stoten vertellen wat er gebeurd was. Zei hij heel nuchter: nou meisje dat is een chauffeur van ons en je papa zit gewoon op kantoor hoor dus kom maar mee dan kun je papa zien en de stoute boef die je papa zijn auto gestolen heeft. Toen mijn oom het aan mijn vader vertelde moest ik nog veel harder huilen omdat zij zo moesten lachen ;(

Ellen_1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 00:00

Ik kan me ook nog herinneren dat ik een keertje bij mijn oma was. en patat voor mezelf moest halen bij de snackbar.
'Ik wil graag patat met een frikandel' dus een patatje met, en een frikandel met? Nee niks anders meer! Alleen patat met een frikandel

... Ik snapte er de ballen van... Patat Met en een Frikandel Met??
Laatst bijgewerkt door Ellen_1990 op 08-11-12 00:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 00:04

Ik heb vroeger kauwgom van de straat afgekrabd met een ijsstokje en opgegeten...
BAH!

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 00:13

Kaus schreef:
ElineS wat ben jij stout geweest als kind zeg :=
Net als met dat Penny verhaal toen!

Zo erg was ik gelukkig niet :')

Ik en mijn tweelingzusje waren volgens mij ieders ouders nachtmerrie :') .

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 00:14

ik heb een heleboel rare dingen gezien en gedaan maar wat mij het meeste bij is gebleven dat was t enge gedeelte.
We woonde in een huis en dat huis was eng en droom nog steeds dagelijks dat ik vast zit in dat huis.
Maar wat zag ik daar en dan in het echt ... ieder avond stond er een hele enge vrouw met een zwarte jurk aan en een punthoed op in de ene kant van de gang,,, en aan de andere kant een hele enge man ook zwarte jurk aan,, en die liepen altijd ruzie te maken in een hele enge vreemde taal!!
En mijn moeder sliep aan de andere kant dus als ik naar haar toe wilde ,dan kon dat niet want dan moest ik tussen die mensen door en dan zouden ze me pakken.
Beetje vreemd verhaal maar als kind zag ik dat echt en tot de dag van vandaag maakt t nog steeds indruk en zeker omdat ik dagelijks precies over dat enge huis droom tegenwoordig!!

Ellen_1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 00:19

Ik heb ook een keer gedroomd, nou ja een nachtmerrie... De heks van Hans en Grietje woonde bij ons in het bos. En had mijn moeder gepakt!
Die droom zag ik terug op de kast! In elk geval, ik dacht dat ik wakker was, maar de droom ging verder op de kast..

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 00:41

Toen ik 5 jaar was mocht voor ons huis buiten spelen (doodlopende straat en wij woonde helemaal achterin) maar ik moest naar binnen voor het donker werd. Op een avond had ik geen zin om naar binnen te komen en het was al donker geworden de straatlichten waren al aan.
Mijn moeder had al enkele keren gezegt dat ik naar binnen moest komen maar ik wou niet, dus zei ze 'als je niet binnen komt, komt de uil op je kop kakken', ik wou haar niet geloven.
Ze had er niet beter op gevonden om 2 grote gele ogen op een blad te tekenen en in een struik te hangen en toen riep ze (beetje paniekerig) 'kijk daar, de uil is daar!!'. Ik ben nog nooit zo snel naar binnen gelopen. :')

Ik weet niet of het erbij mag (was wat ouder dan 12) maar toen ik 16 was heb ik iemand zien hangen in het bos. Ik was enkele weken alleen thuis (mama lag in het ziekenhuis) en wandelde met mijn hond door het bos en ik zag een eind verderop iets hangen en ik wist niet goed wat, er waren daar soms spelletjes van de chiro en de scouts en dan hing er wel vaker iets in de bomen. Ik keek wat beter en wat ik toen zag heeft mij echt geschokt, het was een jongeman die zelfmoord had gepleegd. Ik ben naar huis gelopen en geprobeerd er niet meer aan te denken, die nacht heb ik er nachtmerries van gehad. Ik wist toen niet hoe ik erop moest reageren wat ik moest doen. Ik was op dat moment ook helemaal alleen.
De dag erna las ik in de krant dat iemand de jongen had ontdekt dat het ging om een jongen van 18 jaar.
Telkens als ik voorbij die plek kom (heb er maanden niet heen gedurfd) sta ik altijd even stil en denk aan die jongen, aan die boom hangt nog altijd een aandenken aan die jongen.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 00:43

xIirtJj schreef:
Ik heb vroeger kauwgom van de straat afgekrabd met een ijsstokje en opgegeten...
BAH!

Echt smerig, maarre +1 :=

Ik heb ooit op TV (was een jaar of 6) gezien hoe een dode kat gecremeerd werd, maar vond het niet eng.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 00:49

Lig helemaal dubbel hier om sommige verhalen :')

Weet zelf nog heel goed dat ik altijd mee wilde spelen met mijn oudere broer en zus. Dat wilden zij natuurlijk niet, maar dan werden mijn ouders boos dus ze moesten met mij buiten spelen. Dan zeiden ze tegen mij "Okee wij gaan hier in de bosjes zitten en dan moet jij hier op de stoep staan wachten of onze vijand komt!" Heel spannend natuurlijk! Dan gingen ze er aan de andere kant van de bosjes uit om gewoon ergens anders met z'n 2'en te spelen en zat ik heel de middag op de stoep niks te doen :')

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 00:59

Lauratje_88 schreef:
Toen ik 5 jaar was mocht voor ons huis buiten spelen (doodlopende straat en wij woonde helemaal achterin) maar ik moest naar binnen voor het donker werd. Op een avond had ik geen zin om naar binnen te komen en het was al donker geworden de straatlichten waren al aan.
Mijn moeder had al enkele keren gezegt dat ik naar binnen moest komen maar ik wou niet, dus zei ze 'als je niet binnen komt, komt de uil op je kop kakken', ik wou haar niet geloven.
Ze had er niet beter op gevonden om 2 grote gele ogen op een blad te tekenen en in een struik te hangen en toen riep ze (beetje paniekerig) 'kijk daar, de uil is daar!!'. Ik ben nog nooit zo snel naar binnen gelopen. :')

Ik weet niet of het erbij mag (was wat ouder dan 12) maar toen ik 16 was heb ik iemand zien hangen in het bos. Ik was enkele weken alleen thuis (mama lag in het ziekenhuis) en wandelde met mijn hond door het bos en ik zag een eind verderop iets hangen en ik wist niet goed wat, er waren daar soms spelletjes van de chiro en de scouts en dan hing er wel vaker iets in de bomen. Ik keek wat beter en wat ik toen zag heeft mij echt geschokt, het was een jongeman die zelfmoord had gepleegd. Ik ben naar huis gelopen en geprobeerd er niet meer aan te denken, die nacht heb ik er nachtmerries van gehad. Ik wist toen niet hoe ik erop moest reageren wat ik moest doen. Ik was op dat moment ook helemaal alleen.
De dag erna las ik in de krant dat iemand de jongen had ontdekt dat het ging om een jongen van 18 jaar.
Telkens als ik voorbij die plek kom (heb er maanden niet heen gedurfd) sta ik altijd even stil en denk aan die jongen, aan die boom hangt nog altijd een aandenken aan die jongen.

Gadver.. Ik zou nooit meer het bos indurven :( Lijkt me echt zo naar om zoiets gezien te hebben!

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 01:08

Dit verhaal ben ik nooit vergeten.

Als kind ging ik ieder jaar met het gezin naar een camping in Frankrijk. Ik weet nog dat het karaoke avond was en ik besloot een ijsje te halen bij de bar. Onderweg naar de bar komt er al zingend een naakte man op me af gerend. Vervolgens rent hij precies langs mij heen de camping op. Ik weet dat ik lang ben blijven staan, zo in shock was ik. Daarna ben ik direct rechtsomkeert gegaan, terug naar onze caravan. Dat ijsje heb ik nooit gekocht natuurlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 01:18

Toen ik klein was, denk 6 jaar was mijn vader weinig thuis. Als hij al thuis was kwamen er vaak vrienden en vaak zat er daar een vrouw bij. Na maanden eindelijk mijn moed samen geraapt, naar mijn vader en die vrouw gegaan en gevraagd waarom hij mama bedroog. Zegt hij: Nee, met wie dan wel. Ik vol overtuigen: Ja met haar! Heb jou wel door hoor!

Dit verhaal heb ik pas een maand geleden eindelijk aan mijn moeder durven vertellen, ben bijna 20...
Gelukkig konden ze er in de tijd mee lachen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 01:48

Mijn grootste trauma heb ik opgelopen toen ik als 7 jarige logeerde op de boerderij van mijn oom.Ik huppel vrolijk richting de schuur om te kijken waar mijn oom was,Komt er een haan zonder kop de hoek omgerent.Ik heb alles bijéén gekrijst en mijn ouders hebben van alles moeten doen om mij te kalmeren.Ik heb er ook nooit meer heen gewild.Ik moest helaas wel,maar het is toch nooit meer helemaal goedgekomen.Ik heb ook nooit geen kip meer gegeten,zelfs de eieren niet :o

Mijn meest beschamende moment is toen ik een jaar of 15 was en we op vakantie in toen nog yougoslavie waren.We staan bij een bezine pomp en er staat een man te tanken met een wijde korte sportbroek aan,door zijn ene broekspijp,hing zijn heel vleselijk aan hangsel naar buiten.Mijn moeder die dit ziet en net een curses engels achter de rug had,stapt op de man af ,maakt een kommetje van haar handen en zegt gebarend sir,sir your clotes hanging out!
Mijn zus en ik kropen van schaamte op de bodem van de auto :D om kilometers later pas weer op de bank te gaan zitten.

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 02:09

Bianca41 schreef:
Mijn grootste trauma heb ik opgelopen toen ik als 7 jarige logeerde op de boerderij van mijn oom.Ik huppel vrolijk richting de schuur om te kijken waar mijn oom was,Komt er een haan zonder kop de hoek omgerent.Ik heb alles bijéén gekrijst en mijn ouders hebben van alles moeten doen om mij te kalmeren.Ik heb er ook nooit meer heen gewild.Ik moest helaas wel,maar het is toch nooit meer helemaal goedgekomen.Ik heb ook nooit geen kip meer gegeten,zelfs de eieren niet :o

Mijn meest beschamende moment is toen ik een jaar of 15 was en we op vakantie in toen nog yougoslavie waren.We staan bij een bezine pomp en er staat een man te tanken met een wijde korte sportbroek aan,door zijn ene broekspijp,hing zijn heel vleselijk aan hangsel naar buiten.Mijn moeder die dit ziet en net een curses engels achter de rug had,stapt op de man af ,maakt een kommetje van haar handen en zegt gebarend sir,sir your clotes hanging out!
Mijn zus en ik kropen van schaamte op de bodem van de auto :D om kilometers later pas weer op de bank te gaan zitten.

_O- _O- _O-

Nienke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 02:33

We waren op vakantie en achter ons vakantiehuisje was een weiland waar mijn broertje en ik dan heerlijk konden spelen. Tot op een dag wij weer naar het weiland... Hing er aan het hek ineens een dode vogel aan een touwtje... En een stukje verderop nog één. M'n broertje en ik half in shock die vogels los gepeuterd in de hoop dat we ze nog konden redden... Achteraf bleek dat de boer die vogels had opgehangen om andere vogels af te schrikken. Wij vonden dat ZO zielig.

En een andere keer, ook op vakantie, speelde mijn broertje en ik uren lang in een natuurgebied dat grenste aan ons vakantiehuisje. Tot wel een jager zagen lopen (er waren daar toen te veel konijn en die man moest de populatie wat in toom houden) mijn broertje en ik vonden dat zo zielig voor de konijntjes dat we besloten om ze te 'redden'. We hadden een plan bedacht als we hard zouden gillen dan zouden ze schrikken en hun holletje in gaan en kon de jager ze niet doodschieten. Dus wij keihard gillend door dat natuurgebied gerend... M'n moeder was zich doodgeschrokken van ons gegil die dacht dat er iets vreselijks gebeurd was... En de jager was al helemaal niet blij met ons :P

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 02:47

Haha leuk die verhalen! Ik weet nog heel goed dat ik een sneetje in mijn vinger had, waarbij me opa tegen me zei, ach jongen toch zelf de konigin heeft een snee. Had het zo zielig voor haar gevonden dat zei ook een snee had, dat ik het zelfs die dag erna het nog huilend tegen de juf had gezecht.. Vond haar al zo raar dat ze zo hard stond te lachen, heb haar de hele week niet aangekeken.

Ik was vroeger een kind die altijd zei wat die ook dacht, zo heb ik tante sidonia al een keer in het echt gezien, en een heks (gewoon een oudere mevrouw met een pukkel op haar neus) haha.

Mijn ouders waren al jong gescheiden, en heb nooit een goed contact met mijn echte vader gehad. Was met mijn moeder in de supermarkt, en daar was een nieuwe (erg leuke) groenteboer aan het werk, die liet mij op het knopje van de weegschaal drukken. En op dat moment was ik zo blij, dat ik het nodig vond om tegen mijn moeder te zeggen (die aan de andere kant van de winkel stond) van maaaammm dit is nou nog eens een leuke pappa voor mij! Ze schaamde zich echt wezenloos.

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 02:51

Navidad schreef:
Haha leuk die verhalen! Ik weet nog heel goed dat ik een sneetje in mijn vinger had, waarbij me opa tegen me zei, ach jongen toch zelf de konigin heeft een snee. Had het zo zielig voor haar gevonden dat zei ook een snee had, dat ik het zelfs die dag erna het nog huilend tegen de juf had gezecht.. Vond haar al zo raar dat ze zo hard stond te lachen, heb haar de hele week niet aangekeken.

Ik was vroeger een kind die altijd zei wat die ook dacht, zo heb ik tante sidonia al een keer in het echt gezien, en een heks (gewoon een oudere mevrouw met een pukkel op haar neus) haha.

Mijn ouders waren al jong gescheiden, en heb nooit een goed contact met mijn echte vader gehad. Was met mijn moeder in de supermarkt, en daar was een nieuwe (erg leuke) groenteboer aan het werk, die liet mij op het knopje van de weegschaal drukken. En op dat moment was ik zo blij, dat ik het nodig vond om tegen mijn moeder te zeggen (die aan de andere kant van de winkel stond) van maaaammm dit is nou nog eens een leuke pappa voor mij! Ze schaamde zich echt wezenloos.

:') Sta je dan met je groente mandje haha :') geniaal!

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 03:00

Ik heb mijn vissen vermoord.. ;(

We hadden in de tuin een vijver, en ik had 2 goudvissen erin.
Ik vond het water zo vies en dat vond ik zielig, dus heb ik een fles afwasmiddel in de vijver gegooid.
Mijn moeder heeft dr een dagtaak aan gehad om de vijver leeg en vol te laten lopen en nieuwe vissen te kopen :o.
En ik maar denken dat ik zo goed voor ze zorgde want ze werden zo oud!

En ook heel sneu voor de beestjes heb ik wel is kokend water in de vissenkom gegooid, ik dacht dat ze het heel koud zouden hebben? -O-

Verder komt het it verhaal me bekend voor, daarna nog eens met vriendinnen gaan kijken want kon me herinneren dat hij ZOOO eng was... tot het einde van de film kwam en het niet echt eng geweest was...

Jolienfortun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 03:13

Freggle_Edge schreef:
De WC in frankrijk staat mij nog helder voor ogen, zo een gat met voetstappen ernaast. Ik riep: ik hou het wel op tot we thuis zijn! Helaas bleven we 3 weken in Frankrijk. :Y)

Precies dit zei ik ook! gelukkig in het hotel en restaurantjes normale wc's hahaha. Verder kan ik niet echt iets bedenken..

Edit: dat het paard van sinterklaas ziek was en hij mijn pony leende. Ik was heel boos (jaloers kreng haha) dat hij erop mocht en ik niet want ik wilde zo graag rijden die dag. Daarna dat mijn pony los in de voortuin stond bij een restaurant en ineens weg was. Ze was gewoon het hoekje omgelopen. En daarna was ik zo boos dat ik voor sinterklaas een he stout liedje had gezongen. Mijn vader leerde me die liedjes allemaal en ik voerde het wel even uit hahahaha.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 05:34

Mossel schreef:
Moet zeggen dat ik 9 van de 10 verhalen niet vreemd vindt :+

Sinds jij dit zei keek ik nog eens goed naar de topics titel en zie ik dat het voor vreemde en rare verhalen is :') Het was nog ochtend.. Was niet goed wakker kennelijk :+ Maargoed, ik ga weer verder bijlezen, staan leuke verhalen bij

SaSalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 09:53

oh oh, ik weet nog iets :') Ik had altijd een gele parkiet, genaamd Straaltje. En wij gingen op vakantie, en straaltje kon niet mee ;( Maar hij kon wel even terecht bij een collega van mijn vader. Jammer genoeg heeft die gast Straaltje midden in de zon gezet (hartje zomer) En is straaltje verbrand :(:) Ik heb die collega nooit meer gezien, heb het van mijn ouders moeten horen. Ben er nu nog boos over _O-