Maar heb wel 3 nieuwe vissen mogen uitzoeken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Ik zat in groep 2 en toen is een juf gillende en rennend de klas uit gerend en toen kwam opeens de directeur binnen..
je raad het nooit, er zat een mini spin op haar gitaar.
Ik ben niet echt bang voor spinnen dus ik dacht echt...![]()
Lauratje_88 schreef:Toen ik 5 jaar was mocht voor ons huis buiten spelen (doodlopende straat en wij woonde helemaal achterin) maar ik moest naar binnen voor het donker werd. Op een avond had ik geen zin om naar binnen te komen en het was al donker geworden de straatlichten waren al aan.
Mijn moeder had al enkele keren gezegt dat ik naar binnen moest komen maar ik wou niet, dus zei ze 'als je niet binnen komt, komt de uil op je kop kakken', ik wou haar niet geloven.
Ze had er niet beter op gevonden om 2 grote gele ogen op een blad te tekenen en in een struik te hangen en toen riep ze (beetje paniekerig) 'kijk daar, de uil is daar!!'. Ik ben nog nooit zo snel naar binnen gelopen.![]()
Ik weet niet of het erbij mag (was wat ouder dan 12) maar toen ik 16 was heb ik iemand zien hangen in het bos. Ik was enkele weken alleen thuis (mama lag in het ziekenhuis) en wandelde met mijn hond door het bos en ik zag een eind verderop iets hangen en ik wist niet goed wat, er waren daar soms spelletjes van de chiro en de scouts en dan hing er wel vaker iets in de bomen. Ik keek wat beter en wat ik toen zag heeft mij echt geschokt, het was een jongeman die zelfmoord had gepleegd. Ik ben naar huis gelopen en geprobeerd er niet meer aan te denken, die nacht heb ik er nachtmerries van gehad. Ik wist toen niet hoe ik erop moest reageren wat ik moest doen. Ik was op dat moment ook helemaal alleen.
De dag erna las ik in de krant dat iemand de jongen had ontdekt dat het ging om een jongen van 18 jaar.
Telkens als ik voorbij die plek kom (heb er maanden niet heen gedurfd) sta ik altijd even stil en denk aan die jongen, aan die boom hangt nog altijd een aandenken aan die jongen.
Bianca41 schreef:Mijn grootste trauma heb ik opgelopen toen ik als 7 jarige logeerde op de boerderij van mijn oom.Ik huppel vrolijk richting de schuur om te kijken waar mijn oom was,Komt er een haan zonder kop de hoek omgerent.Ik heb alles bijéén gekrijst en mijn ouders hebben van alles moeten doen om mij te kalmeren.Ik heb er ook nooit meer heen gewild.Ik moest helaas wel,maar het is toch nooit meer helemaal goedgekomen.Ik heb ook nooit geen kip meer gegeten,zelfs de eieren niet![]()
Mijn meest beschamende moment is toen ik een jaar of 15 was en we op vakantie in toen nog yougoslavie waren.We staan bij een bezine pomp en er staat een man te tanken met een wijde korte sportbroek aan,door zijn ene broekspijp,hing zijn heel vleselijk aan hangsel naar buiten.Mijn moeder die dit ziet en net een curses engels achter de rug had,stapt op de man af ,maakt een kommetje van haar handen en zegt gebarend sir,sir your clotes hanging out!
Mijn zus en ik kropen van schaamte op de bodem van de autoom kilometers later pas weer op de bank te gaan zitten.
Navidad schreef:Haha leuk die verhalen! Ik weet nog heel goed dat ik een sneetje in mijn vinger had, waarbij me opa tegen me zei, ach jongen toch zelf de konigin heeft een snee. Had het zo zielig voor haar gevonden dat zei ook een snee had, dat ik het zelfs die dag erna het nog huilend tegen de juf had gezecht.. Vond haar al zo raar dat ze zo hard stond te lachen, heb haar de hele week niet aangekeken.
Ik was vroeger een kind die altijd zei wat die ook dacht, zo heb ik tante sidonia al een keer in het echt gezien, en een heks (gewoon een oudere mevrouw met een pukkel op haar neus) haha.
Mijn ouders waren al jong gescheiden, en heb nooit een goed contact met mijn echte vader gehad. Was met mijn moeder in de supermarkt, en daar was een nieuwe (erg leuke) groenteboer aan het werk, die liet mij op het knopje van de weegschaal drukken. En op dat moment was ik zo blij, dat ik het nodig vond om tegen mijn moeder te zeggen (die aan de andere kant van de winkel stond) van maaaammm dit is nou nog eens een leuke pappa voor mij! Ze schaamde zich echt wezenloos.
Freggle_Edge schreef:De WC in frankrijk staat mij nog helder voor ogen, zo een gat met voetstappen ernaast. Ik riep: ik hou het wel op tot we thuis zijn! Helaas bleven we 3 weken in Frankrijk.
Mossel schreef:Moet zeggen dat ik 9 van de 10 verhalen niet vreemd vindt