__KELLY schreef:troi schreef:Ik geloof trouwens dat velen zich aan mij zouden ergeren. In het kader van zuinig rijden rijdt ik zelden harder dan 110 laat ik vlug het gas los en trek ik langzaam op. Maar ja dan doet mijn yaris wel 1op 17 op de snelweg...
Ik vind dat echt net 1 stapje te ver gaan. En wat bespaar je per tank ? 1 /2 euro ? Je kan er ook in doorslaan ..
Als ik veel snelweg rij bespaar ik echt wel wat meer dan 1/2 euro op een tank als ik gewoon 110 rij ipv 130. 110 rijden vind ik niet bepaald doorslaan hoor.

Knipperlichten en dan vooral het ontbreken er van vind ik alleen niet meer irritant. Het zou handig zijn als ze gebruikt werden, dat dan weer wel. Maar die vreselijke bumperklevers in het donker zij echt niet leuk. Op een gegeven moment zie ik in elke spiegel niks anders dan de koplampen van mijn achterbuurman/vrouw. Dat rijdt knap lastig en vervelend.
Nu is mijn achterruit met 'Sta eens stil bij Jezus liefde voor jou' ook wel heel fascinerend. Dat snap ik, maar de tekst veranderd heus niet dus na 1 x lezen kan er echt wel weer afstand genomen w
orden hoor. 

ik lag zelf een keer bijna onder een auto samen met mijn vriendin omdat die automobilist even door rood wou rijden.
Dat kan wel degelijk verblindend zijn..