[CENTRAAL] Het kleding topic, deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marije__

Re: [CENTRAAL] Het kleding topic, deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 18:24

oeeeps was jullie kwijt. :D

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 18:30

Karin_Mylo schreef:
Leuke foto's astaloca.
Heb je die van een blog? Zoja van welke :P
Ben heel benieuwd namelijk! haha

Mag altijd graag op blogs rondsnuffelen

www.welikefashion.com/blog :) have fun!

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 18:32

Was even aan het terug lezen en zag wat voorstel-berichten voorbij komen.. :D zal ik ook maar dan?
Ik ben Marije, 20 jaartjes oud en ben geboren/ woonachtig in Nijmegen.. :) Zit nu in het 2e jaar voeding en dietetiek op de HAN en ben in mn vrije tijd ook veel bezig met sporten.. van bootcamp tot hardlopen en paardrijden. Ik woon samen met mama, die nogal gestoord wordt van mijn bestellingen := Volgens haar ben ik koop verslaafd.. O:) Wat ook wel een mini beetje zo is, af en toe.
Verder heb ik nog een geweldig lief vriendje, al 4 jaar lang!

Uh ja.. mijn kledingstijl.. van alles wat eigenlijk. Komen jullie vast nog wel achter. Ik ga proberen regelmatig wat foto's te posten want ik wil er ook eens een x leuk bijlopen hihi, dus heb jullie tips denk ik wel nodig!

De h&m sale is aangevuld... mag niet kijken maar doe het toch haha! Beetje jammer dat deze niet meer in mijn maat (m ) is! http://www.hm.com/nl/product/94136?arti ... pOrigin=SA
lekker chill vest :+:

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 18:34

Gefeliciteerd destiono! Heb je een foto?

Vindt de olijf groene blouse even terug heel erg leuk!
Dit is mijn outfit van vandaag (nogal simpel ging alleen even met vriendinnetje lunchen, en mijn inspiratie is een beetje op de laatste tijd)
Afbeelding

Karin92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 18:42

Leuk hoor Micha. Staat je goed :D

Ik heb nog een leuk tuniekje en een leuk jurkje te koop.
Misschien iets voor 1 van jullie?
Het is bijna nieuw, ik kan het alleen niet meer aan hebben. Heb het tuniekje misschien 2 keer gedragen en het jurkje is helemaal nieuw.
http://link.marktplaats.nl/605484625 Dit tuniekje is heel leuk te combineren met een blazertje of een tailleriempje
Het jurkje!
http://link.marktplaats.nl/605464529

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-12 18:52

Chantal, wat gaaf!! :D Was het een leuke dag?

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 18:58

Laatst bijgewerkt door Mendel op 14-10-12 18:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 18:59

CCCCC schreef:
Hmm wij willen echt een leuk tentje zeg maar, waar je lekker wat kunt eten en koffie kunt drinken bijv. Ik ga a.s. donderdag naar Arnhem :)

Ik woon in Arnhem dus weet genoeg :D
Waar ik vaak graag zit is bij een tentje op Jansplaats, je kan daar buiten stroopwafels kopen (zit naar boekhandel de Slegte). Je kan binnen heel gezellig zitten en ze hebben lekkere dingen qua broodjes en lunch op de kaart staan. Zelf eet ik er altijd poffertjes haha :D
In de Nieuwstad zitten ook een paar leuke koffie/lunch zaakjes en natuurlijk kan je lekker zitten bij Begals&Beans en daar tegenover bij de Douwe Egberts winkel :)

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 19:00

Mendel schreef:
Ik ben even inspiratie aan het opdoen voor nieuwe laarzen. Ik weet nog niet wat ik precies zoek dus ik kijk overal. Ik ben deze tegen gekomen bij van Haren. Ik denk niet dat ik ze daar koop maar het is mooi vergelijkingsmateriaal.

Wat vinden jullie van dit type laars?

http://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/home- ... en-laarzen

Ik vind de vorm van de laars wel mooi, maar die gespen niet. Het zijn er zoveel en ze zitten zo 'plotseling' op die laars. Als het 1 gespje was vond ik het wel leuk denk ik.

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 19:03

Ja, dat denk ik ook. Maar inderdaad, de vorm is heel mooi. Deze vorm zoek ik. Vrouwelijk maar geen hoge hak. Geen lompe voet.

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 19:04

Ik zie dat er nu wel veel outfits gepost worden in dit centrale topic weet niet in hoeverre dat de bedoeling is van een centraal topic? Er is voor de mensen die dat leuk vinden al een outfit topic gaande in HK :)

MODEMEISJES - Show je outfit deel 7!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 19:05

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 19:07

Ja, die zijn gewoon prachtig. Ik weet niet of ik zoveel geld wil uitgeven aan schoenen..

Heb vorig jaar ook al soortgelijke schoenen gekocht. De rits ging binnen 4 maanden kapot. De schoenen waren verder nog helemaal goed (heb ze nog steeds, twijfel of ik de rits wil vervangen).

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 19:10

Mendel schreef:
Ja, die zijn gewoon prachtig. Ik weet niet of ik zoveel geld wil uitgeven aan schoenen..

Heb vorig jaar ook al soortgelijke schoenen gekocht. De rits ging binnen 4 maanden kapot. De schoenen waren verder nog helemaal goed (heb ze nog steeds, twijfel of ik de rits wil vervangen).

Gewoon doen, zoveel kost een nieuwe rits niet. Als ik de ritsen van beide rijlaarzen wil laten vervangen door een gewone schoenmaker, ben ik 50 euro kwijt, en krijg ik speciale ritsen erin (grove rits + speciaal omdat ze langer dan dan de langste standaard ritsen). Dus dat zal met gewone schoenen/laarzen wel even wat anders is.

Meestal koop ik elk jaar een paar schoenen rond de 100 euro en een paar dat wat minder kost. Door mijn huidige financiën stel ik dat dure paar nog even uit :P

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 19:14

Ik was inderdaad ook 27 euro per laars kwijt (extra lange rits). Dus 50 euro. Wat ik aan kan besteden aan nieuwe schoenen, snap je? Zo lastig. Heb daarna een wat goedkoper paar gekocht om er op door te kunnen lopen.

Ik wil dit jaar wel weer een mooie (en eventueel dure) schoen. Moet even over mijn "oh jee straks gaat hij weer kapot" gevoel heen..
Laatst bijgewerkt door Mendel op 14-10-12 19:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 19:14

Heeft iemand enig idee waar ik een leuk jurkje kan kopen met lange mouw?
Ik wil gewoon een leuk jurkje voor dagelijks, maar kan echt niks vinden..

Alles is zo.. strak en tekenend := Ik ben niet dik maar voordat ik zo'n uberstrak-om-je-lichaam-zittend geval aan zou trekken moet ik toch een modellenlichaampje hebben.. :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 19:16

Mendel schreef:
Ik was inderdaad ook 27 euro per laars kwijt (extra lange rits). Dus 50 euro. Wat ik aan kan besteden aan nieuwe schoenen, snap je? Zo lastig. Heb daarna een wat goedkoper paar gekocht om er op door te kunnen lopen.

Ik wil dit jaar wel weer een mooie (en eventueel dure) schoen. Moet even over mijn "oh jee straks gaat hij weer kapot" gevoel heen..

Ooh op die manier...
Maar het zijn verder kwalitatief goede én mooie schoenen? Dan zou ik ze zeker laten repareren.

Tsjah, ik heb eens in de uitverkoop laarzen gekocht van 70 euro, normaal waren ze 140 euro. Ik liep er een week op en toen liet de zool los.
Gelukkig hebben we bison kit en een lijmtang, maar het hoort gewoon niet met schoenen die origineel zoveel geld moesten opbrengen.
Je kan altijd een mis gevalletje kopen...

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 19:18

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 19:18

_vivi_ schreef:
Ik zie dat er nu wel veel outfits gepost worden in dit centrale topic weet niet in hoeverre dat de bedoeling is van een centraal topic? Er is voor de mensen die dat leuk vinden al een outfit topic gaande in HK :)

Hee, dit topic volgde ik in het begin, tot het te erg huiskamer werd en er bijna geen outfits meer geplaatst werden. Dat vond ik heel jammer toendertijd!
Ik denk dat zolang dit topic over kleding blijft gaan het wel als centraal topic mag blijven staan :)

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 19:19

Nee inderdaad. Dat is mij ook eens overkomen! Terug gegaan naar de winkel. Geld terug gekregen. Laarzen waren uitverkocht. Heb toen andere gekocht die ik net iets minder mooi vond. Heb ze nog steeds en vind ze nog steeds net niet mooi :').. Altijd zo he.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 19:23

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 19:24

Mendel schreef:
Nee inderdaad. Dat is mij ook eens overkomen! Terug gegaan naar de winkel. Geld terug gekregen. Laarzen waren uitverkocht. Heb toen andere gekocht die ik net iets minder mooi vond. Heb ze nog steeds en vind ze nog steeds net niet mooi :').. Altijd zo he.

Dat is zo jammer dan he... Maar wel een herkenbaar probleem :P

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 19:24

Mereltje schreef:
_vivi_ schreef:

Hee, dit topic volgde ik in het begin, tot het te erg huiskamer werd en er bijna geen outfits meer geplaatst werden. Dat vond ik heel jammer toendertijd!
Ik denk dat zolang dit topic over kleding blijft gaan het wel als centraal topic mag blijven staan :)

Ja dat klopt wel, het is idd heel HK maar ja daarom staat het ook bij HK. Ik ben laatste tijd ok lui met outfits posten haha :')

Ik kwam deze leuke schoenen link nog tegen :)

http://killingheels.tumblr.com/

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 19:26

_vivi_ schreef:
Ja dat klopt wel, het is idd heel HK maar ja daarom staat het ook bij HK. Ik ben laatste tijd ok lui met outfits posten haha :')

Ik kwam deze leuke schoenen link nog tegen :)

http://killingheels.tumblr.com/

Ja nu inderdaad wel, maar het is volgens mij begonnen als topic op LZP waar alleen outfits gepost werden.
Ik bedoelde dat ik het jammer vond toen het over ging naar HK en er bijna geen outfits meer gepost werden ;)

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 19:31

Wat is het verschil dan officieel? Met deze en het andere topic?
(los van het feit dat ik zag dat ze het nu over cupcakes hebben :') ).