Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Caira

Re: Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 10:52

ik gok zomaar een Rambo, die zijn nieuw behoorlijk duur...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 10:55

Duurste die ik vind is 170...

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 10:57

Misschien waren het meerdere dekens?

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 10:58

Caira schreef:
ik gok zomaar een Rambo, die zijn nieuw behoorlijk duur...

Het was idd een rambo optimo deken plus een bucas regendeken . En 142 km rijden dus versturen was goedkoper... goed nu was het erg duur.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 11:33

misschien de volgende keer net doen of je tante ofzo het wilt komen ophalen en dan kijken hoe ze reageren. dat heeft mij een keertje 'gered'.

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 11:36

Is een idee maar heb nu besloten om de dingen wat dichterbij te zoeken op marktplaats.zodat ik het kan ophalen.
Of gewoon via bokt zoeken hoewel daar vast ook wel oplichters tussen zullen zitten..

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 11:42

Rekeningnummer controleren op Google. Ik ben ook een keer opgelicht voor €100,00 en ik pas nu echt op.

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 11:46

Heb ik allemaal gedaan achteraf...maar niks kunnen vinden nu na aangifte en meerdere gedupeerde gevonden te hebben staat er nog niks. Probeer nu via de bank terug te krijgen. Afdeling fraude.

magrietJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 11:52

Tot nu toe is het steeds goed gegaan via marktplaas kopen maar dat komt ook omdat ik het meestal zelf ophaal. Maar hoe kun je een rekeningnummer checken?

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 11:53

Ik werd in de vakantie aldoor gebeld door iemand (onbekent nummer) Ikke neem dan nooit op. Evenlater door een 0229 nummer (huistelefoon) op internet gezocht waar dat vandaan kwam, Kwam het van een huis dat 3 km verder van mijn huis vandaan lag. Dat meisje dat daar woonde kende ik. Had een x haar paard verzorgd. Ik had dus allemaal spullen te koop en opeens zei zij dat dat ze alles wou over nemen (op whatss app) Ikke dus gezegt prima en zij wou halster en hoofdstellen eerst hebben. haar paarden zouden die avond erna komen (wie heeft er nou nog geen halsters als je paarden een dag later komen??) Dat meisje had ook op dr foto van dr whats ap een foto en dat meisje was van dat nummer die mij gebeld had. (0229) Zij wou aldoor bellen want ging om een groot bedrag zei ze. Het was al rond 12 uur snachts en iedereen sliep. ikke kon dus even niet bellen. Ik moest van haar maar op de WC gaan zitten. Ikke zei dat ik dat niet deed en ze werd helemaal boos. We hadden een discussie en ze begon heel vervelend te doen. ze zei dat ze naar me ouders zou gaan. Ik zei prima want ik heb niks verkeerds gedaan of gezegt. Ik zei ook dat ik de whats app berichten zou bewaren zodat ik het bewijs had. Ze zei dat ze mijn brutaliteit niet pikte, en vroeg of dit ons nummer was, ze stuurde een whats app bericht met ons huis tel nummer er in. Ik schrok me dood. Maar tot vandaag nog niks gehoord.. Ook tegenm me ouders verteld dat er een meisje kan bellen (verhaal uitgelgt en laten lezen) Je hebt soms hele rare mensen,

Maar gelukkig gaat het meestal goed.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 11:56

Ik heb dat ook nog nooit gedaan, gecheckt op naam en/of rekeningnummer :o
Heb 2 keer gehad dat een aankoop een flop was. 1x een beeldje waar een stuk af was (niet tijdens verzenden, want het zat niet in de verpakking :P ) en 1x een set badmatten die echt te vies voor woorden waren en zo versleten dat je er bijna doorheen kon kijken..... :( (en dan verkopen als 'zo goed als nieuw' }:0 )
Maar gelukkig is het meeste goed gegaan.

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 11:57

magriet schreef:
Tot nu toe is het steeds goed gegaan via marktplaas kopen maar dat komt ook omdat ik het meestal zelf ophaal. Maar hoe kun je een rekeningnummer checken?

Via https://www.mijnpolitie.nl/index.shtml

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 12:24

Tot nu toe ben ik nooit opgelicht, maar lees wel weer met jullie mee :)

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-12 14:36

korbakimmy8 schreef:
Ik werd in de vakantie aldoor gebeld door iemand (onbekent nummer) Ikke neem dan nooit op. Evenlater door een 0229 nummer (huistelefoon) op internet gezocht waar dat vandaan kwam, Kwam het van een huis dat 3 km verder van mijn huis vandaan lag. Dat meisje dat daar woonde kende ik. Had een x haar paard verzorgd. Ik had dus allemaal spullen te koop en opeens zei zij dat dat ze alles wou over nemen (op whatss app) Ikke dus gezegt prima en zij wou halster en hoofdstellen eerst hebben. haar paarden zouden die avond erna komen (wie heeft er nou nog geen halsters als je paarden een dag later komen??) Dat meisje had ook op dr foto van dr whats ap een foto en dat meisje was van dat nummer die mij gebeld had. (0229) Zij wou aldoor bellen want ging om een groot bedrag zei ze. Het was al rond 12 uur snachts en iedereen sliep. ikke kon dus even niet bellen. Ik moest van haar maar op de WC gaan zitten. Ikke zei dat ik dat niet deed en ze werd helemaal boos. We hadden een discussie en ze begon heel vervelend te doen. ze zei dat ze naar me ouders zou gaan. Ik zei prima want ik heb niks verkeerds gedaan of gezegt. Ik zei ook dat ik de whats app berichten zou bewaren zodat ik het bewijs had. Ze zei dat ze mijn brutaliteit niet pikte, en vroeg of dit ons nummer was, ze stuurde een whats app bericht met ons huis tel nummer er in. Ik schrok me dood. Maar tot vandaag nog niks gehoord.. Ook tegenm me ouders verteld dat er een meisje kan bellen (verhaal uitgelgt en laten lezen) Je hebt soms hele rare mensen,

Maar gelukkig gaat het meestal goed.

Sorry, ik vind het een vaag verhaal, maar misschien komt het omdat je enter het niet deed?

dodyg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 15:17

Heb mijn paard op marktplaats te ruil of te koop staan.
kreeg gisteren een mailtje van een vrouw die mijn paard wel wilde ruilen voor haar dalmatiër... ;(
:? wat moet ik daar toch mee :?

Marlinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 15:28

dodyg schreef:
kreeg gisteren een mailtje van een vrouw die mijn paard wel wilde ruilen voor haar dalmatiër... ;(

:))

Je moet er maar op komen :D

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-12 15:31

dodyg schreef:

Tja, heb je er bij gezet waarvoor je je paard evt wil ruilen?

Niet dat het me een eerlijke ruil lijkt.

dodyg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 15:34

HTM schreef:
dodyg schreef:

Tja, heb je er bij gezet waarvoor je je paard evt wil ruilen?

Niet dat het me een eerlijke ruil lijkt.

ja staat er netjes bij dat ik een ouder paard zoek voor bosritjes mee te maken.
kan met een dalmatiër ook wel ma ben toch niet zo grote honden achtig ..

Marlinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 15:36

Zit er zelf trouwens mee dat iemand iets van me wil kopen, maar voor meer dan de vraagprijs en dat vind ik verdacht haha ('t gaat echt maar om iets kleins van een paar euro hoor). M'n adres is vrij makkelijk te vinden namelijk, en ik heb gehoord dat je met adres+naam+rekeningnummer allemaal dingen kan kopen op andermans naam (incasso dus wel terug te draaien dan)

Ik zou eigenlijk blij moeten zijn :D dat ik 't verkocht krijg enz. maar ik ga toch twijfelen :7 Heb overigens wel al vaker verkocht en al heel vaak m'n rekeningnummer gegeven, maar heb nog nooit zo'n irritant onderbuikgevoel gehad.

Maarja hoe groot is de kans nou dat iemand dat gaat doen :+ En toch... :') gaat 't gevoel niet weg haha. Misschien toch maar een apart rekeningnummer voor internetverkopen nemen :) Heeft een van jullie dat toevallig?

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-12 15:42

dodyg schreef:
ja staat er netjes bij dat ik een ouder paard zoek voor bosritjes mee te maken.
kan met een dalmatiër ook wel ma ben toch niet zo grote honden achtig ..

:')
denk dat je raar aangekeken wordt als je op een dalmatiër het bos door crosst :=

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 15:43

je hoeft toch helemaal geen plaatsnaam meer op te geven om iets over te maken (binnen Nederland)?!
En het gebeurd mij ook wel vaker dat iemand meer biedt dan de vraagprijs, omdat ze het heel graag willen hebben!

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 15:48

dodyg schreef:

:')
met bijbetaling dan wel haha

Natasja__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 16:00

dodyg schreef:

Misschien is ze wel een leek in de paardenwereld en bedoelt ze gewoon haar paard met spikkels. :))

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-12 16:14

Natasja__ schreef:
dodyg schreef:

Misschien is ze wel een leek in de paardenwereld en bedoelt ze gewoon haar paard met spikkels. :))

_O- _O- _O-

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 17:46

ik heb gisteren laarzen verkocht. Geld staat op mijn rekening pakketje is klaar. Al enkele keren een mail gestuurd voor het adres maar ze laat niks horen.... Als ik binnen max. een week niks hoor stort ik het geld terug en verkoop ik het aan iemand anders..