Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
magriet schreef:Tot nu toe is het steeds goed gegaan via marktplaas kopen maar dat komt ook omdat ik het meestal zelf ophaal. Maar hoe kun je een rekeningnummer checken?
korbakimmy8 schreef:Ik werd in de vakantie aldoor gebeld door iemand (onbekent nummer) Ikke neem dan nooit op. Evenlater door een 0229 nummer (huistelefoon) op internet gezocht waar dat vandaan kwam, Kwam het van een huis dat 3 km verder van mijn huis vandaan lag. Dat meisje dat daar woonde kende ik. Had een x haar paard verzorgd. Ik had dus allemaal spullen te koop en opeens zei zij dat dat ze alles wou over nemen (op whatss app) Ikke dus gezegt prima en zij wou halster en hoofdstellen eerst hebben. haar paarden zouden die avond erna komen (wie heeft er nou nog geen halsters als je paarden een dag later komen??) Dat meisje had ook op dr foto van dr whats ap een foto en dat meisje was van dat nummer die mij gebeld had. (0229) Zij wou aldoor bellen want ging om een groot bedrag zei ze. Het was al rond 12 uur snachts en iedereen sliep. ikke kon dus even niet bellen. Ik moest van haar maar op de WC gaan zitten. Ikke zei dat ik dat niet deed en ze werd helemaal boos. We hadden een discussie en ze begon heel vervelend te doen. ze zei dat ze naar me ouders zou gaan. Ik zei prima want ik heb niks verkeerds gedaan of gezegt. Ik zei ook dat ik de whats app berichten zou bewaren zodat ik het bewijs had. Ze zei dat ze mijn brutaliteit niet pikte, en vroeg of dit ons nummer was, ze stuurde een whats app bericht met ons huis tel nummer er in. Ik schrok me dood. Maar tot vandaag nog niks gehoord.. Ook tegenm me ouders verteld dat er een meisje kan bellen (verhaal uitgelgt en laten lezen) Je hebt soms hele rare mensen,
Maar gelukkig gaat het meestal goed.
HTM schreef:dodyg schreef:Heb mijn paard op marktplaats te ruil of te koop staan.
kreeg gisteren een mailtje van een vrouw die mijn paard wel wilde ruilen voor haar dalmatiër...![]()
wat moet ik daar toch mee
Tja, heb je er bij gezet waarvoor je je paard evt wil ruilen?
Niet dat het me een eerlijke ruil lijkt.
Natasja__ schreef:dodyg schreef:Heb mijn paard op marktplaats te ruil of te koop staan.
kreeg gisteren een mailtje van een vrouw die mijn paard wel wilde ruilen voor haar dalmatiër...![]()
wat moet ik daar toch mee
Misschien is ze wel een leek in de paardenwereld en bedoelt ze gewoon haar paard met spikkels.