Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het begint eigenlijk in november al. Elk jaar (ben inmiddels 20) kijk ik de intocht van Sinterklaas, geweldig! Daarnaast ga ik elk jaar met mijn moeder, haar vriendin en haar dochter kerst inkopen doen in november! Daarna ben ik op 8 december jarig en meestal zet ik vlak voor mijn verjaardag de kerstboom en mijn kerstdorp op. Dit jaar woon ik voor het eerst niet meer thuis met kerst en zal ik dus de hele inrichting van onze eigen kerstboom moeten gaan kopen. Enorm veel zin in! En dan na de kerstdagen als dikke afsluiter nog oud en nieuw, en dan mag de lente van mij weer komen.
30 graden en sneeuw en ijs dat lijtk me de combintatie gewoon
Enig nadeel is dat ik 50 km moet rijden naar mijn werk en dat ik autorijden doodeng vind als het glad is
Daar zie ik dan wel tegenop..

'we hebben bèrgen van die rommel' hoor ik als ik erover begin
Had hij de normale planning gehad, dan was hij er wél geweest en daar keken we samen eigenlijk enorm naar uit.
Kan me prima vinden in warmte, uren zon, de lange dagen en korte nachten, de zonsopgang als ik ga werken en de zonsondergang als ik nog bij de paarden zit te dromen, de urenlange wandelingen in de avondzon, de geur van het hooi dat ligt te drogen...
Destino schreef:De maand december vind ik wel leuk, heerlijk die gezelligheid van de kerstboom! Kerstboom gaat hier ook begin december op
Maar die maanden daarna, januari, februari de eerste helft van maart.. VreselijkNiets leuks om naar uit te kijken, ook nog donker, maar de gezellig kerstboom is weg..
Na kerst mag het van mij voorjaar worden