Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Was trouwens wel een aparte ervaring zondag. We speelden voor het eerst op zo'n officieel nieuw blauw waterveld. Phoeh, wat hockeyt dat anders dan een semi waterveld. Stuiteren zo'n waterveld, heel apart.

Julia schreef:Hier ook vakantie. Vind er niks aan, dus hopelijk een oefenwedstrijdje organiseren tegen een club hier in de buurt. Wij hebben zondag gewonnen met 4-2. Lekker gevoel.Was trouwens wel een aparte ervaring zondag. We speelden voor het eerst op zo'n officieel nieuw blauw waterveld. Phoeh, wat hockeyt dat anders dan een semi waterveld. Stuiteren zo'n waterveld, heel apart.

Wij hebben shirtjes van ik denk 3 of 4 jaar oud en krijgen alweer nieuwe..

vind jullie team vooral belachelijk groot

)
Barbie_Blue schreef:Ik ben gevraagd om volgend jaar voor universiteit Waterloo of McMaster te gaan spelen en sinds beide mijn programma (kinesiologie) aanbieden, denk ik dat ik volgend jaar dus weer met een stick rondren (dit keer wel in een outfit uit deze eeuw)
Het is dan alleen nog de vraag voor welke uni en op welke positie (rechtsvoor of laatste man) ik ga spelen.
Ik heb er iig heel veel zin in!
Barbie_Blue schreef:Ik ben gevraagd om volgend jaar voor universiteit Waterloo of McMaster te gaan spelen en sinds beide mijn programma (kinesiologie) aanbieden, denk ik dat ik volgend jaar dus weer met een stick rondren (dit keer wel in een outfit uit deze eeuw)
Het is dan alleen nog de vraag voor welke uni en op welke positie (rechtsvoor of laatste man) ik ga spelen.
Ik heb er iig heel veel zin in!