Oh hahaha nou ben blij dat hij weer terecht is mocht ik ooit iets kwijt zijn dan schakel ik ook bokt in ...is een dagvullend programma
Lara
Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-12 19:51
Hahah thanks ! Ja echt stom, had daar wel gekeken maar erg vluchtig. Die rode bank had van die zitkussens die ik er keer op keer(denk stuk of 10x) eruit en erin had gedaan om te checken. Die bruine bank(waar ze dus echt zat) had ik vluchtig langs de spleet gevoeld, die zitkussens kunnen er ook niet uit.
koop een universele erbij leg die in de kast voor als je deze kwijt bent:P hebben wij nu ook:)
Moos99
Geplaatst: 13-08-12 20:56
Wij zijn ooit de huis telefoon kwijt geweest, vond hem toen de volgende dag op mn werk in mijn tas nog steeds een raadsel voor me waarom ik het nodig vond de huis telefoon in mijn tas te stoppen!
Brittneyx
Geplaatst: 13-08-12 20:57
yvonnedv schreef:
Dit topic heeft op zich zelf al iets raars, ik heb linksboven al een paar keer een stipje gezet maar het topic raakt het stipje elke keer kwijt en dan ben ik het topic weer kwijt.
Fijn dat ie terecht is Ik ben ooit mijn afstandsbediening een week kwijtgeweest... bleek ie in mn handtas te zitten, had ik dat ding dus overal mee naartoe gesleept