Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lolleke schreef:@Himyar, daar staan toch al veel suggesties in? Zoek wat uit dat topuic, of doe er inspiratie uit op.
@Brechtje 122, een leuke fotoshoot van een beginnende fotograaf? Kun je voor een euro of 25/30 klaar zijn, lekker opdossen, pony's strak in het pak. Heeft ze een mooi aandenken.
Ik zoek nog wat flauwe gratis cadeau's voor iemand die 50 word.
Er komen al een aantal tegoedbonnen voor kopjes koffie / keertje mee-eten uit de pritner (buurman 4 huizen verderop, dus niet te persoonlijk)
Hij krijgt ook al een groot cadeau, maar we zijn nog op zoek naar flauwe dingen om te geven. Iemand ideeen?
Ga ik ondertussen het topic verder doorspitten
DynamiteS schreef:Iemand nog ideeën voor een cadeau voor mijn instructrice?
Ze wordt 27 juli 52, rijdt paard (schimmel!!), heeft 2 honden (dwergschnauzer en boef), ik heb al heel lang les van dr (iets van 6 jr) enn... Ze kan wel tegen een goeie grapohja, heb wel een goede band met dr.
Toen ze 50 werd hadden vrienden en familie overal in de omgeving fietssleutels laten vallen met haar naam en telefoonnummer, dus ze had ze hele dag (en dagen erna..) telefoon ''Ik heb je fietssleutel gevonden!!!'' vond ze ook mooi
irmaaap schreef:help!:P
mijn beste vriendin ligt op dit moment te bevallen van haar eerste kindje, het is een jongentje...
nu wil ik graag een orgineel kraamkado voor als de kleine er is
maar heeft iemand ideeën want ik ben op het moment echt inspiratieloos!:P
_mexx_lady_ schreef:IEEEEEPPPPPP ik ben een klein beetje vergeten een cadeautje te kopen voor de verjaardag van een goede vriend van me![]()
Normaal zou ik niks kopen maar hij heeft het echt wel verdiend, hij heeft me zo goed geholpen.
Maar...wat? Ik ben een 'arm' studentje en wil er niet te veel aan uitgeven maar iets leuks wil ik toch wel.
Geen luchtje, kledingbonnen,filmtickets,... liefst iets origineels en persoonlijk
Mirjamsel schreef:Ik heb toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren hun trouwfoto's op dezelfde locatie nagemaakt. De leukste foto uitgekozen en in een kristalhart laten graferen. Oude foto links en nieuwe foto rechts. Waren ze super blij mee