[INFO] Cadeau topic - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kayleigh

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 21:41

Iemand nog suggesties voor vaderdag ?

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 17:16

hoi
mag ik me hier melden? ben zondag jarig ( weet al wat ik van mijn ouders krijg) maar word bestaslkt met vragen van: wat wil je hebben??? hebben jullie miss suggesties?
zou wel graag een nieuwe stijltang willen maar dat vind ik veels te duur.

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 10:01

Ik was mijn eigen topic begonnen voor een cadeau idee, maar daar is een slotje op gezet: [LZP] Vaderdag cadeau .
Iemand tips?

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:50

Helaas stopt onze verzorgster er na twee jaar mee om onze pony's te verzorgen. Om haar te bedanken ben ik op zoek naar een leuk cadeau. Ik heb alleen geen idee wat :7

Het is voor een meisje van 12 jaar.

Alvast bedankt!

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 15:40

@Himyar, daar staan toch al veel suggesties in? Zoek wat uit dat topuic, of doe er inspiratie uit op.

@Brechtje 122, een leuke fotoshoot van een beginnende fotograaf? Kun je voor een euro of 25/30 klaar zijn, lekker opdossen, pony's strak in het pak. Heeft ze een mooi aandenken.

Ik zoek nog wat flauwe gratis cadeau's voor iemand die 50 word.
Er komen al een aantal tegoedbonnen voor kopjes koffie / keertje mee-eten uit de pritner (buurman 4 huizen verderop, dus niet te persoonlijk)
Hij krijgt ook al een groot cadeau, maar we zijn nog op zoek naar flauwe dingen om te geven. Iemand ideeen?
Ga ik ondertussen het topic verder doorspitten :D

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 15:58

Lolleke schreef:
@Himyar, daar staan toch al veel suggesties in? Zoek wat uit dat topuic, of doe er inspiratie uit op.

@Brechtje 122, een leuke fotoshoot van een beginnende fotograaf? Kun je voor een euro of 25/30 klaar zijn, lekker opdossen, pony's strak in het pak. Heeft ze een mooi aandenken.

Ik zoek nog wat flauwe gratis cadeau's voor iemand die 50 word.
Er komen al een aantal tegoedbonnen voor kopjes koffie / keertje mee-eten uit de pritner (buurman 4 huizen verderop, dus niet te persoonlijk)
Hij krijgt ook al een groot cadeau, maar we zijn nog op zoek naar flauwe dingen om te geven. Iemand ideeen?
Ga ik ondertussen het topic verder doorspitten :D

Dingen als kukident, warmtepleisters, leesbril, anti-rimpelcreme, een geranium etc?

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 14:40

Hoi hoi,

Mijn vriend wordt morgen 22. Ik heb wel al een kado in m'n hoofd, hij is namelijk lasser en heeft nog nieuwe laslaarzen nodig. Zijn hobby is trekkerslep (echt een Drent, hihi :D ) maar dit kado vind ik nou meer praktisch dan echt leuk. Hebben jullie ideeen?

irmaaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 17:47

help!:P

mijn beste vriendin ligt op dit moment te bevallen van haar eerste kindje, het is een jongentje...
nu wil ik graag een orgineel kraamkado voor als de kleine er is

maar heeft iemand ideeën want ik ben op het moment echt inspiratieloos!:P

ikkebenmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 18:35

Misschien een zeepketting met de naam van de baby?
Zie mijn advertenties voor enkele voorbeelden.

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 13:43

Iemand nog ideeën voor een cadeau voor mijn instructrice?
Ze wordt 27 juli 52, rijdt paard (schimmel!!), heeft 2 honden (dwergschnauzer en boef), ik heb al heel lang les van dr (iets van 6 jr) enn... Ze kan wel tegen een goeie grap :+ ohja, heb wel een goede band met dr.

Toen ze 50 werd hadden vrienden en familie overal in de omgeving fietssleutels laten vallen met haar naam en telefoonnummer, dus ze had ze hele dag (en dagen erna.. :+ ) telefoon ''Ik heb je fietssleutel gevonden!!!'' vond ze ook mooi :P

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 15:40

Ik ben ook op zoek naar een orgineel cadeau.
Vandaag te horen gekregen dat de hypotheek rond te krijgen is en dat ik dus dit jaar nog het huis uit ga :)

Nu wilde ik als het huis af is en wij daar wonen mijn ouders en schoonouders uitnodigen voor een etentje en bedanken voor alle steun en liefde in de tijd dat wij thuis hebben gewoond.
Gaat om het idee, niet al te duur. Uit waardering. Wie weet iets?

jadeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 19:23

Ok hier kom ik met m'n 12 jaar :Y)
Ik word 13 en heb nu dus m'n eigen pony
Ik zou voor mijn verjaardag geen setjes enzo willen die heb ik al ;)
Hebben jullie misschien nog ideeen wat wel handig is ?
M'n ouders willen zo'n 150 euro uitgeven maximum!
Maareh wat is nou handig :P
Ikdacht zelf aan : EHBO set + Coolpakketten
Uitrijvliegendeken
Nog sugesties (mag oor winter en zomer)

Vraag 2 ':
Ik heb een broertje dat 9 wordt zo is het bij ons dat iedereen van ons gezin iets koopt dus m'n ouders en ik maareh ik heb nu zo'n 50 euro gespaart maat wat is nou 'cool' of 'tof' voor een jongen van 9?
Hij houdt van zwemmen,fietsen en voetbal

jadeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 19:25

DynamiteS schreef:
Iemand nog ideeën voor een cadeau voor mijn instructrice?
Ze wordt 27 juli 52, rijdt paard (schimmel!!), heeft 2 honden (dwergschnauzer en boef), ik heb al heel lang les van dr (iets van 6 jr) enn... Ze kan wel tegen een goeie grap :+ ohja, heb wel een goede band met dr.

Toen ze 50 werd hadden vrienden en familie overal in de omgeving fietssleutels laten vallen met haar naam en telefoonnummer, dus ze had ze hele dag (en dagen erna.. :+ ) telefoon ''Ik heb je fietssleutel gevonden!!!'' vond ze ook mooi :P

Een trui met de tekst Pas op schimmel !
Of iets in die vorm :P

jadeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 19:25

irmaaap schreef:
help!:P

mijn beste vriendin ligt op dit moment te bevallen van haar eerste kindje, het is een jongentje...
nu wil ik graag een orgineel kraamkado voor als de kleine er is

maar heeft iemand ideeën want ik ben op het moment echt inspiratieloos!:P

Een slabbetje met tekst erop?
Ik ben m'n moeders lieveling of iets in dierichting

jadeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 19:28

brechtje122 schreef:
Helaas stopt onze verzorgster er na twee jaar mee om onze pony's te verzorgen. Om haar te bedanken ben ik op zoek naar een leuk cadeau. Ik heb alleen geen idee wat :7

Het is voor een meisje van 12 jaar.

Alvast bedankt!

Een armbandje met haar van de pony(s) die ze verzorgde?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 14:46

IEEEEEPPPPPP ik ben een klein beetje vergeten een cadeautje te kopen voor een goede vriend van me :D
Normaal zou ik niks kopen maar hij heeft het echt wel verdiend, hij heeft me zo goed geholpen.
Maar...wat? Ik ben een 'arm' studentje en wil er niet te veel aan uitgeven maar iets leuks wil ik toch wel.

Geen luchtje, kledingbonnen,filmtickets,... liefst iets origineels en persoonlijk

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 14:47

_mexx_lady_ schreef:
IEEEEEPPPPPP ik ben een klein beetje vergeten een cadeautje te kopen voor de verjaardag van een goede vriend van me :D
Normaal zou ik niks kopen maar hij heeft het echt wel verdiend, hij heeft me zo goed geholpen.
Maar...wat? Ik ben een 'arm' studentje en wil er niet te veel aan uitgeven maar iets leuks wil ik toch wel.

Geen luchtje, kledingbonnen,filmtickets,... liefst iets origineels en persoonlijk

horseslover5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 12:13

hey bokkers (hier nog een keer),

Onze ouders gaan binnenkort trouwen en wij zoeken naar iets leuk om te doen.
We zijn op zoek naar iets origineels om op de avond zelf te doen of eventueel een cadeautip.
Wij hadden al eens gekeken of er eventueel tickets waren voor cirque du soleil of voor een optreden van bart peeters want dat zouden ze graar eens willen zien.
Moest het zijn dat jullie nog meer weten over Cirque du soleil of over Bart Peeters mag datg ook nog altijd want daar gaat sowieso onze voorkeur naar uit.
Liefst willen wij iets dat betaalbaar is voor ons. Wij zijn 14 en 16 dus wij werken nog niet. Alleen ik (16 jaar) doe vakantiewerk.
Als je iets leuks weet en betaalbaar laat het dan zo vlug mogelijk iets weten.

Wij hopen natuurlijk dat er veel reacties komen !!!

Grtz horseslover5

xDaphnexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 21:25

Hoi
Ik ben bijna jarig maar ik heb geen idee wat ik voor me verjaardag moet vragen aan me ouders wil wel iets met paarden ofzo kon niks vinden in andere topic word 14 jaar iemand tips?

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 08:57

Wie wil mij helpen bedenken?
Mijn zusje gaat voor 3 maanden naar peru en ik wil op haar afscheidsfeestje een cadeautje geven.
Best lastig, want iets voor in peru is weer extra koffer inhoud voor haar. Maar iets voor thuis is misschien weer niet echt passend bij zon afscheidsfeestje.

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 09:18

Een mini ventilator??

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 11:30

Misschien een ketting? Dit kan zo mee (gewoon, om haar nek) en is een leuke herinnering aan (de mensen) thuis.

Ik ga zelf over anderhalve week voor twee maanden naar het buitenland voor stage en ik wil graag wat aan mijn vriend geven. We wonen pas net samen, dus het allemaal niet heel handig gepland dat ik nu alweer weg moet. Iemand een idee?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 19:59

Mijn ouders zijn binnenkort (anderhalve week) 25 jaar getrouwd. En onze plannen (foto's van m'n zusje en ik samen) zijn in het water gevallen omdat iemand bij m'n ouders heeft geopperd dat we met het hele gezin op de foto zouden moeten nu, en mijn ouders dat wel leuk vinden...

We weten nog niet wat we moeten, leuke ideeën zijn welkom. Eventuele andere oplossingen ook...

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 22:17

Ik heb toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren hun trouwfoto's op dezelfde locatie nagemaakt. De leukste foto uitgekozen en in een kristalhart laten graferen. Oude foto links en nieuwe foto rechts. Waren ze super blij mee :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 22:22

Mirjamsel schreef:
Ik heb toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren hun trouwfoto's op dezelfde locatie nagemaakt. De leukste foto uitgekozen en in een kristalhart laten graferen. Oude foto links en nieuwe foto rechts. Waren ze super blij mee :)

Denk ook niet dat dat iets is voor hen, bovendien is die locatie min of meer bebouwd tegenwoordig :P