Ja... HOT! En Jesús Navas, maar dan wel de uitvoering met 3-dagen-baardje.
Depende
Geplaatst: 09-06-12 22:06
Eigenlijk vind ik die trainer/coach van Duitsland wel aantrekkelijk.
arian_wolf
Geplaatst: 09-06-12 22:50
Zie wel erg leuke jongens voorbij flitsen
Aranel
Geplaatst: 10-06-12 10:49
Jaaa Affelay Van der Wiel en Nigel de jong zijn ook Ronaldo vind ik ech te erg, hij weet veel te goed dat hij knap is EN hij ziet er zo arrogant uit dat het voor mij al niet meer hoeft
Depende: meen je dat nou? Dat vond ik nou echt een enge gladjakker eerste klas. Vond sowieso dat hele mannschaft niet erg jummie, met Schweinsteiger, Ozil, wat een.. niet knappe mannen.
Hij is niet lelijk, alleen een beetje oud. Maar goed, oude mannen kunnen ook sexy zijn. Ik vind Mourinho ook wel wat hebben Maar ja die die niet mee aan het EK voor zover ik weet.
Ik vind mannen in voetbalpakkie wel sexy over het algemeen. Keeper van Duitsland vind ik trouwens echt een droppie.
Essie73
Hoofdmoderator
Geplaatst: 10-06-12 13:57
Gamova schreef:
Ik weet niet of jullie deze hadden gezien maar vond het wel aansluiten op het topic:
Vind ik juist niet, huntelaar is niet knap, maar hij heeft wel iets. En dat vind ik van Kuijt niet, al lijkt me dat wel een onwijs sympathieke jongen en hij werkt idd hard op het veld.
chOcodipJ
Geplaatst: 10-06-12 20:57
roxiie schreef:
Afellay vind ik net een kuikentje, als ik hem zie moet ik altijd aan Calimero denken
hahaha dat had je niet moeten zeggen! ik vind dat zo´n knappe kerel maar hij lijkt er inderdaad op haha! Dankjewel nu heb je het verpest