Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

en om nou te vragen 'is dit fooi? ' is ook weer zoiets.
Optiwolk schreef:Nee, dus je brengt inderdaad het wisselgeld terug en als de gasten dan zeggen dat het fooi is bedank je ze héél héél vriendelijk!
zo van 'je snapt toch wel dat dat fooi is he' alsof het de normaalste zaak van de wereld was en ik daarvoor echt niet helemaal terug had hoeven lopen
GamblersCup schreef:Er is hier bijna niemand die zich ergert aan de voorbeelden die jij noemt. Hier worden toch wel de meest extreme dingen genoemd. En het lijkt veel, omdat dit een lekker zeiktopic is, alle klachten worden hier verzameld
haha ja dat het hem wezen.
Ik kijk alleen naar mijn eten en de algehele sfeer, maar nou ben ik ook niet zo moeilijk haha
Bulderend door het hele restaurant lachen, krijsende baby's, honden mee, als een onbeschofte boer alles naar binnen schuiven met je vork etc.
Vreselijk gewoon haha
Magrathea schreef:Wat ook helpt is als de gast zegt of we het wisselgeld mogen houden!
x__Danielle schreef:Ik heb al een paar keer voorbij zien komen dat jullie het erg vinden als het eten via de verkeerde kant wordt uitgeserveerd... Is dit echt zo'n bigg deal dat je je daaraan irriteert?