Rare mensen op marktplaats deel 2 !!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 02:31

Alleen via internet bankieren duurt het 2 dagen, met zn ding op de post kan het wel een keer duren, aangezien de post ook niet echt meewerkt op dit moment.
Wij krijgen hier rekeningen te laat, of gewoon helemaal niet.... (van rekeningen merk je het, wat er verder niet komt weten we dus niet _-:( )

en geniale actie Mayflower_ wel dom dat die mensen echt geloofde dat je langs zou komen 8-)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 09:39

Dat is lang, via internetbankieren?! Mits niet in het weekend en naar dezelfde bank, is mijn ervaring steeds dezelfde dag!
Maar via een overschrijving zou het zelfs wel een week kunnen duren! Ik zou het echt nog even afwachten.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 09:45

Mayflower_ schreef:
Ik heb iets gemeens gedaan. :+ Ik had hier al eens gepost dat ik een hele avond zat te wachten op iemand die een dekje zou halen. Niet komen opdagen. Toen weer een afspraak gemaakt.. Wederom niet meer komen opdagen. Toen weer een afspraak gemaakt (ik maakte er een spelletje van) en hoe verassend: Weer niet komen opdagen! :') Toen was ik het zo zat dat ik haar mailde: Zal ik anders het dekje komen brengen? Zij gelijk happen: 'Ja dat was prima!'. Dus ze had haar adres gegeven. En natuurlijk ben ik niet gekomen. Dus kreeg een mailtje 'Waar blijf je nou?!' En later nog een paar mailtjes waarom ik niet meer kwam en dat ik had moeten afbellen dan. Heb maar een mailtje terug gestuurd: 'Zo voelt dat nou als mensen je laten zitten'. Heb niks meer van haar gehoord. Vreemd he? :+

BAM! Die kwam hard aan denk ik :')

Cardy

Re: Rare mensen op marktplaats deel 2 !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 12:54

Hier ook weer eens iets.. Normaal gaat het altijd goed maar nu...

We hebben een wasbak te koop staan en iemand bood er het minimum voor en ik ging akkoord.
Hij had gister telefonisch contact gehad met mijn vriend en zou gister dan ook langskomen. Ze hadden rond 1uur afgesproken bij ons huis waar we nog aan het verbouwen zijn.

Mijn vriend heeft vanaf half 1 tot half 3 bij het huis staan werken met de voordeur open en hij was steeds op de begane grond. De mensen zijn uiteraard niet gekomen. Na een paar keer gebeld te hebben sprak hij de man.. Werd er gezegd dat ze langs waren gekomen en hebben roepen voor de deur... Dat er niemand was en dat ze nu geen interesse meer hebben.

Vind het zo raar en mijn vriend gaf ook aan dat hij gewoon de hele tijd er was geweest... Grr sommige mensen.
Zal ik hun bod verwijderen van marktplaats met daarbij een opmerking?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 14:05

Samy schreef:
Ik heb iemand die het geld nog via de ouderwetse manier overmaakt. Als ik op internet leest, moet dit 2 werkdagen duren, maar die zijn inmiddels al verstreken. Als het geld dinsdag nog niet op mijn rekening staat, ga ik iemand anders er blij mee maken.

vaak is het 5 werkdagen voordat het geld is bijgeschreven :)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 17:09

Hier weer iemand die bied en niet reageert op haar mail
Zo irritant!!

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 09:01

Mayflower_ schreef:
Ik heb iets gemeens gedaan. :+ Ik had hier al eens gepost dat ik een hele avond zat te wachten op iemand die een dekje zou halen. Niet komen opdagen. Toen weer een afspraak gemaakt.. Wederom niet meer komen opdagen. Toen weer een afspraak gemaakt (ik maakte er een spelletje van) en hoe verassend: Weer niet komen opdagen! :') Toen was ik het zo zat dat ik haar mailde: Zal ik anders het dekje komen brengen? Zij gelijk happen: 'Ja dat was prima!'. Dus ze had haar adres gegeven. En natuurlijk ben ik niet gekomen. Dus kreeg een mailtje 'Waar blijf je nou?!' En later nog een paar mailtjes waarom ik niet meer kwam en dat ik had moeten afbellen dan. Heb maar een mailtje terug gestuurd: 'Zo voelt dat nou als mensen je laten zitten'. Heb niks meer van haar gehoord. Vreemd he? :+

_/-\o_

Kitten84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 09:10

6 advertenties op gereageerd in de laatste 3 dagen.....en 1 reageert... -O-

Echt frustrerend gewoon....................

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 13:44

andersom vind ik het irritanter: Om 12u zet je een advertentie online, gaat buiten wat doen, krijgt om 12:15u een bod en om 12:30u een kwaad mailtje "waarom je nou niet op haar reageert" :') Euh, sorry, ik heb ook nog een leven buiten MP *\o/*

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 14:56

Woehhaha Mayflower echt GENIAAL _/-\o_

Kitten84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 15:10

_l_amanda_l_ schreef:
andersom vind ik het irritanter: Om 12u zet je een advertentie online, gaat buiten wat doen, krijgt om 12:15u een bod en om 12:30u een kwaad mailtje "waarom je nou niet op haar reageert" :') Euh, sorry, ik heb ook nog een leven buiten MP *\o/*

Ja dat is ook gruwelijk irri.

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 16:04

Vanavond komen er mensen kijken voor mijn Slaapbank, hoop dat ze wel komen, ze zouden sms sturen als ze wegrijden dat is wel fijn.

WildJes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 17:09

Haha! Al die verhalen die ik hier lees :')

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 18:03

Had van de week een bod op een item, reageer ik dat ik accoord ga: geen reactie! :roll:

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 20:52

vanavond geen rare fratsen, mensen hebben netjes smsje gedaan toen ze eraan kwamen , netjes betaald en meegenomen. fijn dat het toch ook wel eens goed gaat :P

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 21:20

nou ja zeg! ik had laatst op iets geboden nog overlegd, komt er een mailtje dat ze het jammer vind en dat ze al wist dat ik niet meer zou reageren. ik hoef dat dekje al niet eens meer }:)

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 21:26

Oh mijn koper die een hoesje had gekocht, maar die nog steeds beneden in de brievenbus zit, gaat morgen aangifte doen bij de politie tegen mij.
Hij heeft gezegd contact te hebben gehad met PostNL, maar hij wilt nu zijn geld terug en niet 31 mei, wat ik afgelopen week in mijn email contact naar hem stuurde, aangezien ik eerst af wil wachten wat PostNl doen.

Aangezien ik afgelopen zaterdag weer contact heb gehad met PostNL en mijn klacht dus weer open staat.
Heel raar dat die man dus zegt contact gehad te hebben met ze, want dan had ie te horen gekregen dat de bus nog steeds niet geleegd was.
Hij gaat ook er een melding van maken op Marktplaats, maar deze zijn op de hoogte en doen er niks mee.
Politie mag contact met mij opnemen, ik heb mail contact met deze man dat het de 31ste op zijn rekening staat, als het hoesje nog niet bij hem binnen is en uiteraard kunnen ze PostNl bellen. Deze zouden namelijk uiterlijk 30 mei weer contact met mij opnemen ivm het legen van de bus.

Reageer nu dus niet meer op de beste man, aangezien hij van mij maar zijn gang mag gaan.

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 21:30

Mayflower_ schreef:

Geweldig! :')

Lees ook weer mee. Zelf handel ik amper via Marktplaats, en als ik wat koop gaat dat altijd perfect, dus heb helaas geen leuke verhalen/gebeurtenissen voor jullie. :)

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 21:33

@ Mayflower_ : heeeerlijk _O- maar echt heel goed gehandeld vind ik. inderdaad een koekje van eigen deeg :))

Het is zover gekomen dat ik al m'n ads verwijderd heb & een map heb aangemaakt op facebook met 'te koop'. Daar krijg ik nu al meer serieuze reacties op van vrienden/kennissen en dan weet ik tenminste dat ik geen gezeik krijg :=

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 23:24

Ik had een tafel verkocht aan iemand, nou allemaal leuk en fijn. Gelijk wanneer kan ik hem ophalen? Kan vanavond nog komen!

Dus een kwartier later schrijf ik terug Ja prima, voor die en die tijd dan kan je langskomen adres erbij.

Krijg ik 5 min later een mailtje.
Oh nee, het hoeft niet meer. Me ouders hebben hem als verrassing al voor me gekocht.

Beeetje apart, zit ja amper tijd tussen!

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 00:02

dat heb ik nou ook al een paar keer gehad, met dat meisje wat ook al een grote mond tegen mij had terwijl ik m'n prijzen bij had gesteld voor haar.. vervolgens had ze het al van haar vriendin, wilde ze alleen 3 halsters. Nouja prima, dat kan zo geregeld worden maar met paardje erbij is het voordeliger, maar nee dan was 8 euro incl voor alles weer te duur en dan wilde ze alleen 2 halsters. Heb gezegd dat ze maar lekker iemand anders mag gaan zoeken want ik heb daar dus echt geen tijd voor.

en nu ook iemand, die had interesse in m'n hele verzameling. Dus ik mailde gister terug of hij alles bedoelde of alleen de paarden, en ik kreeg terug dat hij alleen de paarden bedoelde. Ik gemaild dat ik even zou gaan tellen en een prijsje zou gaan maken zodra ik tijd had, want ik zou naar m'n vriend en vandaag naar de roparun. Kreeg ik nog geen halve dag later een mail "we hebben al zo lang niets meer van je gehoord, wil je nog wel verkopen en heb je al een prijs". Nou sorry hoor maar ik heb ook dingen te doen buiten achter m'n pc zitten en wachten op mailtjes?! >;)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 07:22

Tallie1979 schreef:
Had van de week een bod op een item, reageer ik dat ik accoord ga: geen reactie! :roll:

ik word hier ook zo moe van, nu al 3 boden en 3 x gemaild en 3 x wordt er niet terug gereageerd :roll:

Browniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 07:23

Zeg dan gewoon dat je er bij nader inzien vanaf ziet.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 12:03

Ojajoh schreef:
Tallie1979 schreef:

ik word hier ook zo moe van, nu al 3 boden en 3 x gemaild en 3 x wordt er niet terug gereageerd :roll:

Ik heb dan ook de bieding eraf gemikt.. Niet reageren, dan mik ik je bieding eraf :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 12:11

Nou ik ben ook benieuwd, na een tijdje niks meer via mp gekocht nu geld overgemaakt voor een vliegendeken plus masker via bokt. Hoop dat ik dit keer niet bedonderd word, tot nu toe is alles netjes verlopen qua mailcontact dus heb er wel vertrouwen in.