In zijn ''advertentie'' heeft hij het ook bijna alleen over zn katten, dat hij ze mist en niet kan wachten om ze over een paar jaar weer zelf te kunnen verzorgen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vuurneon schreef:Ik overweeg het nog, maar ik wil later (nou ja, later... Liefst al na de zomer haha) graag bij justitie werken (voorkeur tbs instellingen) en vraag mij af of het invloed heeft op het werk?
Snap werk en privé is wel gescheiden, maar als ik ga schrijven en kom te werken in de tbs dan vraag ik mij af of die lijn dan niet aan het vervagen is.
Iemand een helder idee?
Magrathea schreef:Ik had ooit al een man geschreven, maar daar heb ik niets meer van gehoord. Nu een profiel gevonden van een jongen die er wel leuk uitziet. Hij heeft een foto met een kaketoeik ben er toch een soort van heilig van overtuigd dat mensen die van dieren houden niet door en door slecht kúnnen zijn
arian_wolf schreef:Magrathea schreef:Ik had ooit al een man geschreven, maar daar heb ik niets meer van gehoord. Nu een profiel gevonden van een jongen die er wel leuk uitziet. Hij heeft een foto met een kaketoeik ben er toch een soort van heilig van overtuigd dat mensen die van dieren houden niet door en door slecht kúnnen zijn
Stel dat blijkt dat hij voor verkrachting van een kind zit