Ik moett ook altijd de deuren dichtdoen ... ik kan er echt niet tegen als de deur open is ! Meestal staat de deur s avonds wel op een kier omdat mn kat altijd om 1 uur snachts ofzo besluit op mn voeten te slapen .. en anders gaat die net zolang keihard staan mauwen tot ik de deur open doe -___-
Ik praat altijd tegen mijn dieren 
Praat ook bestwel vaak tegen mezelf 
craiester schreef:ik moet altijd eerder met mijn fiets of te voet voorbij een punt zijn als er een auto voorbij een ander punt rijdt.
^ dat ook altijd
altijd in het engels denken en ook heel vaak half in het engels praten, of een nederlands woord op zn engels uitspreken 
m&m's in kleur verdelen en dan opeten
altijd als ik uit de klas / trein/ whatever wegloop nog even omkijken of ik niks heb laten liggen
ALTIJD mijn voeten bewegen, maakt niet uit wat ik aan het doen ben, ik zit altijd met mijn voet te tikken ofzo Amburtjoz schreef:- Knipperen met mijn ogen tússen de wegpaaltjes, of strepen of .. of ..
Dat ook altijd
als ik aan het bellen ben altijd heen en weer lopen, als ik 2 minuten bel heb ik ong al 3x het hele huis rondgelopen
Of als ik aan het bellen ben ga ik op mijn bed liggen met mijn benen schuin zo tegen de muur aan 
altijd mn handen bewegen, tekenen, tikken, of gewoon random zitten frummelen ofzo
ik zit meestal met mn benen over elkaar, en wissel dan ong om de 10 seconden mijn benen om O_o
als er muziek opstaan playbacken 
als ik een boek lees, eerst de laatste bladzijde lezen -____- heb ik wel een beeetje afgeleerd nu
en nog veeeel meer van zulk zoort dingen echt zooo raar !