Lekker kleurtje Glossi
Erg leuk! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Erg leuk!

en rosebud salve is trouwens ook heilig, vind ik véél maar dan ook véél fijner dan labello of vaseline. Vooral vaseline vind ik bah. Rosebud Salve koop ik altijd als ik in Amerika ben, maar ebay is natuurlijk ook een goede!
) screenprotector alweer eraf gerukt omdat er zand onder zat. Hoe hij het voor elkaar krijgt mag joost weten
En het rúikt zo lekker 
! Via Moravita toevallig?

Beide voor ongeveer een euro incl verzenden! Ik ben nu een ketting in de gaten aan het houden waarbij ik net in de laatste seconde overboden werd
Hoop hem nu wel te winnen en anders probeer ik het weer opnieuw, moet hem nu hebben namelijk
zag in de advertentie dat ze handgemaakt worden dus heb ze via de website gemaild om te vragen of ze ze ook voor tablets kunnen/gaan maken
wie niet waagt wie niet wint..

maar het blijft wel zo dat je geen idee hebt of het echt is of niet, dat is het nadeel..

_Saar schreef:Deze ketting heb ik net gekocht! Probeerde hem eerst op de veiling te winnen maar zag dat ie gewoon te koop was voor $1,89. Ik heb kleur bronze genomen, vind hem erg schattig!
@Yellowfish: die hoezen zijn gaaf zeg! Hoop voor je dat ze er een voor je tablet willen maken!
Glossi schreef:http://www.ebay.nl/itm/200623339741?ssP ... 1497.l2649
Mijn nieuwe aankoop! Ben benieuwd of het was is.
Ook een OPI lakje gekocht, Red Lights Ahead... Where?