Okee, ik beken alsnog..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 10:56

Oakland1990 schreef:
@gypsy, waarom moesten die ponys in je tuin?

We waren op buitenrit en wilden uitrusten. Duh :roll:

:+

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 11:53

Ik beken dat ik...

... Gisteravond alle sms, ping, watsapp van mijn nicht gelezen te hebben :D
... Gisteravond een halve zak chips en een doritus (ofzoiets) heb opgegeten
... Paar jaar geleden 52 paarden in een ander weiland gedaan heb (hoefde alleen maar poort open te doen) omdat ze anders naar de slacht gingen.
... Ook een paar jaar geleden paar poowns verzorgd heb, zonder toestemming van de eigenaar :oo
En zo kan ik nog wel effe doorgaan :')

Hhilde

Re: Okee, ik beken alsnog..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 16:08

Ik beken dat ik me heel erg vaak veel dommer voor heb gedaan dan ik ben als ik te lui was iets te doen oid :')

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 16:30

oke ik beken,

dat ik bewust me lerares engels over de rooie hielp want dan mocht ik bij me mentor in de klas zitten.
en de enige tafel die daar vrij was, was naast mijn toenmalige vriendje :')
dit was in de derde en vond het in de vierde dan ook heel flauw dat ik niet welkom was in de les. :o
ben wel geslaagt overigeens.

en dat ik en me broer de hei in de brand hebben gestoken,
maar dat was echt een ongeluk we gingen stiekem roken en dachten een bekende te zien dus gooide de sigaret in de hei en hartje zomer was die kurk droog, daar hadden we niet bij stil gestaan.

oke en die fiets stond niet echt op slot,
ik was boos dat ik naar de winkel moest en de fiets was aan vervanging toe.
dus heb hem niet opslot gezet. schrok toch wel dat hij echt weg was :')

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 16:30

Hhilde schreef:
Ik beken dat ik me heel erg vaak veel dommer voor heb gedaan dan ik ben als ik te lui was iets te doen oid :')

Oei ja ik ook

'schatjeeee de pc doet het niet, kan je er even naar kijken'?? :D

En dan te bedenken dat ik al die jaren voor ik hem kende alles zelf deed met computers

AngeliqueB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 16:40

Ik reed vroeger een oude barrel, toen ik net mijn rijbewijs had: Opel Kadett. Het ding was gebutst en bekrast aan alle kanten.. Maar elke keer als ik in de kroeg was geweest vond ik nieuwe krassen en deuken :(

Dus toen ik zelf een keer met mijn bumper de auto raakte bij het vertrek heb ik echt geen briefje achtergelaten }:)
Ik heb zelfs een keer met de trekhaak vastgehangen onder een voorbumper :o op de parkeerplaats bij die kroeg, en het meest trieste daarvan was, dat de chauffeur van die andere auto dus op mijn trekhaak gereden is toen hij parkeerde en daar niets van gemerkt had!! De sukkel _-:( Ik reed weg met mijn vriend en ik vond dat de auto zo raar optrok :o dus ik zeg, wat doetie raar nu!? Zegtie heel droog, je nam de bumper mee net...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 17:14

Hhilde schreef:

+1
haha :')

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 17:27

Ik beken dat ik het eigenlijk helemaal niet erg vond dat die schaar die ik gooide in mijn zus haar been kwam, ookal was het niet mijn bedoeling om op haar te gooien vond ik het haar verdiende loon. (Ik moest wel direct, om 4 uur s'middags, zonder eten naar bed en in haar been moesten 2 hechtinkjes).

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 18:08

okee, ik beken dat ik het was die de schoenen vol met sneeuw heeft gegooid toen dat rotjoch aan t schaatsen was :+

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 02:51

ik beken dat...

- ik de drankvoorraad van m'n ouders regelmatig aangebroken heb
- dankzij mij de pot met 5 gulden munten van m'n mams niet verder gevuld raakte
- al het rondslingerende geld in mijn zakken verdween
- ik m'n techniekboek vaak expres 'vergat' zodat ik de les uit werd gestuurd en naar de snackbar ging met een groepje
- dat ik m'n laatste jaar MBO ontzettend verkloot heb door mss maar 15% van de tijd aanwezig te zijn
- dat ik de week van m'n stagebezoek niet echt ziek was, maar geen zin had om in de vrieskou op m'n scooter naar school te gaan
- het verslapen tijdens de excursies vaak ingepland was

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 10:51

Joolien schreef:
Ik mocht de bril van mijn autistische buurjongetje kapot gooien met stenen, echt waar! Omdat hij dat zo leuk vond! (ok dat was eigenlijk ook echt zo :') )

Triest... Dat je dat nog steeds leuk vind.

Dromen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 09:04

Okey, ik beken ook.
Dat ik vanochtend alle 6 de pannekoeken heb opgegeten die er nog over waren was enkel omdat ik kwaad was op mijn broertje en niet wilde dat hij wat kreeg.
Ik had ze gisteren allemaal gemaakt, hij heeft noggeeneens een bord opgeruimd.
Niets doen en wel vangen.
Ik vond dat hij maar een lesje moest krijgen.

*ben misselijk, maar het was het waard*

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 11:06

Haha ik moet er wel om lachen, vind het wel een goede, behalve dat je er kotsmisselijk van wordt :P.

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 11:14

lenaa_tje schreef:
Ik beken dat ik een keer het cadeautje wat bij een tijdschrift zit heb gepikt maar ik voelde me zo schuldig dat ik het een half uur later heb terug gebracht :')

Ik moet bij deze actie aan mijn zoontje denken...

Die heeft ooit een schildpad van de intratuin in zijn broekzak gestopt.. :o
Thuis was ie al zo slim om een bakje water te vragen, voor zijn diertjes... (helemaal niet vreemd want hij heeft wel vaker beestjes van playmobile o.i.d. in bakjes water liggen)

Half uurtje later kwam ie hem toch maar laten zien, want hij voelde zich best wel schuldig...
Hij was zelfs zo slim geweest om een handje voer mee te nemen.

Hij vond det zo zielig voor de schildpad en hij dacht dat dat beestje het bij ons thuis beter zou hebben...

Heb hem zonder pardon in de auto gezet, naar de intratuin gereden... en zijn verhaal laten doen aan een medewerker bij de Vissen..

Denk dat ie dat nooit meer doet...

Leren zullen ze.....

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 11:23

Pascal schreef:
lenaa_tje schreef:
Ik beken dat ik een keer het cadeautje wat bij een tijdschrift zit heb gepikt maar ik voelde me zo schuldig dat ik het een half uur later heb terug gebracht :')

Thuis was ie al zo slim om een bakje water te vragen, voor zijn diertjes... (helemaal niet vreemd want hij heeft wel vaker beestjes van playmobile o.i.d. in bakjes water liggen)

Half uurtje later kwam ie hem toch maar laten zien, want hij voelde zich best wel schuldig...

Hij vond det zo zielig voor de schildpad en hij dacht dat dat beestje het bij ons thuis beter zou hebben...

Heb hem zonder pardon in de auto gezet, naar de intratuin gereden... en zijn verhaal laten doen aan een medewerker bij de Vissen..

Leren zullen ze.....

vaak is dat wel de beste manier daar zijn ze wel even van onder de indruk :j

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 11:34

Pascal schreef:
lenaa_tje schreef:

Leren zullen ze.....

oh jeetje wat een actie zeg! daar heeft die inderdaad vast van geleerd! (zelf heb ik ook nooit meer wat gejat :+ angsthaas eerste klas )

kloely

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 13:45

Ik beken dat ik de tekendozen die we op de middelbare school voor bevo hadden heb dichtgelijmd met superlijm.
o en ik heb een x alle ballen uit de tomatensoep eruit gesnoept, m'n moeder was woest en heeft unox een boze brief gestuurd dat ze een productiefout hadden gemaakt!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 14:25

Ik heb als klein meisje ooit een snoepje gepikt, ik moest dat uitspugen op mijn hand en terug geven in de winkel..... Verder nooit echt wat in winkels gestolen, al ging mijn hand thuis wat vaker in de snoep / koek pot dan toegestaan en heb ik ook wel eens een gulden of rijksdaalder uit de portemonnee gehaald van mijn moeder.

Ook ik beken dat ik heb gespijbeld, ik kon de handtekening van mijn moeder fijlloos namaken, het verbaast jullie dan ook niet dat mijn huidige handtekening niet veel afwijkt dan die van mijn moeder ;)

Dromen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 21:59

RubyRed schreef:
Haha ik moet er wel om lachen, vind het wel een goede, behalve dat je er kotsmisselijk van wordt :P.

Ik heb de rest van de dag niets meer gegeten, zo vol zat ik.
Pas rond 6 uur weer wat gegeten.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 22:26

Ik beken dat de dozen die hier vorige week lagen niet van een jaar geleden waren dat ik spullen kocht maar van vorige week :D En de spullen zijn zogenaamd van mijn bijrijdster. (sorry schatje)

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 20:19

Ik beken dat ik koeken mee naar stage neem. Alleen maar omdat mijn zusje ze anders binnen een paar dagen allemaal op(vr)eet, en ik als ik thuis kom niks meer kan pakken.

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 20:40

Ik had vroeger altijd van die vitaminepilletjes, maar die waren zooooo vies :+
Dus ik deed altijd alsof ik hem at en hield hem dan tot het einde van het eten in mn hand, na het eten even naar de wc & daar ging het vitaminepilletje :')

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 20:48

Hahaha een schildpad in je broekzak :') Daar zal die vast van geleerd hebben.. :')

-Ik beken ook nog dat ik ooit sigaretten van mama heb gepikt
-Een leugen verspreid heb over iemand wat niet zo aardig was O:)
-Ik ooit een koekje van een klasgenootje heb gejat in groep 6 en op heb gegeten op de wc, omdat ik ze thuis niet mocht.. En ze toen heel erg moest huilen omdat ze toen geen eten meer had :')
-Ik ooit een portemonnee met een aapje erop heb weggehaald bij de V&D :o

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 20:51

Ik zal die van mij hier maar niet kenbaar maken. . . straks krijg ik nog een poging to doodslag op m'n :D

Goed ik was 12 en bedoelde het serieus als grapje O:)

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 21:24

Vertel vertel Ailill