Oakland1990 schreef:@gypsy, waarom moesten die ponys in je tuin?
We waren op buitenrit en wilden uitrusten. Duh

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lenaa_tje schreef:Ik beken dat ik een keer het cadeautje wat bij een tijdschrift zit heb gepikt maar ik voelde me zo schuldig dat ik het een half uur later heb terug gebracht
Pascal schreef:lenaa_tje schreef:Ik beken dat ik een keer het cadeautje wat bij een tijdschrift zit heb gepikt maar ik voelde me zo schuldig dat ik het een half uur later heb terug gebracht
Ik moet bij deze actie aan mijn zoontje denken...
Die heeft ooit een schildpad van de intratuin in zijn broekzak gestopt..![]()
Thuis was ie al zo slim om een bakje water te vragen, voor zijn diertjes... (helemaal niet vreemd want hij heeft wel vaker beestjes van playmobile o.i.d. in bakjes water liggen)
Half uurtje later kwam ie hem toch maar laten zien, want hij voelde zich best wel schuldig...
Hij was zelfs zo slim geweest om een handje voer mee te nemen.
Hij vond det zo zielig voor de schildpad en hij dacht dat dat beestje het bij ons thuis beter zou hebben...
Heb hem zonder pardon in de auto gezet, naar de intratuin gereden... en zijn verhaal laten doen aan een medewerker bij de Vissen..
Denk dat ie dat nooit meer doet...
Leren zullen ze.....
Pascal schreef:lenaa_tje schreef:Ik beken dat ik een keer het cadeautje wat bij een tijdschrift zit heb gepikt maar ik voelde me zo schuldig dat ik het een half uur later heb terug gebracht
Ik moet bij deze actie aan mijn zoontje denken...
Die heeft ooit een schildpad van de intratuin in zijn broekzak gestopt..![]()
Thuis was ie al zo slim om een bakje water te vragen, voor zijn diertjes... (helemaal niet vreemd want hij heeft wel vaker beestjes van playmobile o.i.d. in bakjes water liggen)
Half uurtje later kwam ie hem toch maar laten zien, want hij voelde zich best wel schuldig...
Hij was zelfs zo slim geweest om een handje voer mee te nemen.
Hij vond det zo zielig voor de schildpad en hij dacht dat dat beestje het bij ons thuis beter zou hebben...
Heb hem zonder pardon in de auto gezet, naar de intratuin gereden... en zijn verhaal laten doen aan een medewerker bij de Vissen..
Denk dat ie dat nooit meer doet...
Leren zullen ze.....