Ik ben trots: ik heb nog een knuffel.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liesbeth1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-12 00:10

Wat een leuke knuffels komen er weer voorbij,en de verhalen er achter.
Achter mijn poppetje (die vast zit aan boetje,het doekje) zit ook een verhaaltje.boe heb ik heel mijn leven al maar poppetje is een ander verhaal. Toen ik 4 was vond ik poppetje op de motorkap van onze auto,ik had em natuurlijk gelijk mee naar huis genomen maar mn moeder zei:dadelijk zit er een kindje heel erg te huilen omdat zijn/haar poppetje kwijt is.dus leg het poppetje maar terug op de auto en als ie er over een half uur nog ligt mag je hem houden...en je raad het al,poppetje lag er nog!sindsdien heb ik poppetje bij me en is het een geheel met boetje geworden.

@Rebecca, Beer lijkt wel op dat beertje van mr. Bean (maar dan wel schattiger)

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 00:11

24 en nog steeds de knuffel in me bedje ;)
al heb ik hem niet zo hard nodig meer :P maar zonder hem is het zo leeg

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 00:12

Ik ben echt een extreem geval :P
Ik ben 19 jaar en mijn heel bed ligt echt vol, zo vol dat er knuffels uitvallen en ik op het uiterste randje lig. Maar ze gaan niet weg. Mijn knuffels zijn heilig muhaha :P

Ladybird
Moderator Algemeen

Re: Ik ben trots: ik heb nog een knuffel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 00:19

ik slaap ook nog met een knuffel hoor, een beer.. zn nek valt er bijna af, heeft een haarstrik als halsband want zn nek is al een stuk of 50 keer genaaid...

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 00:26

Afbeelding

Nou hier is mijn knuffel die was babyroze en ligt al vanaf voor ik geborgen ben in mijn wiegje.
Nu issie lelijk grijs haha en ze arm paar keer vastgemaakt en ze nek eheft een gat in gezeten.
Maar nog altijdd trouw bij me in mijn bedje

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 00:50

Ik heb sinds een jaar of 12 een koe euh stier die mijn bed bewaakt 's nachts.
Hij heet Willem en gaat ook me op vakantie..
En de kamermeisjes in Amerika zijn altijd heel lief voor hem en geven hem het beste plekje op het bed: _/-\o_
Afbeelding

en thuis liggen 'mina (kort voor willemina), pingui en pim-wim ook nog tussen de hoofdkussens.. maar die zijn meer om dat gat op te vullen :-)
mina is een koe, pingui en pim-wim ja je raad het al.. pinguins. :Y)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 01:06

Aprils_joke schreef:
zal ik mijn berg knuffels eens op de foto zetten ? :') het kan stockerend zijn :')

JAAP! JAAP! JAAP! <3 <3 <3

Ah, dat olifantje is ook echt lief! <3

Die stier op dat bed. :') Verwend nest! :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 01:09

Ik heb bij m'n ouders nog een grote knuffelhond op bed liggen, Bobby :j Best fout eigenlijk: Die had m'n zus van dr vriend gehad maar toen het uit ging wilde ze de hond niet meer en mocht ik hem hebben :)) En verder heb ik ook nog een berg knuffels bij m'n ouders op zolder liggen, en een paar op m'n kamer daar nog. Kan 't niet over m'n hart verkrijgen om ze weg te doen..

Hier op m'n kamertje in A'dam heb ik alleen een klein knuffelmuisje die ik bij wijze van grapje van m'n moeder voor Sinterklaas heb gekregen omdat we muizen in huis hebben :))

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 01:18

Ik heb 2 knuffels :Y)

Sam en Ivan
Sam is een groene beer met gele oren en pootjes. Onder zijn linkervoet zit een label met ''Sam'' erop.
Ivan is een Blauw konijn met gele oren en pootjes, plus een strikje om zijn nek. Onder zijn linkervoet staat ''Ivan''.
Heb ze dus niet zelf zo genoemd :')

Ivan heeft mijn Opa nog geknuffeld toen hij in de kist lag :j

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 01:19

@Daphne__ Daar heb ik er ook nog 1 van maar dan een giraf! Toevallig ook Sam :)

Tempus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 01:22

Ik slaap ook nog met mijn knuffel. Niet zoals vroeger dat hij in mijn armen ligt, maar als hij niet in bed ligt dan slaap ik niet zo goed.
Ik ben trouwens bijna 23 en de knuffel is een mini mickeymouse. Ding is ondertussen al tig keer 'geopereerd' het is zelfs al zo erg dat hij gaatjes heeft ( in zijn nek enz) die gewoon niet meer gemaakt kunnen worden. Ik heb hem gepikt als peuter van mijn nichtje die een paar jaar ouder is. :) als zij hem terug nam begon ik te huilen dus mocht ik hem houden :P

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 01:23

Ik heb hier m'n beertje die ik bij m'n geboorte gekregen heb nog naast m'n bed staan. Die houd me vanaf m'n nachtkastje in de gaten :D Slapen doe ik er niet meer mee.

Manlief heeft zijn geboortebeer aan de andere kant staan :P

Verder staat er nog een hele rits knuffels op de kast, heb er een paar bij m'n zoontje in z'n kamer gezet en de rest van de knuffels liggen in vuilniszakken op de zolder. Wil ook niet weten hoeveel ik er heb :o

En er staan nog me to you beren in de vitrinekast :D

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 01:55

Mijn soortvan 'vriend' is bijna 19 en heeft ook nog 2 knuffels (met naam) vanaf zijn geboorte in zijn bed liggen.
Hij doet er niks mee, maar hij zou ze echt voor geen goud weg doen. :)

En ik heb ook knuffels.. helaas niet vanaf mijn geboorte en ik had een veren babydeken die ik als baby gebruikte als deken en de laatste 15 jaar als kussen.. Heb hem nog geen jaar geleden weggegooid en tot op deze dag mis ik dat ding nog steeds.. geen kussen lag zo lekker als dat verending (ik kneep in mijn slaap ook altijd de veertjes kapot..)

Wispeltuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 02:59

Ik ben 20 en slaap nogsteeds met een knuffel, als muis niet mee is dan slaap ik niet :')
Dat oude ding ligt snachts altijd in mijn armen geklemd :D Heb me altijd afgevraagd of ik te enigste was.. Veel mensen blijven maar volhouden dat je er mee stopt als je ouder word maar ik begin echt mijn twijfels te krijgen :')

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 03:19

Hier nog een hoor. Ik heb een rode beer, vanaf mijn geboorte en die heeft ook al wat operaties ondergaan geloof ik. (of was dat een pop?) verder nog een schaapje. Momenteel zit ik een jaar in Amerika en die rode beer ligt nog lekker thuis in mijn bedje. Hoop dat mama een beetje voor hem zorgt haha.

Dat schaapje heb ik wel meegenomen. Oke en ik heb hier als Finding Nemo fan een finding nemo knuffel gekocht. Maar die rode beer ligt nog thuis, want ik was veel te bang dat ik hem zou kwijt raken ofzo. Die blijft echt voor altijd bij mij. Ik heb zelfs al is gezegd. Als ik dood ga, wil ik dat die meegaat in me graf. Dus die gaat nooit meer weg! Dat schaapje, ja die is ook lief en niet zo groot, dus handig mee te nemen op vakanties en kampen etc. En als die kwijt raakt is de waarde niet zo groot. Ik heb toch nog een extra thuis. (die was eigenlijk van me zusje, maar die ligt nog steeds bij mij.

Verder op zolder staan er nog dozen/vuilniszakken vol met knuffelbeesten.

Verder had ik ook een Diddle verzameling en die beesten staan nog wel ergens op mijn kamer. Ben nu eigenlijk wel benieuwd welke knuffels ik nog heb boven op zolder haha.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 03:38

Ik heb vanaf mijn geboorte al lappenpoppen, met een hoedje op en een jurkje aan, zijn heel zacht. Heb ze gehad met roze haat, geel haar en blauw haar. Op een gegeven moment toen ik jong was wel 10 stuks gehad. Maar ze zijn niet meer te vekrijgen, ik heb ze iig nog niet gevonden... Alleen af en toe op de rommelmarkt kom ik ze tegen (de kinderrommelmarkt met koninginnedag). De laatste x is al enkele jaren terug. Heb er nu nog 1, maar daar is nog maar de helft van over...

Eens kijken of ik nog een foto kan vinden, misschien dat iemand ze hier herkent of er nog eentje voor me heeft :D

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 10:10

Wat een heerlijk topic!

Ik slaap niet met een knuffel maar heb zeker tot mijn 16e met mijn pop geslapen.
Zo lekker hard ding zeg maar. Alleen dr buik was zacht (waardoor er nog wel eens een arm af lag :') )
Jolien heette ze en omdat die armpjes altijd zo hard waren sliep ik ook altijd met Muis die lag dan op haar arm en daar lag ik met mij hoofd op. Muis was ooit roze en dik/rond, nu is Muis grijs en echt helemaal plat :')

Muis ging niet mee uit logeren, Jolien wel.
Ook mee in t vliegtuig met dr hoofd uit de tas natuurlijk.
Hoevaak mensen niet gedacht hebben dat t een echt kind was.
Heb ook nog een geniale foto van Jolien in een wijngrot in Frankrijk :')

Mijn zus had altijd een beer van een meter hoog.
Die ging ook werkelijk overal mee naar toe.
Zat in de auto altijd tussen ons in. In de gordel uiteraard!
Maar ook in t vliegtuig in dr rugzak. Dat ze dan niet meer mee kan nemen dan alleen
'Beer' maakte niet uit.

Kortom we werden als kind altijd wel nagekeken met pop en huge ass beer _O-

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 10:19

Mijn vriend in bed die me noooooooit zal verlaten heet heel orgineel: Beer. Tis een zelf gemaakte lang poot beer die ik bij mn geboorte heb gekregen. Ik slaap al sinds ik ongeveer een jaar was met mn hoofd op Beer. Ben een buik slaper, en heb nog geen kussen gevonden dat zo lekker ligt als beertje <3 Beer is onderhand nog maar een centimeter dik ofzo, en de vulling moet eigenlijk worden vervangen, maar hij is verder nog helemaal heel en amper versleten!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 11:28

Aaah ik ga eens opzoek naar pam's vriendjes.. En dan een groepsfoto :))

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 11:39

Wij hebben Maya (roze teddy), Kwieter (eendje) en Wolly (schaapje) heel lief in/naast/op bed liggen <3

Liesbeth1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-12 11:49

MarlindeRooz schreef:
Aaah ik ga eens opzoek naar pam's vriendjes.. En dan een groepsfoto :))

Jhaaa groepsfoto!! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 11:51

Ik zal van mijn schatje vanmiddag ook eens een foto hier zetten <3
Zelf men nieuwe date (19 jaar, en beveiliger) speelt ermee :P

daffodilJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 11:51

Goedemorgen, wat een heerlijke foto's en verhalen kwamen er weer voorbij!

Voor de Frits fans, want ja als je in Vegas bent win je uiteraard veel geld :D :

Afbeelding

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 11:54

ik slaap met een luipaard/tijger. en ik ben 29!

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 11:54

Die foto's van Frits, echt: _/-\o_ _/-\o_

Ik heb ook nog een paar knuffeltjes, (bijna) allemaal van mijn vriendlief gekregen. :o