Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
themuisje schreef:wat ik dan wel al weer een hele tijd wist is dat SM voor sadomasochisme staat en niet voor seksueel misbruik zoals veel mensen denken
xlovelove schreef:themuisje schreef:wat ik dan wel al weer een hele tijd wist is dat SM voor sadomasochisme staat en niet voor seksueel misbruik zoals veel mensen denken
Hmm ik wist wel dat het niet voor seksueel misbruik stond. Maar toch zeg ik dat, omdat ik dat makkelijker vind dan sadomasochisme.. Ooh en omdat ik dat woord gewoon níet kan onthouden..
Anoli schreef:Kwanyin schreef:Een vriendin van mij is er vorig jaar trouwens achter gekomen dat Marokko en Turkije niet naast elkaar liggen. Haar reactie: "ooooh...*korte stilte*..en is dat altijd al zo geweest?"
Nee hoor, das pas sinds 2 jaar...
StAppie schreef:ha ha wat grappig allemaal, mijn ergste blunder was toen ik 15 was en met de vriendengroep in Spanje een excursie had gehad naar barcelona met de bus;
De reisleidster zei: Het is hier heel gebruikelijk als je de buschauffeur een TIP geeft!!!!!!!
En ik zo tegen een vriend; uuuuuuuuuuh wat moet ik dan zeggen??????![]()
Hahaha echt zo voor schut zie het al voor me, meneer de buschauffeur volgende x iets minder hard door de bochten he
Momo2 schreef:Hahahaha, heb je het uitgeprobeerd?Zo heeft een vriendin mij wijsgemaakt dat als je een chiuaua een tikje op zijn hoofd zegmaar dat
dan zijn ogen eruit vallen
heb het heel lang geloofd 2weken geleden kwam ik er pas achter dat het niet zo was