Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Limanade schreef:ik vind het ergens ook best wel sneu voor die jongen eigenlijk![]()
na drie weken al te horen krijgen dat hij 'zuigt in bed' en dat er dan ook nog zo een drama van gemaakt word
sex doe je in een soort teamverband.. en ik vind dat je daar normaal over moet kunnen praten
en ik snap best dat hij verdrietig was nadat jij hem dat zo duidelijk hebt gemaakt
Nathaliefje schreef:Limanade schreef:ik vind het ergens ook best wel sneu voor die jongen eigenlijk![]()
na drie weken al te horen krijgen dat hij 'zuigt in bed' en dat er dan ook nog zo een drama van gemaakt word
sex doe je in een soort teamverband.. en ik vind dat je daar normaal over moet kunnen praten
en ik snap best dat hij verdrietig was nadat jij hem dat zo duidelijk hebt gemaakt
Thank god, ik dacht dat ik de enige was die er zo over dacht![]()
Het is voor mij overigens wel interessant om te vergelijken hoe jullie relatie zich ontwikkelde in dit prille begin en in combinatie met de kerstdagen enzo, omdat ik met mijn vriend nu ook een 3 weken samen ben. Maar bij ons loopt het toch wel volledig anders.Als je in zo'n korte relatie al zo'n heftige en 'pijnlijke' gesprekken hebt moeten voeren, zit het idd niet echt goed.
Tieneke schreef:Eerder wist ze toch perfect te vertellen wat ze wel of niet wou? Ze zijn nog geen jaren samen en ze kende hem vanaf het begin al niet goed. Wat is dan het probleem? ?
Citaat:´je hebt gelijk..als jij klaar bent ben je echt niks meer waard! Mensen kunnen me veel maken maar hier word ik toch wel ZO kwaad om hé.. één keertje.. okay.. maar TWEE KEER achter elkaar??!! Ik ga douchen en als ik terug kom hoop ik dat mijn bui gezakt is!´
Dat was hij dus niet, ik wilde ook niet dat we echt ruzie zouden krijgen dus ben ik maar weer in bed gaan liggen terwijl hij op de bank zat te mokken. Even later kwam hij naast me op de grond zitten.
´ik baal´
´anders ik wel. Weet je dat ik al genoeg jongens om deze reden buiten heb gezet?´
´er is ook áltijd wel iets mis met me! krijg ik hem niet omhoog dan duurt het wel weer te lang!´
´tja, daar heb ik nu weinig aan he´
Limanade schreef:zo praat je gewoon NIET
wat ik er ook uit haal is dat jij tegen heb hebt gezegd dat het te lang duurt? en dat hij hem niet omhoog kreeg?
misschien moet je eens bij jezelf te rade gaan WAAROM hij hem niet omhoog kreeg
zoiets gaat niet op commando (naja bij de meeste mannen dan) en als je dan gaat lopen janken dat 'mr penis' zijn werk niet doet, daar gaat ie het sowieso niet sneller om doen hoor
vind dit gewoonweg vernederend voor die jongen
heb echt medelijden met hem
wiebke schreef:Ik ben gisteren bij hem op bezoek gegaan.. we hebben erover gepraat en zijn samen tot de conclusie gekomen dat we inderdaad niet bij elkaar passen. Het was wel even moeilijk om erover te beginnen maar het ging wel goed, hij vond het erg jammer maar zag ook in dat het zo inderdaad het beste is