naar de kroeg met de vrienden van je nieuwe vriend

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 15:08

Ik zit dit al even te volgen..... De gedachte achter de sladressing vind ik wel erg mooi trouwens. Denk dat TS gewoon totaal tegen de verkeerde jongen is aangelopen, dat is 1 ding. Nu er op een nette manier vanaf komen, dat is 2. Ze passen gewoon totaal niet bij elkaar en dat zal ook nooit gaan gebeuren. Ik hoop dat je het hem op een nette manier duidelijk kan maken TS.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 18:05

ik vind het ergens ook best wel sneu voor die jongen eigenlijk :')
na drie weken al te horen krijgen dat hij 'zuigt in bed' en dat er dan ook nog zo een drama van gemaakt word
sex doe je in een soort teamverband.. en ik vind dat je daar normaal over moet kunnen praten
en ik snap best dat hij verdrietig was nadat jij hem dat zo duidelijk hebt gemaakt

Nathaliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 18:12

Limanade schreef:
na drie weken al te horen krijgen dat hij 'zuigt in bed' en dat er dan ook nog zo een drama van gemaakt word
sex doe je in een soort teamverband.. en ik vind dat je daar normaal over moet kunnen praten
en ik snap best dat hij verdrietig was nadat jij hem dat zo duidelijk hebt gemaakt

Thank god, ik dacht dat ik de enige was die er zo over dacht :')

Het is voor mij overigens wel interessant om te vergelijken hoe jullie relatie zich ontwikkelde in dit prille begin en in combinatie met de kerstdagen enzo, omdat ik met mijn vriend nu ook een 3 weken samen ben. Maar bij ons loopt het toch wel volledig anders. :D Als je in zo'n korte relatie al zo'n heftige en 'pijnlijke' gesprekken hebt moeten voeren, zit het idd niet echt goed. :)

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 18:22

Nathaliefje schreef:
Limanade schreef:

Thank god, ik dacht dat ik de enige was die er zo over dacht :')

Het is voor mij overigens wel interessant om te vergelijken hoe jullie relatie zich ontwikkelde in dit prille begin en in combinatie met de kerstdagen enzo, omdat ik met mijn vriend nu ook een 3 weken samen ben. Maar bij ons loopt het toch wel volledig anders. :D Als je in zo'n korte relatie al zo'n heftige en 'pijnlijke' gesprekken hebt moeten voeren, zit het idd niet echt goed. :)

idd.. misschien een tip voor de volgende relatie: kijk het even aan en als hij egoistisch bezig blijft geef dan aan wat je zelf lekker vind.. doet ie dat nog niks, ja dan zou ik idd mezelf afvragen of het wel werkt

misschien durfde deze jongen dat gewoon niet aan jouw te vragen, en als jij niks zegt dan denkt hij vast dat jij het wel goed vind
als hij dan achteraf te horen krijgt dat hij er niks van bakt en alleen aan zichzelf denkt, tja dan zou ik ook niet zo vrolijk zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 18:23

Tieneke schreef:
Eerder wist ze toch perfect te vertellen wat ze wel of niet wou? Ze zijn nog geen jaren samen en ze kende hem vanaf het begin al niet goed. Wat is dan het probleem? ?

Mijn gedachten... Hoe meer ik lees, hoe meer medelijden ik met die jongen krijg. Jullie passen duidelijk niet bij elkaar en het mes snijdt aan twee kanten, maar je bent tot nu toe steeds (pijnlijk) duidelijk geweest over wat je wilt en wat jouw visie is, wees dan nu ook gewoon duidelijk. Ik snap niet zo goed dat je je nu ineens zorgen gaat maken of je hem kwetst, lees eens terug wat je tot nu al tegen hem hebt gezegd... Het is fijn voor je dat je weet wat je wilt en waar je behoefte aan hebt, dat je het kenbaar maakt is ook zeker niet slecht. Maar de manier waarop zou misschien wel iets milder en met wat meer compassie kunnen.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 18:37

Citaat:
´je hebt gelijk..als jij klaar bent ben je echt niks meer waard! Mensen kunnen me veel maken maar hier word ik toch wel ZO kwaad om hé.. één keertje.. okay.. maar TWEE KEER achter elkaar??!! Ik ga douchen en als ik terug kom hoop ik dat mijn bui gezakt is!´
Dat was hij dus niet, ik wilde ook niet dat we echt ruzie zouden krijgen dus ben ik maar weer in bed gaan liggen terwijl hij op de bank zat te mokken. Even later kwam hij naast me op de grond zitten.
´ik baal´
´anders ik wel. Weet je dat ik al genoeg jongens om deze reden buiten heb gezet?´
´er is ook áltijd wel iets mis met me! krijg ik hem niet omhoog dan duurt het wel weer te lang!´
´tja, daar heb ik nu weinig aan he´

zo praat je gewoon NIET
wat ik er ook uit haal is dat jij tegen heb hebt gezegd dat het te lang duurt? en dat hij hem niet omhoog kreeg?
misschien moet je eens bij jezelf te rade gaan WAAROM hij hem niet omhoog kreeg
zoiets gaat niet op commando (naja bij de meeste mannen dan :+ ) en als je dan gaat lopen janken dat 'mr penis' zijn werk niet doet, daar gaat ie het sowieso niet sneller om doen hoor
vind dit gewoonweg vernederend voor die jongen
heb echt medelijden met hem

IMJ

Re: naar de kroeg met de vrienden van je nieuwe vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 19:14

Limanade, volgens mij heeft TS dat niet gezegd, was immers de 2x dat ze sex hadden.
Het is wat hij zelf zei, vanuit eigen ervaring.
Ik vind het ook sneu! Denk dat het vast een lieve jongen is maar niet voor TS.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 09:36

Limanade schreef:
zo praat je gewoon NIET
wat ik er ook uit haal is dat jij tegen heb hebt gezegd dat het te lang duurt? en dat hij hem niet omhoog kreeg?
misschien moet je eens bij jezelf te rade gaan WAAROM hij hem niet omhoog kreeg
zoiets gaat niet op commando (naja bij de meeste mannen dan :+ ) en als je dan gaat lopen janken dat 'mr penis' zijn werk niet doet, daar gaat ie het sowieso niet sneller om doen hoor
vind dit gewoonweg vernederend voor die jongen
heb echt medelijden met hem

Ik viel hierin meer over het feit dat ze zegt van "weet je wel dat ik al genoeg jongens heb buiten gezet om die reden". Dat is zo ongeveer emotionele chantage van "bevredig me of je ligt er uit" en kan me voorstellen dat die druk nu niet echt bevorderend is. :+ *en ik had ook zo iets van "als je er al zoveel buiten gezet hebt om die reden dat het het vermelden waard is, misschien ligt het dan wel niet aan de jongens hun kunnen maar aan jouw eisen" maar goed :') *

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-12 09:48

Ik ben gisteren bij hem op bezoek gegaan.. we hebben erover gepraat en zijn samen tot de conclusie gekomen dat we inderdaad niet bij elkaar passen. Het was wel even moeilijk om erover te beginnen maar het ging wel goed, hij vond het erg jammer maar zag ook in dat het zo inderdaad het beste is :)

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 09:56

Goed van je en fijn dat hij het ook zo zag!
Komt het toch nog goed! :)

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 11:36

Goed gedaan! TS +:)+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 11:46

wiebke schreef:
Ik ben gisteren bij hem op bezoek gegaan.. we hebben erover gepraat en zijn samen tot de conclusie gekomen dat we inderdaad niet bij elkaar passen. Het was wel even moeilijk om erover te beginnen maar het ging wel goed, hij vond het erg jammer maar zag ook in dat het zo inderdaad het beste is :)

mooi opgelost :j +:)+

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 11:59

pff wat zijn jullie allebei vreemd zeg.. Hele discussie als jij ff betaalt bij de chinees.. ik denk daar nieteens bij na over mijn vriend.. en ik schaam me helemaal nooit! Komop zeg, kun je als vrouw alleen zeker nooit iets betalen-_- ook over jullie bedavonturen.. dat is echt niet netjes hoe je dat hebt gedaan. Tis net alsof vrouwen dat mogen zeggen, maar als een man zegt: je had me wel even mogen bevredigen met je mond, of je mag je wel scheren voor een fijnere feeling dan is het meteen een lompe sukkel. Snap sowieso niet dat je seks met hem had terwijl jullie elkaar al echt niet lagen. Maar vind het echt niet allemaal zijn schuld.. echt niet

edit: overigens wel goed dat je er een punt achter hebt gezet en het niet langer hebt laten aansukkelen

Boomerang

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 15:33

Fijn dat jullie beiden weer single zijn :j

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 00:01

Wat een ellende, echt serieus, hoe lang ken je hem nu inmiddels? Een maandje? En dan al zo veel problemen? Sorry dat ik het zeg, maar dit kan echt niks worden :=

Edit; zie dat het al uit is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 00:54

ik was bij dat volspuiten al afgehaakt hahahahhahaa oh my god!! Als iemand dat zegt dan kom je toch al niet meer bij!
En daarna had ik m de deur gewezen.. Ga je opblaaspop maar volspuiten!

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 14:31

Haha, ik ook, maar dacht dat dat aan mij lag...

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-12 14:33

Het is inderdaad maar goed dat het uit is.. ging niet zonder slag of stoot (okay..dat klinkt wel fout) :P

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 15:14

VivaLaVida schreef:
ik was bij dat volspuiten al afgehaakt hahahahhahaa oh my god!! Als iemand dat zegt dan kom je toch al niet meer bij!
En daarna had ik m de deur gewezen.. Ga je opblaaspop maar volspuiten!

Anders ik wel :')

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 16:14

Wow Joyce!! Heb dit topic compleet gemist! :wow:

Wat een afknappers zeg! Maar je hebt het netjes opgelost! +:)+

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-12 16:41

danku Fred_Kroket! Was inderdaad een heel verhaal!