BESTE WENSEN VOOR IEDEREEN!!!!!!!!Dat we vooral maar veeeeeel zomer mogen hebben dit jaar Het miezert hier en er ligt mega veel zooi op de straten.......allemaal uit de lucht komen vallen
De beste wensen allemaal!!Dat het een mooi jaar qua weer mag worden.Het is nu droog en niet zo koud, weinig wind, kom maar op voorjaar!
Ik wens iedereen hier veel geluk,goede gezondheid en veel succes in 2012!Hele morgen droog hier,lucht zit wel dicht.
De beste wensen allemaal Hier miezert het weer. Vannacht was het mooi droog.Ik hoop dat het vanmiddag een beetje opklaart.
Het is hier de hele dag al droog.Een van mijn pony's heeft een modderbad genomen,ze ziet er niet uit!Ze is/was een witte pony,zal zo foto uploaden.
dat we maar een heerlijke en vooral DROGE en WARME zomer krijgen dit jaar!iedereen de beste wensen voor 2012!!!Hier mot regent het momenteel en is het grijs, maar niet koud.
Maar niet té warm hoor 'aerdenhout1',hoef echt geen 28 graden.Hier de foto van de 'witte' pony.[kwaliteit is minder].
gohya schreef:Maar niet té warm hoor 'aerdenhout1',hoef echt geen 28 graden.Hier de foto van de 'witte' pony.[kwaliteit is minder].Hahaha daar heb je een dagtaak aan om die weer wit te krijgen. Of gaat ie onder de douche?
gohya schreef:Haar douche krijgt ze nu zie ik,het motregent hier nu ook.Edit: Het giet hier behoorlijk hard nu.