WenMLove schreef:Ik had gisteren deze site gevonden, misschien dat je er iets aan hebt!
http://www.dutchmodelinfo.nl/model-worden
Ah bedankt das wel handig inderdaad ik ga t ff doornemen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
WenMLove schreef:Ik had gisteren deze site gevonden, misschien dat je er iets aan hebt!
http://www.dutchmodelinfo.nl/model-worden
WenMLove schreef:Ja ik zat ook al even te kijken, maar zit te twijfelen of ik me wel echt bij een bureau op wil geven, ik zou liever af en toe aan die wedstrijden meedoen, en af en toe misschien wel een shoot. Maar ja, ik weet niet precies
LauraBloem schreef:Hooiii,
het lijkt mij ook wel leuk om model te worden.
Maar ik weet echt niet of ik geschikt ben.
Ik ben 1.58/1.59 dus denk wel dat ik een beetje te klein ben.
Ik heb wel vaker fotoshoots gedaan met mijn zus, voor foto's moet je maar ff pbén en in mijn profiel staan er ook een paar.
Weet iemand of ik geschikt ben![]()
Voor dat ik mij ergens ga aanmelden
Fiffill schreef:LauraBloem schreef:Hooiii,
het lijkt mij ook wel leuk om model te worden.
Maar ik weet echt niet of ik geschikt ben.
Ik ben 1.58/1.59 dus denk wel dat ik een beetje te klein ben.
Ik heb wel vaker fotoshoots gedaan met mijn zus, voor foto's moet je maar ff pbén en in mijn profiel staan er ook een paar.
Weet iemand of ik geschikt ben![]()
Voor dat ik mij ergens ga aanmelden
Je bent pas 12... jij groeit echt nog wel hoor! Of je + 1,75 wordt weet ik niet, maar er komen nog wel wat cm bij
Winged schreef:Even een vraagje, ik zie hier heel veel jongere bokkers (12-14 jaar) langskomen die model willen worden, vraag mij af waarom jullie dat willen?
In ieder geval: Doe eens een TFPshootje en kijk eens of het wat voor je is. Maar dan nog: Het modellenwereldje is totaal anders dan het beeld dat wordt geschetst. ( In het geval van een TFPshootje: neem ouders mee! Jullie zijn minderjarig dus MOET je een ouder meenemen, zegt een fotograaf dat zoiets niet nodig is: Dan niet op deze fotograaf ingaan! Daarnaast: in het geval van een modellenbureau moet je toestemming hebben met je ouders. Word je uitgenodigd moeten je ouders dus ook mee!)
Winged schreef:Even een vraagje, ik zie hier heel veel jongere bokkers (12-14 jaar) langskomen die model willen worden, vraag mij af waarom jullie dat willen?