Suffe, pijnlijke ongelukjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 22:26

Haha ik zie het helemaal voor me _O-

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 22:27

Ik was toen wel eventjes helemaal gedesorienteerd. Zag hem ook niet aankomen. Ik hoorde alleen een pets en lag op de grond. :=

Intervarno

Re: Suffe, pijnlijke ongelukjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 22:35

Ik had vorig jaar met oud en nieuw, we wilden naar een feest gaan, maar moesten dan eerst buiten een heleboel trappen af. Ik had koude handen, dus liep heel vrolijk met mijn handen in mijn zakken. Maar die trappen waren hartstikke glad van het ijs, dus ik glijd uit, val eerst voorover op mijn knieën, krijg mijn handen niet meer uit mijn zakken om mezelf op te vangen en kukel zo in slowmotion voorover op mijn hoofd :+

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 23:46

Haha, Red_Savage, wat een giller :') , hebben jullie je naderhand niet suf gelachen?

Zit hier met een paars, ietwat gedeukt oor. Paard tegen aan gehad :') . Volgens internet kun je geen oor breken, dat scheelt. Zou wel héél grappig op mijn blessures-cv staan. :P

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 00:16

_O-

Gebroken oor. :')

Ik had net ook iets fijns... Wil de bus instappen, is het een oude bus i.p.v. de nieuwe die ik gewend ben. Deur ging dus naar buiten open en niet naar binnen. ^)

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 14:59

Pluiebolpum, jawel dat doen we bijna 2 jaar later nog steeds. :))
Alleen op het moment zelf zat ik eerst even helemaal de weg kwijt verdwaasd om me heen te kijken. :+

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 15:12

Ik heb ook nog wel een leuke :+

Mijn opa lag in een verzorgingstehuis en die hadden van die automatische schuifdeuren met van die sensors. Blijkbaar werkten die dingen niet goed. Ik wilde nog even door de deur glippen, maar ik was te langzaam. Resultaat: ik zat vast, en niet zo'n beetje ook :') Die dingen bleven op de een of andere manier proberen dicht te gaan. Ik naar mijn vader roepen, die zo'n tien meter verder was. (de reden waarom ik dus er gauw tussendoor wilde :') ) en die ging toen voor die sensor gaan springen. _O-

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 16:04

Ik knal altijd tegen dat soort deuren op, omdat ze voor mij te langzaam gaan. Die ov-chip-poortjes trouwens ook. :')

Annika__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 00:43

Daar kom ik meestal wel doorheen, maar de tussendeuren in de trein.. :')

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 03:06

Hahahaha, ik stap uit zelfbescherming niet door die zwarte gaten...

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 03:33

Ik wou mijn cap uit de zadelkamer halen... maar de lamp was kapot en het was dus donker.

Dacht nog; Oja, mijn cap ligt onder de zadelsteun! Wel even oppassen dus, want die zie ik natuurlijk niet nu.
Ik loop richting de muur waar de zadelsteunen zitten, daar buk ik.. Stoot ik KEIHARD m'n kop tegen de ijzeren rand van de zadelsteun :')

En ik ging een week geleden een groot hok met verdiepingen maken voor m'n cavia's. Daarvoor moest ik een plank vastmaken aan de voorkant. Had daarvoor Bizon montageprut gebruikt... dikke laag ertussen gedaan en dan zou het binnen een paar minuten vast zitten.
Heb de plank dus eventjes aangedrukt, voor de zekerheid nog even tegengehouden en toen losgelaten.
Plank bleef hangen en ik was maar wat trots op mijn bouwwerk...

Valt opeens die plank naar beneden, precies op mijn voet :wow:

setteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 03:36

Haha, of de magimix schoonmaken na een brownie-avontuur en gewoon de stekker er in laten en aanzetten om alles schoon te kunnen maken. Au, fikkies ertussen. Was even echt van de wereld....

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 03:42

Ik was ooit met m'n nichtje in de stad aan het shoppen. Ik had slippers aan die een beetje kapot waren, de zool was gespleten. Toen wilde ik de Vero Moda uit en op een of andere manier kreeg ik het voor elkaar de drempel precies tussen die 2 zolen te schuiven. Met een schreeuw viel ik de winkel uit. Toen lag ik dus plat op de grond, midden in een winkelstraat, en m'n slipper hing nog netjes aan die drempel.
Ik heb m'n nichtje nog nooit zo hard zien lachen :')

setteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 03:46

Of een bakdeur opentrekken (2 in elkaar sluitende houten deuren) terwijl je je duim ertussen houdt, gevolg nagel doormidden en bloeden als een gek. Gevolgen waren ook niet leuk (in een emmer soda).

emilyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 13:25

haha ik lach me dood door al die verhalen hier :D

ik heb wel een keertje iets stoms gedaan toen ik nog jonger was ik was een jaar of 4 en ik had een kleerhanger op mn bed gevonden s'avonds laat en ik weet niet hoe het kwam maar opeens heb ik de kleerhanger (dat haakje) in mn neus gestoken om vervolgens erachter te komen dat ie vast zat (ik had hem er helemaal ingeduwd) dus krijsen voor papa en mama en die hebben hem er toen uitgetrokken gevolg: grote bloedneus XD

xDeena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 19:51

Een enthousiastheidsbomontploffing (wat een woord) krijgen op het strand en als een gek het - ijskoude - water inrennen & vallen. Gevolg: Dubbel geklapte knie en een verkoudheid.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 19:58

Ik zat een keertje met een gebroken been thuis, en moesten naar het ziekenhuis.
Maar ik moest eventjes wachten tot dat de auto voor het huis stond bij de voordeur,
en ik stap zo in, en ik zat nog niet helemaal goed en mn moeder heeft toen de deur dicht gegooid achter zich....
En ik heb geschreeeeuwd! _O- De deur kwam namelijk tegen mn voet aan van mn gebroken been!
________
Ook een keertje bijna gehad dat ik dus in een rolstoel zat in het ziekenhuis, en werd door mn moeder geduwd...
En ik had dus mn been omhoog en der was zo'n automatische deur die open was, en toen wij aan kwamen lopen/rijden ging dat ding dus dicht
maar mocht van geluk spreken dat mn voet nog zo'n 5 cm voor die deur zat, anders had ie der tussen gezeten! :')
________
Ennee....moest vroeger altijd wel mee naar de Kerk op Zondag en toen had ik beloofd dat ik met iemand mee ging na de kerkdienst..
Maar ondertussen in de auto richting dat huis heb ik toch gezegd dat ik der niet zo veel zin in had..
Moest nog steeds van mn ouders want ik had het beloofd aan die gene dat k mee ging, maar toen we uitstapte had ik niet na gedacht
tijdens de deur dicht gooien van de auto....Heb ik mn hand der tussen gekregen tussen de deur, heb toen geschreeuwd dat mn hand tussen de deur zat.
En mn moeder ook nog zo van, Lienke alsjeblieft je gaat gewoon naar haar toe hoor! En zeur niet! Ik ondertussen schreeuwen van dat m'n hand tussen de deur zat! :')
Toen ze kwam kijken geloofde ze het wel, en m'n duim was flink gekneusd.
________
Zo wou ik ook vroeger benzine tanken bij de auto, maar liet te vroeg los van de slang..Dus ik kreeg een lading benzine in het gezicht...
En toen werd het een ritje 1e hulp bij het AMC. O:)

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 20:14

Ik weet nog dat ik ooit met stallen uitmesten, laatste stal, het paard ging verzetten naar een andere stal, hij draait zich nogal knullig om en ik kon niet meer wegkomen... Werd geplet tussen z'n kont en de muur.. (Fries van 1,70 ofzo, en breed.) Kreeg geen adem meer. Toen ik eindelijk weer een beetje rustiger was begon m'n voet toch wel heel erg pijn te doen. Had ik gekneusde ribben, kleinte teentje verbrijzeld en de een na kleinste gebroken.. Ze hoefden er niks aan te doen zeiden ze in het ziekenhuis.

Jaar later had ik nog steeds last van die voet. Dus weer heen voor een foto, was het scheef aangegroeid, dus zou ik geopereerd worden... Stukje bot werd er tussen uit gehaald, en er kwam een pin in. Die een maand moest blijven zitten.. Ze lieten hem er een klein stukje uitsteken voor het eruit halen dan. Flink veel verband erom en de eerste week in een rolstoel doorgebracht. Toen weer heen voor controle, was een drama met douchen zo'n dik ingepakte voet. Dus dit keer zouden ze het iets minder dik inpakken, omdat dat toch iets makkelijker is. Liep op krukken naar de auto, wou instappen, sla ik zo met die voet tegen de auto aan.... Ze hebben me geloof ik overal kunnen horen schreeuwen :') Na 2 week was die pin er zover uit gegaan dat er nog maar een klein stukje in zat, voelde niet heel prettig, dus heb ik hem er zelf maar uitgehaald :P

Baal nog steeds dat ik zovaak van het paard af ben gevallen, nog nooit wat gebroken gehad, en dan zo banketstaaf met stallen uitmesten wel :')

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 19:51

ik wou vorige week benzine tanken.. vraag niet hoe maar de slang had ik er niet helemaal in.. gevolg vieze broek en schoenen ruikt heerlijk na benzine bah bah

op een stoel gaan staan om de lamp te wisselen is ook niet slim.. (bureaustoel met wieletjes..) dan is ge grond wel hard.. en mijn bovenbeen blauw

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 20:14

ik stoot altijd mijn kleine tenen tegen de kasten en stoelpoten.

van de week zat ik in de auto met mijn vriend en twee matties van hem (achterbank), 1 ervan gooide precies een peuk uit het raam toen ik mijn raam dicht deed, en ik was druk met mijn vriend aan het kletsen dus ik had niet door dat zijn vingers klem zaten! het was dat mijn vriend het ineens zei :'),

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 20:52

Vier weken geleden stond ik op ballerina's in de kroeg. Degene met wie ik sta te praten wordt aangestoten en laat z'n glas vallen.

De opspattende scherven vliegen laag over de grond en snijden de bovenkant van m'n voet open. Gevolg: één groot bloedbad in de kroeg, aderlijke bloeding (spuit het eruit op ritme van je hart, en stopt niet), 2 liter bloed verloren, nachtje ziekenhuis, ernstige diepe glaswond, pezen en zenuwen doorgesneden. Momenteel ben ik nog aan het revalideren: ik heb afgelopen vier weken niets gekund, alleen op de bank zitten. Helaas wel blijvende schade; ik kan twee tenen niet bewegen en de helft van m'n voet mist gevoel. Dit komt ook niet meer terug... Leuk hè, zo'n avondje stappen? :D

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 22:45

Oooh dit is echt een topic voor mij :')

Ik heb eens geprobeert hoe scherp een stompe spijker was, hij leek stomp, dus ik ga er zachtjes met mijn schoen op staan, totdat ik allemaal bloed zie en doorheb dat die spijk in mijn voet zat...

Afgelopen zaterdag iets te enthousiast het hok van mijn konijn opengemaakt, gevolg daarvan was dat de punt vol tegen mijn wenkbrauw kwam, overal bloed, ik dacht werkelijk dat ik doodging :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 00:23

Ik stoot me zo vaak tegen het aflopende dak, het is niet leuk meer :') en elke keer denk ik "volgende keer kijk ik beter uit" en ja hoor, dag later "KABENG!" weer een knal :')

Ook een keer meegemaakt dat ik opeens een heel bloedspoor door de kamer zag gaan... was tapijt... ik dus kijken waar het vandaan kwam, bleek het mijn eigen voet te zijn :') had blijkbaar in een kapotte spiegel gestaan en zat een sneetje van lengte 3 cm in mijn voetzool :')

Oja, en wie is er nou zo onhandig om een kruisband te verreken (rechter been) tijdens fotograferen :') Nou ik dus. Loop over de wekeromse zand, over die heuveltjes en loop naar beneden :') en weet niet wat ik deed maar opeens zakte ik pardoes in elkaar en kwam niet meer overeind :') ook zo leuk := moest dus letterlijk hulp vragen om overeind te komen. Mensen dachten vast "wat een aansteller, kan niet eens normaal opstaan" :') lol. Nou heb er nog 6 maanden last van gehad, eerste maanden veel moeite met traplopen etc :') 2 maanden geleden was het eindelijk bijna over, ookal blijft het een zwakke plek, dus ik had me voorgenomen om na Tunesie weer te gaan hardlopen... :Y)

....en dan val ik meteen de eerste keer dat in in Tunesie op een paard zit eraf :') en kreeg een natrap/tik tegen mijn been :Y) Heb een bot/scheenbeen kneuzing en wat ingescheurde spieren (linker been) ... kan ik dus weer niet hardlopen :') En niet paardrijden overigens :') Dus hoop weer zo snel mogelijk te kunnen rijden maar dan moet die verdomde zwelling echt weg zijn :') (is nu 6 weken geleden gebeurt en nog steeds dik)

Dus beetje een pechvogeltje :))

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 00:27

Ik heb een keer een glazen snijplank opgevangen met m'n tanden :')
M'n moeder en ik waren aan het afwassen, zei wassen en ik drogen. De snijplank was glad door het zeep en ik jong en onhandig. Mama zei nog zo "wees voorzichtig met de snijplank, als je die laat vallen moet je heel wat scherven gaan opruimen '' :D dat wilde ik dus absoluut niet... toen ik hem wilde omdraaien om de andere kant te drogen glijdt hij weg. Op dat moment breng ik m'n knie omhoog om hem te vangen. Daarbij bukte ik ook iets naar voren om m'n rug te bollen. De plank komt op m'n knie, en als in een reflex breng ik m'n knie omhoog, Bang tegen m'n mond :') allemaal bloed en een tand door m'n lip.... :=

Shani_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 01:45

ik ging vandaag cake bakken. Wou kijken of cake gaar was en tsjjjjj zo mijn wijsvinger en middelvinger vastgeplakt aan de oven. Om kwart voor 5 zat ik bij de huisarts, lekker koud zalfje erop gekregen, maar dat verkoelde maar vooe eventjes helaas, morgen ochtend kwart voor 11 moet ik weer voor controle terug komen. Ik heb echt heel vaak van dat soort acties, gelukkig niet met brandwonden, maar wel van die stomme ongelukjes