Waarom heb ik dit programma nooit eerder gekend.. Echt lachen
nobility
Geplaatst: 22-11-11 13:38
Wow, respect hoor! Knap dat je zo relaxed bleef. Ik had daar met een knal rooie kop gezeten geen woord uit kunnen brengen. Heerlijk programma ook, goed voor je lach spieren. En Ruben.... zucht
M_aaike
Geplaatst: 22-11-11 14:09
Wat een geweldig programma zeg! En Robin, je hoeft je nergens voor te schamen hoor! Je hebt 't er goed vanaf gebracht. Was mij nooit gelukt.
En Britt. Wat een geweldig kind is dat ook!
Lins_Vetra
Geplaatst: 22-11-11 14:11
Robin schreef:
Ik heb mijn eerste vraag om bij een TV uitzending te zijn al binnen. Dit had ik niet verwacht haha.
Watdan??? Hebben we een nieuwe BN'er in ons midden?? Misschien mag jij de volgende keer wel met Ruud zoenen
Ik heb gekeken! Vond dat je het echt heel leuk deed! Heel knap dat je nog zo rustig over kan komen terwijl je zo overvallen wordt en tussen allemaal leuke BN'ers zit.
Ik kan hem niet vinden op rtlgemist. iemand het linkje?
Ik kan trouwens ook best goed hinniken hahahaha Dus ben heel benieuwd naar jou hinnik!
Verosjaak
Geplaatst: 22-11-11 16:50
Ik vind ook dat je het goed heb gedaan TS. Ik zou echt gaan giegelen heel de tijd terwijl jij Ruben echt zo uitdaagt van 'probeer er eens wat van te zeggen'. Een soort Bring it on! mentaliteit. Tof hoor!
ze hebben gevraagd of ik wil komen vertellen over mijn ervaringen, ik moet wéér hinniken en ik kan vertellen over mijn band met paarden ofzo.
Het staat niet op rtlgemist maar uitzendinggemist!
Verography ik kreeg daar later nog veel reacties over. Vooral het panel vond het leuk dat ik niet zo'n giechelend mens was en dat ik ook Nicolai wel durfde aan te pakken haha.