Ik heb dan toch liever een scheet dan een boer denk ik, hahaha
Miracle_
Geplaatst: 25-10-11 23:24
hahahaha quartel geweldig je man verdient een medaille
quartel
Geplaatst: 25-10-11 23:25
maar een boer is echt vies....vooral als je dan het eten omhoog hoort komen een scheet kan je met een simpel kussentje nog terug wapperen
Laatst bijgewerkt door quartel op 25-10-11 23:25, in het totaal 1 keer bewerkt
BeeMed
Geplaatst: 25-10-11 23:25
ik heb hier serieus net echt op de bank liggen janken van het lachen.
Ik heb net een nieuwe relatie, dus poepen dus ik als hij weg is en ook niet bij hem thuis. Bij mijn vorige relatie (5 jaar) had ik er ook moeite mee en stond ik af en toe echt te drentelen en bij mezelf te denken wanneer ga nu eens naar huis want ik moet poepen. Stond hem dan met samen geknepen billen uit te zwaaien
Als ik ergens anders ben lukt het me ook gewoon niet, teveel stress.
Scheten laten doe ik niet in het bijzijn van mijn vriend. Alleen heb ik nog al roerige darmen, dus snachts ontsnapt er wel eens eentje en dan hoop ik altijd maar heel hard dat hij slaapt. Maar goed, als we ooit gaan samenwonen hoop ik dat me er over heen kan zetten (zal wel moeten)
quartel
Geplaatst: 25-10-11 23:26
Miracle_ schreef:
hahahaha quartel geweldig je man verdient een medaille
mja....hij zorgt wel vaker voor mooie momenten hier in huis
Donkerblauw
Geplaatst: 25-10-11 23:26
quartel schreef:
nou vooruit....in het klein dan.........
Oooh mijn god! Jouw man is geniaal!
Seven
Geplaatst: 25-10-11 23:30
quartel geweldig
Tja het hoord er bij he hier gebeurd het ook genoeg hoor ik als mens met darm en maag problemen kan dr niet veel aan doen, hij heeft er begrip voor maar gooid er wel een flinke stinkbom tegen aan en dan zijn we beide groen
Mijn vriend in de volle auto naar een meeting "Als je wat ruikt is t geen brand" in het zo plat drenths als hij maar kan en binnen sec komt die lucht je ene neusgat in je voelt dat je neusharen nog willen vluchten maar het is te laat..... de hele auto barts in lachen en vlucht gedrag uit Geweldig
Niet nader te noemen persoon nummer 2 in mijn directe omgeving heeft er een handje aan om zulke dingen in de lift te doen. Ik geloof dat hij al regelmatig eentje heeft laten vliegen, en dat er bij de volgende etage er iemand in stapte.
haha oohh het bekende probleem.. wat heb ik een krampen gehad vroeger. terwijl mijn vriend zoiets had van pff.. doe gewoon. Op een gegeven moment heeft hij me afgeluisterd op de wc en zei hij ineens.. " ik hoor je!" Toen schaamde ik me, en daarna moesten we er allebei hard om lachen. Hij zei dat ik me gewoon op me gemak moest voelen en niet steeds ophouden en krampen moest laten opkomen. Ach tis menselijk, wat moet dat moet..
Miracle_
Geplaatst: 25-10-11 23:36
Doet me trouwens aan die ene reclame denken! *zoekt*
Ik was met een samen met een vriendin en haar oma even schoenen aan t shoppen, deze vriendelijke oudere vrouw wist haar maat niet meer en moest dus de voeten op laten meten. Ik zag het gewoon gebeuren de vrouw bukte wat voorover want ze wou zelf de maat op lezen en de scapino medewerkster rijkt net met dr hoofd iets te dicht bij dr ahum achterste en prrrr,,knetterrrrrrr
Nou ik ben even weg gelopen want ik plaste zowat in mn broek van t lachen 2 dagen later dacht ik dr aan terug en lag ik weer in een deuk dat gezicht van die scapino medewerkster en de oma echt heel onschuldig "Oeps"
@zipporah dan maar lelijk
quartel
Geplaatst: 25-10-11 23:42
`nou....ik ga nogmaals een poging doen mezelf los te rukken van al deze heerlijkheden
arme arme arme scapino meisjes
Neej
Geplaatst: 25-10-11 23:43
Oh god dit topic heeft echt mijn avond gemaakt, práchtig Dat je neusharen nog willen vluchten serieus Mar Geweldig
Na 6 jaar ben je de schaamte wel een beetje voorbij hoor, tuurlijk heb ik de eerste tijd geprobeerd om geen keiharde scheten te laten als ik bij m'n vent was, maar dat waren we eigenlijk al snel kwijt Kijk als ie de hele avond zit te meuren dan heb ik ook zoiets van, ga dat ff ergens anders doen Ik vraag dan altijd "doe je dat op je werk ook" maar meneer zegt glashard JA en tja, dan kan ik ook niks meer natuurlijk
Wij stonden ooit eens winkel, en meneer liet er eentje vliegen, stínken, hoor ik achter me een vrouw tegen d'r vriend "sta jij nou weer te ruften!" en die vriend "nee dat was ik niet" en zij "echt wel!" m'n vent kwam niet meer bij