Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eenitraM schreef:...Maar het smerigste was nog ooit een vent die ik gescoord had. Maar hij stonk op een bepaalde manier muf als je snapt wat ik bedoel. Heb hem mooi daar in zijn naakie laten staan. Wil echt niet verder weten wat voor paddestoelen hij aan het kweken was. Die gedachte al. Stel dat, dát ik down under was gegaan met mijn mond. Condoom of niet. Blégh.
Iris82 schreef:Ow oké, ik ga jullie verslaan.
Ik rijd op de scooter *bromscooter dus zonder helm* en haal een man in op de fiets.
Op het moment dat ik voorbij rijd, duwt ie 1 neusgat dicht en haalt ff flink door en je raadt het al: in mijn gezicht.![]()
![]()
![]()
Ben meteen thuis onder de douche gesprongen.
marloe schreef:Oh bah wat een vieze verhalen allemaal!
Het vieste wat ik ooit heb meegemaakt was bij een vriendin thuis. We zaten lekker op de bank tv te kijken en besloten er wat ijsthee bij te pakken. Ik vond de textuur (kan je dat zo zeggen?) al een beetje vreemd... Maar dacht dat ik het me verbeeldde. Nou.... Toen het glas halfleeg was, en ik nog een slok nam voelde ik duidelijk een dikkig, glibberig goedje wat ik scheidde met m'n mond.
![]()
Echt zo goor!! Die ijsthee was dus gewoon niet goed meer. Toen we die hele pak omschudden in de gootsteen zag je allemaal dikke doorzichtige derrie de gootsteen in gaan.![]()
Vriendin dacht ook dat ze het zich verbeeldde.. We hebben samen staan kokhalzen.
Ik drink nog steeds geen ijsthee.
marloe schreef:Oh bah wat een vieze verhalen allemaal!
Het vieste wat ik ooit heb meegemaakt was bij een vriendin thuis. We zaten lekker op de bank tv te kijken en besloten er wat ijsthee bij te pakken. Ik vond de textuur (kan je dat zo zeggen?) al een beetje vreemd... Maar dacht dat ik het me verbeeldde. Nou.... Toen het glas halfleeg was, en ik nog een slok nam voelde ik duidelijk een dikkig, glibberig goedje wat ik scheidde met m'n mond.
![]()
Echt zo goor!! Die ijsthee was dus gewoon niet goed meer. Toen we die hele pak omschudden in de gootsteen zag je allemaal dikke doorzichtige derrie de gootsteen in gaan.![]()
Vriendin dacht ook dat ze het zich verbeeldde.. We hebben samen staan kokhalzen.
Ik drink nog steeds geen ijsthee.
Aranel schreef:Met je blote voeten in de hondenstront stappen is mij wel eens overkomen; lang leve de mensen die de schijt van hun honden niet opruimen bij het strand..
Verder heb ik er nog eentje die ik heel erg grappig vind en waarvan ik heel blij ben dat 't mij niet overkomen is
Onze wc was verstopt en mijn oom en tante kwamen om te helpen de boel te ontstoppen, mijn oom had daar materiaal voor. Hij zat bij de hoofdkraan in de keuken iets te regelen en mijn moeder en tante stonden bij de wc. Op een gegeven moment hing mijn moeder met haar hoofd boven de wc en mijn oom riep vanuit de keuken dat de verstopping nu waarschijnlijk los kwam.. En dat kwam 'ie, samen met de gehele wc inhoud van de afgelopen dagen.. Zo over m'n moeder heenZe zat he-le-maal onder
![]()
Erg smerig vond ik dat ja![]()
Pascal schreef:Britt schreef:Oh ja, wat me afgelopen zomer nog overkomen is... Wij wonen op een appartement en we hebben de zwarte bak achter op het balkon staan. Van de zomer is het zo gruwelijk heet geweest en toen we 's avonds vrienden op bezoek hadden begon het ontzettend hard te regenen. Onze achterdeur stond open (hordeur wel dicht) en op een gegeven moment zeg ik tegen mijn vriend, hebben wij van de week rijst gegeten? Want in de keuken lagen allemaal witte 'korrels'... Blijkt dus dat de héle keuken en het héle balkon vol zat met maden die op zoek waren gegaan naar een droog plekje.
In de zwarte bak is het afval natuurlijk gaan rotten met die hitte en zijn daar maden in gekomen. Het was echt zo smerig, ze kropen gewoon tegen de ramen omhoog!!
Ik heb niet eens geholpen met opruimenStond echt te kokhalzen met de rillingen over mijn rug. Mijn vriend en het bezoek hebben met de tuinslang en de oude stofzuiger alles opgeruimd. Bah, bah, bah, wat was dat smerig... Krijg nog de rillingen als er ik aan denk
Mijn schoonmoeder heeft dit ook gehad, en gruwelde ook.
En zo gemeen dat ik was heb ik een handje met rijst in haar bed gegooid![]()
De volgende dag kreeg ik te horen hoe hard ze gegilt had omdat ze dacht dat haar bed vol maden lag..
Bonita_Bon schreef:Oeh schiet me opeens te binnen. Was op een feest een jaar of 10 geleden, hij hoort hier zooo in thuis ookal gebeurde het me niet persoonlijk maar wel een goede vriend van me..
Was een aardig zot feestje met een leuke band, afijn die band spelen en aan de zijkant stond een emmer met bier (die stelde de band ter beschikking aan iedereen die eruit wilde drinken liter of twaalf) en af en toe dook er iemand op dat podium om gek te doen en als beloning bier uit de emmer te drinken (tsja, was in de noordoostpolder we hadden geen hobbys), emmer 1 en emmer 2 gingen prima tot het eind van de avond. Toen was 1 van de leden van de band een beetje misselijk... kotst in de inmiddels lege emmer en laat em staan, paar minuten later springt een vriend van me op het podium en voordat ik STOP kon roepen begint ie eruit te drinken.......... heb nog nooit iemand zo verschrikkelijk ziek zien worden binnen 0,5 seconden!