Smerige dingen die je overkomen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kimbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 18:41

Weet nog goed dat ik als klein meisje met mijn Baby Born pop op de slee van een bergje af ging, de slee omkantelde en ik zo in een besneeuwde hondendrol lag..

En nog eentje met mijn ex (toen nog vriend), hij moest ff geld pinnen en zette mijn fiets voor de pin automaat, en toen viel mij echt een groot paars dik insect op. Dus ik, 'Kijk zo'n groot beest.' Ex loopt op krukken en voor ik kon zeggen niet dat beest mollen (met z'n kruk), spatte er allerlei smurrie uit.. Laat is raden, op mijn wang en lip..

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 19:59

Oh bah wat een vieze verhalen allemaal!

Het vieste wat ik ooit heb meegemaakt was bij een vriendin thuis. We zaten lekker op de bank tv te kijken en besloten er wat ijsthee bij te pakken. Ik vond de textuur (kan je dat zo zeggen? :P) al een beetje vreemd... Maar dacht dat ik het me verbeeldde. Nou.... Toen het glas halfleeg was, en ik nog een slok nam voelde ik duidelijk een dikkig, glibberig goedje wat ik scheidde met m'n mond. :\

Echt zo goor!! Die ijsthee was dus gewoon niet goed meer. Toen we die hele pak omschudden in de gootsteen zag je allemaal dikke doorzichtige derrie de gootsteen in gaan. :r

Vriendin dacht ook dat ze het zich verbeeldde.. We hebben samen staan kokhalzen. :')

Ik drink nog steeds geen ijsthee. :))

eenitraM

Re: Smerige dingen die je overkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 20:09

Spinnen, teken, naaktslakken, muisjes, hondenpoep, ratten, kots, urine.. Allemaal maar een keer meegemaakt.

Maar het smerigste was nog ooit een vent die ik gescoord had. Maar hij stonk op een bepaalde manier muf als je snapt wat ik bedoel. Heb hem mooi daar in zijn naakie laten staan. Wil echt niet verder weten wat voor paddestoelen hij aan het kweken was. Die gedachte al. Stel dat, dát ik down under was gegaan met mijn mond. Condoom of niet. Blégh. :r

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 20:22

eenitraM schreef:
...Maar het smerigste was nog ooit een vent die ik gescoord had. Maar hij stonk op een bepaalde manier muf als je snapt wat ik bedoel. Heb hem mooi daar in zijn naakie laten staan. Wil echt niet verder weten wat voor paddestoelen hij aan het kweken was. Die gedachte al. Stel dat, dát ik down under was gegaan met mijn mond. Condoom of niet. Blégh. :r

:oo :r

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 21:03

Omygod, die laatste; smerig :oo

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 21:15

Oh mijn god!!! Gadverdamme, dan had je zo de blokjes kaas op een feest schaal kunnen tuffen!

Vriendin van mij kreeg met een one night stand ooit 't sapje op dr arm waar ze ook spontaan van begon te kotsen, 't was helemaal gebrokkeld en half geel groen!

Jongen in kwestie heeft wel netjes haar haar aan de kant gehouden zodat daar geen brokkels kots in zou komen!

Zo ben ik ook een keer op een uitgespuugde frikandel gaan staan van een vriendin van mij op ponykamp!
Geloof me daar krijg je ook spontaan een black out van!!

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 21:24

Iewl dat met die made heb ik ook een keer gehad, ik was lekker kersjes aan het eten, gewoon verse uit de supermarkt, ik bijt er eentje doormidden en ik keek er naar ( weet ook niet waarom maar ben blij dat ik toen keek ) en toen zag ik ook een vieze maad kruipen :r :r :r :r :r :r Ik heb die halve kers uitgespuugd en 5 minuten me mond gespoeld en nog moest ik kokhalzen! ZO VIES

Amyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 21:25

Iris82 schreef:
Ow oké, ik ga jullie verslaan.

Ik rijd op de scooter *bromscooter dus zonder helm* en haal een man in op de fiets.
Op het moment dat ik voorbij rijd, duwt ie 1 neusgat dicht en haalt ff flink door en je raadt het al: in mijn gezicht. :r :r :r

Ben meteen thuis onder de douche gesprongen.

Hahahahahah := dat zie ik echt helemaal voor me :P

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 21:26

Iewk ik zou bijna een voedselstaking inlassen voor mezelf met al die madenverhalen :')

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 21:28

marloe schreef:

Het vieste wat ik ooit heb meegemaakt was bij een vriendin thuis. We zaten lekker op de bank tv te kijken en besloten er wat ijsthee bij te pakken. Ik vond de textuur (kan je dat zo zeggen? :P) al een beetje vreemd... Maar dacht dat ik het me verbeeldde. Nou.... Toen het glas halfleeg was, en ik nog een slok nam voelde ik duidelijk een dikkig, glibberig goedje wat ik scheidde met m'n mond. :\

Echt zo goor!! Die ijsthee was dus gewoon niet goed meer. Toen we die hele pak omschudden in de gootsteen zag je allemaal dikke doorzichtige derrie de gootsteen in gaan. :r

Vriendin dacht ook dat ze het zich verbeeldde.. We hebben samen staan kokhalzen. :')

heb ik ook s gehad tijdens oppassen, was er op tijd bij doordat er allerlei dingentjes in dreven. Bleek het later aardbeienijsthee te zijn (????) met stukjes aardbei erin. tenminste......
Heb het nooit zeker geweten. i.i.g. niet van gedronken :+

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 21:29

Lang geleden moest ik op de kat van mijn vriendin passen. Ik was een jaar of 12. die kat kreeg zijn eten op schoteltjes die op een handdoek stonden. Ja die kat knoeide ook wel eens. Op een dag kom ikde kat voeren, denk wat zie ik toch op die handdoek? Een heleboel maden! Ja het was hartje zomer. Getsie! Zo goor. Echt waar. Ik heb de wasbak vol laten lopen met gloeiend heet water, de handdoek aan 2 puntjes gepakt en in het water laten vallen. En daar de rest van de vakantie (paar daagjes nog) laten liggen. Ik kreeg nog wel complimenten van mijn vriendin's moeder, dat ik zo verstandig had gehandeld. het was vaker voorgekomen en buurvrouwen die toen moesten oppassen hadden de handdoek laten liggen.
En ja in de zomer de grijze Otto vol met maden. daar raak je wel aangewend. Dat gebeurt gewoon elke zomer weer, een heleboel weken achterelkaar. Vind het niet fijn, maar krijg er ook geen kotsneigingen meer van.

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 21:34

marloe schreef:

Hahaha, bij mij zat er ook een bal schimmel in de ijsthee, alleen ik zag het voordat ik het opdronk. :+

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 10:24

Bruin tapijt en een pup met diarree is ook geen succes.
Heb er welgeteld 3x ingestaan omdat ik het niet zag..
Tapijt gereinigd alles maar ik bleeeeeef het ruiken

BSSK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 13:09

Aranel schreef:
Met je blote voeten in de hondenstront stappen is mij wel eens overkomen; lang leve de mensen die de schijt van hun honden niet opruimen bij het strand..

Verder heb ik er nog eentje die ik heel erg grappig vind en waarvan ik heel blij ben dat 't mij niet overkomen is _O-
Onze wc was verstopt en mijn oom en tante kwamen om te helpen de boel te ontstoppen, mijn oom had daar materiaal voor. Hij zat bij de hoofdkraan in de keuken iets te regelen en mijn moeder en tante stonden bij de wc. Op een gegeven moment hing mijn moeder met haar hoofd boven de wc en mijn oom riep vanuit de keuken dat de verstopping nu waarschijnlijk los kwam.. En dat kwam 'ie, samen met de gehele wc inhoud van de afgelopen dagen.. Zo over m'n moeder heen _O- Ze zat he-le-maal onder :') :r

Erg smerig vond ik dat ja :j _O-

Whahahaha :'). Dit is zoooooo een filmfragment xD.

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 13:14

Pascal schreef:
Britt schreef:
Oh ja, wat me afgelopen zomer nog overkomen is... Wij wonen op een appartement en we hebben de zwarte bak achter op het balkon staan. Van de zomer is het zo gruwelijk heet geweest en toen we 's avonds vrienden op bezoek hadden begon het ontzettend hard te regenen. Onze achterdeur stond open (hordeur wel dicht) en op een gegeven moment zeg ik tegen mijn vriend, hebben wij van de week rijst gegeten? Want in de keuken lagen allemaal witte 'korrels'... Blijkt dus dat de héle keuken en het héle balkon vol zat met maden die op zoek waren gegaan naar een droog plekje.
In de zwarte bak is het afval natuurlijk gaan rotten met die hitte en zijn daar maden in gekomen. Het was echt zo smerig, ze kropen gewoon tegen de ramen omhoog!!

Ik heb niet eens geholpen met opruimen :o Stond echt te kokhalzen met de rillingen over mijn rug. Mijn vriend en het bezoek hebben met de tuinslang en de oude stofzuiger alles opgeruimd. Bah, bah, bah, wat was dat smerig... Krijg nog de rillingen als er ik aan denk :r

Mijn schoonmoeder heeft dit ook gehad, en gruwelde ook.

En zo gemeen dat ik was heb ik een handje met rijst in haar bed gegooid :o

De volgende dag kreeg ik te horen hoe hard ze gegilt had omdat ze dacht dat haar bed vol maden lag..

Dàt is een klerestreek :D

_O- _O- :')

Kreeg je geen pak op je donder van d'r :P[/quote]

Neuh ze kent me wel, mijn tijd komt nog wel dat ik een keer gruwelijk terug gepakt wordt.

Maar komop als je de kliko staat schoon te maken en je maakt er zo'n drama van vraag je er ook wel een beetje om... 8-)

En het was maar rijst, waren geen echte maden...

Mijn zoontje daar in tegen gooit gerust een dikke kruisspin in mijn nek terwijl hij weet dat ik daar panisch voor ben..

lotttttttt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 15:22

aaahhh jaa een kliko vol maden heb ik ook meegemaakt! Toen ik met m'n vriend op het huis van z'n oom en tante moest passen! Die bak STONK ook vreselijk! En het ergste, toen ze vuilniswagen langs kwam om de bakken te legen, waren wij ook nog eens vergeten dat ding aan de straat te zetten. Vriendlief heeft toen 3 straten met de bak achter de wagen aan gerend, zo graag wilde wij van die maden af :') toen ie terug kwam heb ik hem maar even onder de douche gezet, hij stonk naar bak vol maden :Y)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 15:27

lotttttttt schreef:
Vriendlief heeft toen 3 straten met de bak achter de wagen aan gerend, zo graag wilde wij van die maden af :')

Is daar filmmateriaal van? Hilarisch.. :')

K_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 17:46

ooo en ik heb nog een leuke, ik had op stal in een ijskast steeds een grote fles ice tea green staan, vind ik superlekker ! nu was het erg warm, ik pak snel de fles en neem er een paar grote slokken uit, en voel plots iets in mijn mond wat lijkt op een kwal, maar had het te laat door en slikte het in. Ik keek naar de fles, die zat vol groene schimmeldraden die samen geklit waren tot kwalachtige blubbers :') BAH BAH BAH

_BLOEMPOTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 17:50

oooooooooh god wat een afschuwelijk RANZIGE verhalen hier! Geniaal!

annewillJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 17:56

Dit moet het topic van de maand worden.. Echt ik scheur bijna uit mn panty van het lachen.. :') :') :')

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 18:37

Oeh schiet me opeens te binnen. Was op een feest een jaar of 10 geleden, hij hoort hier zooo in thuis ookal gebeurde het me niet persoonlijk maar wel een goede vriend van me..
Was een aardig zot feestje met een leuke band, afijn die band spelen en aan de zijkant stond een emmer met bier (die stelde de band ter beschikking aan iedereen die eruit wilde drinken liter of twaalf) en af en toe dook er iemand op dat podium om gek te doen en als beloning bier uit de emmer te drinken (tsja, was in de noordoostpolder we hadden geen hobbys), emmer 1 en emmer 2 gingen prima tot het eind van de avond. Toen was 1 van de leden van de band een beetje misselijk... kotst in de inmiddels lege emmer en laat em staan, paar minuten later springt een vriend van me op het podium en voordat ik STOP kon roepen begint ie eruit te drinken.......... heb nog nooit iemand zo verschrikkelijk ziek zien worden binnen 0,5 seconden!

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 18:38

annewill schreef:
Dit moet het topic van de maand worden.. Echt ik scheur bijna uit mn panty van het lachen.. :') :') :')
Haha inderdaad!!

_O- _O- _O-

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 18:41

Bonita_Bon schreef:
Oeh schiet me opeens te binnen. Was op een feest een jaar of 10 geleden, hij hoort hier zooo in thuis ookal gebeurde het me niet persoonlijk maar wel een goede vriend van me..
Was een aardig zot feestje met een leuke band, afijn die band spelen en aan de zijkant stond een emmer met bier (die stelde de band ter beschikking aan iedereen die eruit wilde drinken liter of twaalf) en af en toe dook er iemand op dat podium om gek te doen en als beloning bier uit de emmer te drinken (tsja, was in de noordoostpolder we hadden geen hobbys), emmer 1 en emmer 2 gingen prima tot het eind van de avond. Toen was 1 van de leden van de band een beetje misselijk... kotst in de inmiddels lege emmer en laat em staan, paar minuten later springt een vriend van me op het podium en voordat ik STOP kon roepen begint ie eruit te drinken.......... heb nog nooit iemand zo verschrikkelijk ziek zien worden binnen 0,5 seconden!

_O- _O- :r

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 18:56

Ik heb er twee..

#1: Kirsten mijn oud verzorgpaard is een keer op een dode eend gaan staan en toen vlogen alle ingewanden eruit ;(

#2: Ik zat bij een vriendin achterop de brommer toen er een haas overstak, ze reed die haas aan maar die was dus vast komen te zitten tussen het wiel en het spatbord.. Toen was het heel goor, want we kregen hem echt niet meer los ook, nu kan ik er wel om lachen.
Haar vader heeft hem er toen tussenuit moeten halen, echt mega ranzig :s

K_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 19:18

en nog één die mij invalt : op skireis naar italië gingen we midden in de bergen gezellig pizza eten, die werden daar in zo'n grote speciale oven gebakken zodat ze in een goeie 5 minuutjes klaar zijn. Nu ben ik mijn heerlijke pizza aan het opeten, als ik net voor mijn neus een dooie vlieg in de pizza zie ligger, lekker meegebakken met de rest.. gelukkig had ik enkel een vleugeltje opgegeten