Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

dutchy_

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 19:43

Eentje die ik ook nog vaak moet horen...
Bij de macdrive vanaf de achterbank roepend: Mogen wij sex flacmurry's??

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 19:45

Ik ben een keer in een aangeschoten bui met mijn fiets bijna de slot ingereden. Ik stopte net 1 meter voor de sloot en viel toen zachtes op de grond. Daar heb ik eerst nog even een paar minuten gezeten en ben toen weer op de fietst gestapt of er niks aan de hand was ;)

frodo1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 20:19

Hahahah echt geweldig dit topic _/-\o_

Heb ooit op de camping alle tenten met de grond gelijk gemaakt.
Brak steeds mijn nek over een scheerlijn, en vergat dat weer bij de volgende tent :')
heb er nog nooit zo lang over gedaan om in mijn tent te komen.

Vorig jaar was ik op een jongerencamping. In die 'discotheek' kwam TMF clubcam langs.
Stond ik daar dus net met 3 drankjes in mn handen (vriendinnen naar de wc) en verloor ik mijn evenwicht bijna.
Resultaat: glazen leeg, ik zeiknat op tv.

En nog een hele mooie van een vriendin.
We lagen in een tent, en vanwege de hitte sliepen we alleen in ondergoed.
Toen begonnen er wat irritant gasten aan de tent te zitten.
Dus zij boos naar buiten, maar ze was even vergeten dat ze het een en ander miste :=

Zo heb ik er nog wel meer, maar die plaats ik maar niet op internet.

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 20:27

:') Lili, die laatste is erg _O-

Mijn ergste, doen alsof je dood bent, echt je had mijn vriendinnen moeten horen, helemaal in paniek, proberen mijn pols te vinden, en ik natuurlijk denken dat ik mijn adem wel super lang aan het inhouden was, ademde gewoon door mijn neus maar goed :') Na 10 minuten heb ik BOE geroepen.. die liepen echt boos weg haha _O- Toen heb ik nog zo'n half uur buiten half slapend op het grind geleden, heerlijk _O-

Of 1 keer, vriendin moest naar de wc, zat een mini halletje aan, (wc + halletje bij elkaar zo'n 2 meter lang) zij naar de wc, ik erbij :') Gaat ze pissen ondertussen sta ik in het halletje rondjes te draaien, heb daar tussen ook nog een moment gehad om de kraan op zijn hardst aan te zetten, en zij maar schreeuwen dat ik eruit moest want het mocht niet met zijn tweeën op de plee (Zaten in een snackbar), ondertussen word die eigenaar boos, dus ik tol naar buiten, laat vervolgens de deur wagenwijd open, vriendin weer bléren _O- Uiteindelijk beide in een deuk die snackbar uitgehold _O-

Edit] Vriendin is nog terug gegaan om de kraan dicht te draaien :')
Volgende dag lam, en niks meer onthouden van de vorige nacht, heb alles van die vriendin aan moeten horen _O-
Ik ben of lam bezopen en met de grootste lol, of het werkt niet, of ik kots alles onder en ben sjaggo _O-
Laatst bijgewerkt door ZusJacobs op 17-07-11 20:28, in het totaal 1 keer bewerkt

frodo1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 20:27

_Sammy_ schreef:
Ik drink niet zovaak hoor :)

Maar... Er was een keer, ja heb zoveel blunders..
Stond met een wijntje in me handen (van schuurfeest in het dorp) dus plastic bekertje je kent het wel :D
Had me haar los en wou die in een staart, deed ik dus het bekertje in me mond en tegelijk me hoofd naar achter gooien om een staart te maken.

Zo grappig is het niet, maar had een drankje teveel op. En vriendin stond vol verbazing een stuk verderop te kijken. Zat naar mezelf te kijken hoe ik an zo'n nat shirt kwam en heb het hierna nog 2x gedaan!(2 wijntjes)
Voordat ik het eindelijk snapte, blond he :+

Hij is niet heel grappig, maarja meestal moeten mensen erbij zijn.. Ik ben echt topper in blunders!
Leuk topic!

Die eerste _O-
zie het helemaal voor me

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 20:31

whahahaha echt lachen sommige acties hier
nou die van mij dan een van de wel erg vele die ik eb
Ik zo ladderzat als maar kon zag een hele mooie knappe jongen mooi lijf goddelijk gewoon je kunt je dus voorstellen hoe ik daar stond te kwijlen ,
Alle moed verzamelt mn vriendin mijn tasje gegeven en daar ging ik met mn drankje
loop naar hem toe hij ziet me en voor ik iets kon zeggen ging ik languit op mn gezicht
oohh wat erg nu ik er zo aan terug denk ooohhh ohohohoh schaam me dood :D

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 00:07

Tijd geleden ging ik stappen met een vriendin. Zij had hele hoge hakken aangetrokken en na de nodige borrels deden haar voeten zeer en kon ze er niet meer op staan. Uiteindelijk is ze de hele discotheek doorgeweest en heeft ze aan iedereen gevraagd of ze wilde ruilen van schoenen.

Verder heb ik wel eens in een zatte bui een heel verhaal gehouden tegen de barman.
Keer erop ook aardig wat borrels gehad en weer naar dezelfde barman toe om te mijn excuses aan te bieden, omdat ik de vorige keer zo dronken was. :+

Of achterop springen bij een vriendin met een Turkse pizza knoflook en samen keihard onderuit gaan.
Overal zat knoflook..

Verder nog veel meer uitgespookt, maar schiet me zo even niet te binnen.

Sneeuw88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 00:11

Pff, genoeg haha!
Ik ben vegetariër.. maar vond het toen ik dronken was toch nodig een frikandel van het bord van m'n toenmalige vriend te plukken om die naar binnen te werken (dat heb ik overigens nog weken aan moeten horen).

En een paar weken terug was ik op stap met wat vrienden maar kon ineens (ik snap het nog steeds niet want ik kom regelmatig in die kroeg) de uitgang niet meer vinden. Toen besloten maar de nood-deur te nemen. Was ik de dag erna allang vergeten, maar een studiegenootje die in die kroeg werkt kon het me nog in geuren en kleuren uitleggen. Ik schaamde me kapot :P

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 12:10

haha wat een bloopers hier zeg!
Ik heb er ook wel een paar, niet van mezelf (ik ben 15) maar van een paar vrienden. Ze waren op wintersport in oostenrijk, de eerste nacht stappen liepen ze terug naar hun appartement. Lopen ze langs een huis met buitenzwembad, roept er één:Mensen wat heb ik het warm!
Dwars door de heg springt die met kleren en al het zwembad in :+
Volgende dag wilden ze na het stappen met de auto over een berg sneeuw rijden om te kijken of de auto dat aankon (althans ze dachten dat het een berg sneeuw was), in die berg sneeuw zat dus een vangrail. Dikke deuk in de auto :P Daarna gingen ze met hun skischoenen op de voorkap van de auto lopen en stampen om te kijken hoe sterk die was. Nog meer deuken :') De volgende dag schrokken ze zich rot _/-\o_

Sempre

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 12:12

mimeslosydy schreef:
haha wat een bloopers hier zeg!
Ik heb er ook wel een paar, niet van mezelf (ik ben 15) maar van een paar vrienden. Ze waren op wintersport in oostenrijk, de eerste nacht stappen liepen ze terug naar hun appartement. Lopen ze langs een huis met buitenzwembad, roept er één:Mensen wat heb ik het warm!
Dwars door de heg springt die met kleren en al het zwembad in :+
Volgende dag wilden ze na het stappen met de auto over een berg sneeuw rijden om te kijken of de auto dat aankon (althans ze dachten dat het een berg sneeuw was), in die berg sneeuw zat dus een vangrail. Dikke deuk in de auto :P Daarna gingen ze met hun skischoenen op de voorkap van de auto lopen en stampen om te kijken hoe sterk die was. Nog meer deuken :') De volgende dag schrokken ze zich rot _/-\o_

Lekker, met drank op achter het stuur. :=

Valliej15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 13:09

wasgisteren met een leuke jongen en doordat het zo gewaait had , lag er een boom op de weg ... wie tyft er weer keihard overheen en beland vol op dr smoel ...

beetje een dikke lip nu :P

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 13:12

Zaterdag met het uitgaan, ik had veel te veel gehad. Er stonden douches in die discotheek, tjah wat doe ik met mijn bezopen kop? Ik ga er onder staan. Ik was de enige die hele avond die eronder had gestaan, ik was zeiknat. :=
Ook nog gevochten, heb een aardige bult op mijn hoofd. :=

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 13:15

Ik heb er zelf ook genoeg, maar die ga ik hier niet op zetten.. mijn broer had wel een hele mooie.

Hij was met fiets en al de sloot in gereden met zijn dronken kop.. alsof dat nog niet erg genoeg was, probeerde hij zich aan één dun grassprietje uit de sloot te trekken.. en hij werd nog ontzettend boos ook toen dat niet lukte..

mrjlnx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 13:16

Als ik dronken ben, val ik alleen maar van de fiets af.
We waren wezen varen met de boot, en hadden aardig wat biertjes/wijntjes op, een vriend
van mij was zijn fiets kwijt. Snapte niet waar dat ding was. Ik zei kom we gaan wel ff zoeken
dus ik nam hem achterop. Dat ging natuurlijk niet goed, en we knalden op de grond. Mijn hele voet
lag open, en later bleek die ook nog gekneust te zijn haha...

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 15:20

Ik ga vannacht doorhalen in Nijmegen *zomerfeestenvoorliiiifeee :D * haha
Dus heb morgen denk ik goee bloopers :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 15:23

Vergeet je onderschrift niet dan. :D

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 15:31

Dat filmpje op pagina 1. :') Awesome!

Yellowbird

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 16:51

Al heel lang geen bloopers meer gehad. Sja wijsheid komt met de jaren..
Maar een 5 jaar geleden gingen we karaoke doen met vrienden. En Jagermeister smeert de keel.
We zouden erna misschien nog gaan bowlen.
Flink wat wodka-redbull en Jagermeister achter de kiezen. En flink wat lol gehad.
Wordt ik 's morgens wakker bij mijn vriend.
oliebol nee ik moet werken! ;(
Snel naar huis, ouders al aan het ontbijt. poedersuiker, snel naar het werk.
Daar met een f*cking kater de hele dag gewerkt, niet meer wetende of we uberhaupt nog waren gaan bowlen. Niet weten dat mijn vriend mij op de plee heeft moeten zetten, en mijn kleding heeft moeten uittrekken en dat ik gezegd had dat ik mij wel ziek zou melden op het werk.
Niet wetende dat ik die avond op mijn smoel ben gegaan..

God, ik heb toen de rest van het jaar niets meer gedronken. _O-

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 23:29

Haha echt leuk reacties zitten er tussen _O-

jillie1994 schreef:
Zaterdag met het uitgaan, ik had veel te veel gehad. Er stonden douches in die discotheek, tjah wat doe ik met mijn bezopen kop? Ik ga er onder staan. Ik was de enige die hele avond die eronder had gestaan, ik was zeiknat. :=
Ook nog gevochten, heb een aardige bult op mijn hoofd. :=

Sorry, maar deze vind ik dan weer echt nergens op slaan......buiten het feit dat ik me niet kan voorstellen dat er douches in de discotheek staan (welke was dat dan?) vind ik vechten so not done :n

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 00:23

Heerlijk topic dit!
Zat bloopers eigenlijk altijd, maar schiet me niet echt veel te binnen op het moment...

-We hebben wel eens in een dronken bui gekeken met z'n hoevelen we een vw golf pasten. We kwamen op 11 personen... :')

-Laatst ook nog met 2 lekke banden met z'n 2en op een fiets terug gefietst van een feest vandaan. Maar stug volhouden en je maar afvragen de volgende dag waar die spierpijn vandaan komt...

xAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 12:45

Dit topic is echt geweldig! Kan me even niet zoveel herinneren van mezelf (ben niet vaak écht dronken).

Er is wel 1 ding waar ik me echt voor schaam, ik had een jongen een beetje per ongeluk laten zitten voor een date (nouja, niks meer van me laten horen, ik vond hem niet echt leuk.. ) en die kwam ik die avond tegen in de kroeg. schaam schaam, ik met m'n zatte kop 100 x m'n excuses aangeboden en proberen uit te leggen waarom ik niks had laten horen, maar hij was echt not amused en niet onder de indruk van m'n verontschuldigingen haha. Z'n vrienden (waar het normaal heel gezellig mee was) keken me ook echt ijzig aan, en ik was me maar belachelijk aan het maken met m'n pogingen het goed te maken :')
Even later stond ik met een compleet vreemde zo'n beetje voor z'n neus te zoenen.

Oeioei daar ben ik nog steeds écht niet trots op _O-

En verder giet ik áltijd perongeluk drinken in m'n truitje of half over m'n kin ofzo als ik aangeschoten ben :+

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 14:29

Ja inderdaad Amigo, heb ik ook altijd, denk ik dat ik dr al ben en giet ik drinken over m'n kleren/borst/kin heen ipv het glas goed aan m'n mond te zetten :')

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 18:52

Oei, blunders, genoeg deze week :=
Waaronder gewoon 2x achter elkaar bijna onderuit gaan over drempels waar ik al eens overheen ben geweest.
Wakker worden in de tent vd buren om 5 uur 's nachts. Dag erna zag ik dat ik mn vrindin een T had gestuurd om 3 uur, waar ik toen was ??????

Met een andere jongen zoenen voor de neus van vrienden van de gozer van de avond ervoor die heel toevallig de buurman was, oepsie. Dat was een hele awkward dag de dag erna :+ Alhoewel, 1 van de buurmannen zijn nog, dat was hard (toen dacht ik, oeps ze hebben het gezien) andere ging nog een drankje voor ons halen :+

Drankjes van die buren aannemen op de eerste dag was ook al een halve blunder, niet door hoe sterk die waren.

Malibu willen drinken uit de fles en het vervolgens half over je gezicht morsen, en paar dagen erna hetzelfde doen met een bierflesje.

Ach, ik heb iig niet gedaan:
Gepoept op een tafel of in een tent, een halve fles goldstrike naar binnen geshot en vervolgens neergestort, in de sloot gevallen, een fiets gestolen, alleen achtergebleven omdat ik iedereen kwijt was, bacardi geshot, jas kwijtgeraakt, een boete gekregen voor openbaar dronkenschap of wildplassen. En ja, dat is allemaal echt gebeurt vorige week maar niet bij mij :+

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 18:56

xShanty schreef:
Oei, blunders, genoeg deze week :=
Waaronder gewoon 2x achter elkaar bijna onderuit gaan over drempels waar ik al eens overheen ben geweest.
Wakker worden in de tent vd buren om 5 uur 's nachts. Dag erna zag ik dat ik mn vrindin een T had gestuurd om 3 uur, waar ik toen was ??????

Met een andere jongen zoenen voor de neus van vrienden van de gozer van de avond ervoor die heel toevallig de buurman was, oepsie. Dat was een hele awkward dag de dag erna :+ Alhoewel, 1 van de buurmannen zijn nog, dat was hard (toen dacht ik, oeps ze hebben het gezien) andere ging nog een drankje voor ons halen :+

Drankjes van die buren aannemen op de eerste dag was ook al een halve blunder, niet door hoe sterk die waren.

Malibu willen drinken uit de fles en het vervolgens half over je gezicht morsen, en paar dagen erna hetzelfde doen met een bierflesje.

Ach, ik heb iig niet gedaan:
Gepoept op een tafel of in een tent, een halve fles goldstrike naar binnen geshot en vervolgens neergestort, in de sloot gevallen, een fiets gestolen, alleen achtergebleven omdat ik iedereen kwijt was, bacardi geshot, jas kwijtgeraakt, een boete gekregen voor openbaar dronkenschap of wildplassen. En ja, dat is allemaal echt gebeurt vorige week maar niet bij mij :+

jij moet haast wel op de zc geweest zijn! :+
drank aannemen van de buren is ook een fout die wij hadden gemaakt. blegh XD

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 19:15

De zc??

Poeh, drank merkte ik pas toen ik opstond en plots heel snel moest omkleden en de fiets op moest omdat terwijl ik gezellig had zitten drinken de rest had afgesproken met een groep meiden om ergens heen te gaan :+ Super handig, vooral als je onderweg politie tegen komt :+