Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Lili, die laatste is erg 
Na 10 minuten heb ik BOE geroepen.. die liepen echt boos weg haha
Toen heb ik nog zo'n half uur buiten half slapend op het grind geleden, heerlijk
Gaat ze pissen ondertussen sta ik in het halletje rondjes te draaien, heb daar tussen ook nog een moment gehad om de kraan op zijn hardst aan te zetten, en zij maar schreeuwen dat ik eruit moest want het mocht niet met zijn tweeën op de plee (Zaten in een snackbar), ondertussen word die eigenaar boos, dus ik tol naar buiten, laat vervolgens de deur wagenwijd open, vriendin weer bléren
Uiteindelijk beide in een deuk die snackbar uitgehold 

_Sammy_ schreef:Ik drink niet zovaak hoor
Maar... Er was een keer, ja heb zoveel blunders..
Stond met een wijntje in me handen (van schuurfeest in het dorp) dus plastic bekertje je kent het wel
Had me haar los en wou die in een staart, deed ik dus het bekertje in me mond en tegelijk me hoofd naar achter gooien om een staart te maken.
Zo grappig is het niet, maar had een drankje teveel op. En vriendin stond vol verbazing een stuk verderop te kijken. Zat naar mezelf te kijken hoe ik an zo'n nat shirt kwam en heb het hierna nog 2x gedaan!(2 wijntjes)
Voordat ik het eindelijk snapte, blond he![]()
Hij is niet heel grappig, maarja meestal moeten mensen erbij zijn.. Ik ben echt topper in blunders!
Leuk topic!

Daarna gingen ze met hun skischoenen op de voorkap van de auto lopen en stampen om te kijken hoe sterk die was. Nog meer deuken
De volgende dag schrokken ze zich rot
mimeslosydy schreef:haha wat een bloopers hier zeg!
Ik heb er ook wel een paar, niet van mezelf (ik ben 15) maar van een paar vrienden. Ze waren op wintersport in oostenrijk, de eerste nacht stappen liepen ze terug naar hun appartement. Lopen ze langs een huis met buitenzwembad, roept er één:Mensen wat heb ik het warm!
Dwars door de heg springt die met kleren en al het zwembad in![]()
Volgende dag wilden ze na het stappen met de auto over een berg sneeuw rijden om te kijken of de auto dat aankon (althans ze dachten dat het een berg sneeuw was), in die berg sneeuw zat dus een vangrail. Dikke deuk in de autoDaarna gingen ze met hun skischoenen op de voorkap van de auto lopen en stampen om te kijken hoe sterk die was. Nog meer deuken
De volgende dag schrokken ze zich rot

* haha
Awesome!
jillie1994 schreef:Zaterdag met het uitgaan, ik had veel te veel gehad. Er stonden douches in die discotheek, tjah wat doe ik met mijn bezopen kop? Ik ga er onder staan. Ik was de enige die hele avond die eronder had gestaan, ik was zeiknat.
Ook nog gevochten, heb een aardige bult op mijn hoofd.

Alhoewel, 1 van de buurmannen zijn nog, dat was hard (toen dacht ik, oeps ze hebben het gezien) andere ging nog een drankje voor ons halen
xShanty schreef:Oei, blunders, genoeg deze week![]()
Waaronder gewoon 2x achter elkaar bijna onderuit gaan over drempels waar ik al eens overheen ben geweest.
Wakker worden in de tent vd buren om 5 uur 's nachts. Dag erna zag ik dat ik mn vrindin een T had gestuurd om 3 uur, waar ik toen was ??????
Met een andere jongen zoenen voor de neus van vrienden van de gozer van de avond ervoor die heel toevallig de buurman was, oepsie. Dat was een hele awkward dag de dag ernaAlhoewel, 1 van de buurmannen zijn nog, dat was hard (toen dacht ik, oeps ze hebben het gezien) andere ging nog een drankje voor ons halen
![]()
Drankjes van die buren aannemen op de eerste dag was ook al een halve blunder, niet door hoe sterk die waren.
Malibu willen drinken uit de fles en het vervolgens half over je gezicht morsen, en paar dagen erna hetzelfde doen met een bierflesje.
Ach, ik heb iig niet gedaan:
Gepoept op een tafel of in een tent, een halve fles goldstrike naar binnen geshot en vervolgens neergestort, in de sloot gevallen, een fiets gestolen, alleen achtergebleven omdat ik iedereen kwijt was, bacardi geshot, jas kwijtgeraakt, een boete gekregen voor openbaar dronkenschap of wildplassen. En ja, dat is allemaal echt gebeurt vorige week maar niet bij mij

Super handig, vooral als je onderweg politie tegen komt