[CENTRAAL] Het Kleding Topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 21:44

Lisann__ schreef:
Hallo, ik heb even een verzoekje, ik zoek namelijk een tuniekje.

tuniekje, met half lange mauwe, los model, donkelblauw (geen opdruk/print) die een beetje doorzichtig is.
Weet iemand wat ik bedoel? En waar ik die kan vinden? :)

Zara misschien?

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 22:06

Nee helaas, ben al heel veel webwinkels af aan het gaan.
Dit lijkt er erg op, maar dan een iets korter model en met een ander kraagje. :j
http://www.debijenkorf.nl/page/product_ ... egories%3C{catalog01_60}/stijlen%3E{fashion}/brand%3E{soaked20in20luxury}&fh_eds=%C3%9F&fh_refview=lister

Mocht iemand zoiets tegenkomen zou ik het heel graag horen. :)

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 09:43

Sodeletuut schreef:
Ik kom nog even updaten over het badpak / bikini verhaal :P
Ik had een bikini besteld, maar ook weer teruggestuurd, en toen toch maar badpakken geprobeerd. En zeer tevreden! :D

Haha, mooi zo! :D

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 12:03

Ik kom me ook melden hierzo :)
Zoals de meesten ben ik ook opzoek naar een winterjas, weet iemand wanneer de nieuwe winter colletie in de winkels komen?

mOamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 12:44

irise456 schreef:
Ik kom me ook melden hierzo :)
Zoals de meesten ben ik ook opzoek naar een winterjas, weet iemand wanneer de nieuwe winter colletie in de winkels komen?

Nu de opruiming afgelopen is (bijna overal) komt langzaamaan de herfst/wintercollectie in de winkels. Heb al in een aantal winkels winterjassen gezien en vast gepast :p
Wil dit jaar denk ik een van Moscow. Maar eigenlijk zijn ze niet echt bijzonder. Maarja tijd genoeg nog! :)

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 12:45

Heb ook echt een nieuwe winterjas nodig, mn huidige draag ik al veel te lang :') Hopelijk kan ik deze winter iets leuks vinden

eenitraM

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 12:49

Ik stap zo op de trein naar Nijmegen. Ik wil graag naar Tally Weijl! Heerlijke kleren! :+:

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 21:44

Bijna overal zie je al enkele winterjassen.
Ben op het moment aan het afvallen al 5 kilo eraf dus ik wil dit jaar voor een dons jas gaan, maar geen nickelson jas omdat ik dat te glimmend vind, hij moet een riem hebben voor me taille anders lijk ik nog een rolmops haha!

zoiets
Afbeelding

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 21:12

Omdat mijn topic werd gesloten..

Ik ben inmiddels al een paar weken opzoek naar een winterjas, maar pfff wat een gedoe zeg! Ik heb van vorig jaar nog een lange trenchcoatachtige jas hangen, dus wil er nu eigenlijk een lekkere dikke bij met een kraag(een echte of een hele mooie neppe, maar die ben ik nog niet tegengekomen :n) Ik ben helemaal verliefd op deze jas:
Afbeelding
maar 450 euro voor een jas gaat me toch echt iets tever :') Nu ben ik echt al alle sites en alle winkels in Den Haag afgeweest(van de tommy en mcgregor tot airforce, moscow en de wehkamp) maar ik kan echt niks vinden!

Wie kan mij helpen? Ik zoek een jas van rond de 200 (max 250) euro..

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 22:01

Ik ben vandaag in Utrecht geweest en daar was zo'n jas bij de V&D...

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 22:02

*gaat heel snel naar de V&D site*

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 22:06

Kan em helaas niet vinden ;(

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 22:09

Dan was het een jas die erop leek sorry...

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 22:26

Damn, ik ben ook zwaaar toe aan een nieuwe winterjas. Heb alleen zo'n hekel aan die dingen! Zou hem alleen wel echt nodig hebben als ik van de herfst op de scooter ga rijden.

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 10:58

jaa eccht hoor op de scooter is het erg koud! dikke sjaal erom haha!

mOamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 11:27

@ Steef; ze hebben wel hele mooie jassen bij de Skihut (zit in scheveningen en oosterbeek en nog wel een paar plaatsen volgens mij)
Veel met dikke bontkragen etc. Maar veel zijn daar nog wel duurder als 250.

2 jaar terug heb ik een hele mooie winterjas gekocht in een apart winkeltje in scheveningen. (weet niet meer precies hoe de winkel heet maar dacht iets van Malou ofzo) En daar hadden ze wel mooie aparte jassen met bontkraag die eigenlijk best meevielen qua prijs. Ook zat er nog een winkeltje met mooie aparte jassen. In Haarlem heb je ook the coat company, hebben ze ook supervette jassen maar veel wel erg duur.

Ben zelf ook al beetje aan het kijken. Wou vorig jaar al een nieuwe maar kon geen mooie vinden. Dit jaar wil ik dus echt een nieuwe, zal wel weer een duur geintje worden.

Edit: Vorig jaar was er volgens mij ook een winterjassen topic! Zou die weer omhooggehaald mogen worden?

Edit2: het winkeltje in schevingen waar ik me jas heb gekocht heet boutique ellouise! kan evt wel een foto maken van mn jas:p

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 12:32

Oeh ik kijk even mee hier, heb ook een winterjas nodig (doe gemiddeld 2 jaar met een jas) en zie al heel wat leuke voorbij komen :) Bij de V&D kan ik altijd wel goed slagen (met jassen).

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 17:05

Ik ben donderdag wezen shoppen en heb in de Zara toen een prachtige kersenrode blazer gezien ( denk ik toch ).
Geen rood en ook geen roze maar eerder een mix.
Jammer genoeg hadden ze hem niet meer in mijn maat maar ik wil dus nog wel een blazertje in deze kleur.
Kan hem op de site ook niet vinden..

Weet iemand waar je zo eentje kan kopen of bestellen?

paardKed

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 18:10

Volgens mij heb ik die rode blazer nog in Den Bosch en Tilburg zien hangen.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 18:23

Zou iemand mij kunnen helpen waar ik een knalgroene blazer en een witte kan scoren??
Aantal maanden geleden zag ik er een bij de Zara, voor €80 :wow: Dus heb die niet meegenomen..

Maar waar haal je nou zoiets??

En voor de winter wil ik graag een mooie blauwe, lange stoffen jas :j
Die wilde ik vorig jaar al perse, maar kreeg m nergens gevonden ;( En dan vind ik m, kost ie 300 euro :wow: Ja doei!! :=

Help, iemand? :o

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 18:44

_Nancy schreef:
Zou iemand mij kunnen helpen waar ik een knalgroene blazer en een witte kan scoren??
Aantal maanden geleden zag ik er een bij de Zara, voor €80 :wow: Dus heb die niet meegenomen..

Maar waar haal je nou zoiets??

En voor de winter wil ik graag een mooie blauwe, lange stoffen jas :j
Die wilde ik vorig jaar al perse, maar kreeg m nergens gevonden ;( En dan vind ik m, kost ie 300 euro :wow: Ja doei!! :=

Help, iemand? :o

Ik heb een lange stoffe blauwe van Vero moda, vorig jaar gehaald.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 18:46

Foto? :D

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 18:55

mOamm schreef:
@ Steef; ze hebben wel hele mooie jassen bij de Skihut (zit in scheveningen en oosterbeek en nog wel een paar plaatsen volgens mij)
Veel met dikke bontkragen etc. Maar veel zijn daar nog wel duurder als 250.

Ben ik toevallig vandaag geweest! De goedkoopste leuke die ik kon vinden was nog 400 euro :wow:

Zit er nu aan te denken om misschien gewoon een lekker jasje te kopen bij the sting ofzo, er een kraag bij te kopen en deze erop te laten maken bij de kleermaker. Wat ik namelijk nu mooi vind is gewoon min 400 euro en op die manier kan ik er gewoon precies matchen wat ik wil. De jas die ik wil is namelijk wel op heel veel plekken te koop zonder kraag :j

mOamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 19:20

Ja je schrikt daar echt van de prijzen. Heb er toen een paar tussen zien hangen van 1200 euro. Ontiegelijk mooi maar beetje duur :')

Dat is wel een slim idee! Dan ben je niet duur uit en je hebt toch een leuke jas met een mooie kraag erop!
Op marktplaats verkopen ze ook een hoop van die bontkragen heb ik wel eens gezien. Meesten rond de 40/50 euro. Als je jas dan niet duur is kun je het wel wagen! En heb je ook nog eens een exclusieve jas die niemand heeft haha!

JuliaaahX

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 19:59

Steef, ik ben vandaag de stad in geweest en heb er op gelet, ik zag iets soortgelijks in de Vero Moda hangen!

Pff, ik wil volgende week even gaan verdriet-shoppen, net een begrafenisjurkje gekocht, erg leuk dus :+ Weet er iemand winkels, in A'dam, met leuke jurkjes en shirts met opdruk?