Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

MelanieB schreef:[EA-TK-AP] Zeer goede staat, tobacco/ tan kleurig dressuurzadel 17 inch
Lotte, sorry maar beetje oplichterij vind je niet? 1500,- nieuw? Ding was 75,- ofzo en meer dan 100 is ie nog niet waard.
Sorry echt een no-go
wist ik niet.. noem het altijd knappertjesfolie omdat het zo knappert als je erop staat
Haha.. maar dat bedoelde ik. Maar zoals ik melanie al heb gepbt ik zal diegene waarvan ik het zadel hem mailen en navragen waar ze hem precies vandaan heeft (het zadel) en kan ik dat even nagaan. Hoe kun je nu van een foto zien of het een slecht zadel is? Volgens mijn zadelpasser/maker was het een goed zadel. Boom in ieder geval. Ook kussens opnieuw laten vullen dus tja, dat zorgde ervoor dat het zadel ook weer iets beter was. Heb hem een paar keer ingevet en ziet het ook alweer beter uit. Verder lekker soepel leer, fijn om op te zitten en ligt verder netjes. Met gloepertje nieuwe singel en beugels dus waarom niet? Leek mij netjes. Maar vind het altijd moeilijk om een vraagprijs op te stellen. Ze mogen gewoon bieden hoor. Maar 100 of 150 lijkt me voor een zadel met nieuwe singel en beugels zo weinig. singel heeft 85 gekost en kon ik ook voor die prijs verkopen. beugels 30 (eigenlijk 33 maar goed). Ach.. ik zie wel of uberhaupt iemand interesse heeft.. zien we toch vanzelf?! Wil echt niemand oplichten oid. Wilde gewoon geld vragen wat ik er zelf ook voor heb betaald en ingestoken. Behalve dat het leer geverft is, is hij verder super. Lotte_Wessel schreef:Hoe kun je nu van een foto zien of het een slecht zadel is?
Zou zooo fijn zijn om niet meer afhankelijk te zijn van ouders die de auto gebruiken! Kan ik lekker zelf rond tuffen

En een jeansrijbroek, bruine lerenriem, leren dressuurzweep bruin, bodywarmer met bontkraag en ehm spoorriempjes.
Wel leuk zeg!
minouesmee schreef:Even off-topic.
Ik heb net blauwe sporen bij de hooks gekocht!En een jeansrijbroek, bruine lerenriem, leren dressuurzweep bruin, bodywarmer met bontkraag en ehm spoorriempjes.
dobert kan ik ze niet vinden in dressuurvariant.