wat ontzettend zwaar zeg! ontzettend veel sterkte!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eefste schreef:Meis, niemand vergeet dat je moeder er is geweest.. ookal lijkt dat misschien zo doordat mensen het er niet steeds over hebben. Iedereen verwerkt op zn eigen manier. Misschien in stilte. Ik moet zeggen dat ik de afgelopen weken veel aan je gedacht heb, maar niet wist of je het fijn zou vinden om benaderd te worden omdat ik je hier niet veel zag.. Uit ervaring weet ik dat mensen het heel moeilijk vinden je aan te spreken op het moment dat er iemand overleden is. Volgens mij zijn mensen bang voor het verdriet dat ze dan misschien weer oprakelen bij je.
Meis, ik denk aan je, en bij behoefte aan gesprek of contact mag je me altijd een berichtje sturen.
liefs
VeraPopeye schreef:pff 2 weken geleden dat mama dood ging, een jaar geleden dat mama te horen kreeg dat ze ziek was maar wel een antaal jaar zou leven.
leven gaat door, iedereen doet weer normaal, iedereen is het volgens mij weer vergeten.. alsof mama er nooit geweest is, alsof het leven altijd zo gweest is.
VeraPopeye schreef:pff 2 weken geleden dat mama dood ging, een jaar geleden dat mama te horen kreeg dat ze ziek was maar wel een antaal jaar zou leven.
leven gaat door, iedereen doet weer normaal, iedereen is het volgens mij weer vergeten.. alsof mama er nooit geweest is, alsof het leven altijd zo gweest is.