Kindergeheimen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 22:06

FlorisSam schreef:
Eieren heb ik ook heel vaak gedaan,ik vond het altijd grappig om te zien hoe ze knapten :?

Over knappen gesproken, ik vond teken altijd zo leuk hoe ze knapten, dus als ik een teek had kneep ik hem zelf kapot :r

Eshaa

Re: Kindergeheimen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 22:40

Ik heb even nagedacht :

Mijn tante had een half blinde kat die heel rustig was, plus ik had allemaal baby born en barbies met mooie kleren waar ik niks aan vond, met als gevolg dat Snoebel de poes elke keer op mysterieuze wijze werd teruggevonden met kleren aan als ik was langsgeweest :+ .

Ik was vroeger ook gek op diertjes, en ik wou een mier hebben :+
Alleen wilde ze nooit komen, en ik zag op tv dat ze op zoetigheid afkwamen, wat als gevolg had dat ik midden in de zomer een fles cola over me eigen heen giette , dat ik onder de mieren zat, en kei hard zat te jengelen, ik wou toch echt maar EEN mier!::;

Schijnbaar was ik in de luiers ook al een pestkop , want telkens als mijn pamper vol zat, en oma mij ging verschonen, begon ik fijn in de nieuwe luier te piesen wanneer oma net mijn rompertje aan het vastmaken was, en er ook nog eens lekker bij lachen, en dat het liefst dan 4 keer achter elkaar haha :+ , mijn nichtje doet nu precies hetzelfde :$

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 22:56

hahaha wat een geweldige verhalen!!

ik ging altijd als ik in bad zat mijn haar wassen met uit elke shampofles een beetje (en dat waren er altijd wel een stuk of 12) want dan had ik van alles wat goeds! haha

En ik had lieveheersbeestjes als huisdieren, in een potje met blaadjes en een bakje water enzo en luchtgaatjes, en dat verstopte ik dan in de verkleedkist!

En toen ik eits ouder was had ik samen met een vriendin van mij een hut en dan gingen we op de dagen dat het grofvuil werd opgehaald met een winkelwagentje alle flats in de buurt langs om te kijken of we nog iets konden snaaien (hele bankstellen en tafels met stoelen gingen er naar onze hut toe)

En met datzelfde vriendinnetje ging ik ook vaak in de vakantie midden in de nacht naar onze hut toe! Dan moest haar moeder werken in de nacht (benzinestation) en moest haar zus (die was 16 ofzo) op ons passen, en die ging dan gewoon mee, om 3 uur in de nacht ofzo hahaha
En haar moeder zich maar afvragen hoe het toch kwam dat wij altijd zo lang uitsliepen!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 22:58

Gypsy schreef:
Nouja, wat waren jullie stout zeg. Ik was, toen ik 10(?) was, veel braver. Gewoon met Barbies spelen met een vriendin. Dat ging zo ongeveer:
Je had ken, die ontvoerde de barbies. Waaronder zelfs een tiener barbie...
Dan ging hij ze allemaal verkrachten, tot ze niet meer zo heel erg tegenstribbelden, dan konden ze prutsmuts worden. Er was er helaas eentje die het wel lekker vond om verkracht te worden. Die kreeg gewoon extra slaag want te tam was ook niet goed.

Verder zat er een klein beetje verhaallijn omheen, maar niet te veel, het ging vooral om slaag krijgen en verkrachten. :j

Jaaaaa dat deed ik ook _/-\o_
Ik dacht dat ik de enige was met zo'n verwrongen geest. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 00:08

Weet alleen dat ik met mijn broertje altijd sprinkhanen als huisdier had :p ik een grote pot met gras :+
Oja, ik had op de bank (stomme ik ) mijn naam geschreven. Mama was not amused toen ze thuiskwam. En ik wist écht niet hoe het daar nu op kwam.

En ik deed ons hondje wel eens kleren aan :+

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 00:12

pfew ik heb als kind wat uitgevreten...
Ik had een hoge kast naast mijn bed waar je alleen op kon zien als je op (het stapel)bed stond.
Hier stond een klein kommetje met guppen in en een paar augurkpotten met spinnen.

In de buurt met een vriendin bloemen gaan plukken, thuis vermengen met bloem(om brood te bakken) en die smurrie in brievenbussen te gaan kliederen :')

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 00:21

_lauraaa_ schreef:
Weet alleen dat ik met mijn broertje altijd sprinkhanen als huisdier had :p ik een grote pot met gras :+
Oja, ik had op de bank (stomme ik ) mijn naam geschreven. Mama was not amused toen ze thuiskwam. En ik wist écht niet hoe het daar nu op kwam.

En ik deed ons hondje wel eens kleren aan :+

Als ik zin had om te schrijven op de tafel of de muur ofzo schreef ik altijd de naam van mn broer op :o Want waarom zou ik in godsnaam zijn naam gaan opschrijven?! Dat had hij zelf gedaan hoor :')

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 00:33

Ik trok vroeger altijd het behang van de muur. Kleine stukjes en dan hing ik er een poster voor. Of net bij de rand van mn bed. Denk inderdaad dat het niet opviel dat er steeds meer poster in mn kamer hingen. :Y)

Ik ging ook altijd met een vriendinnetje het telefoonboek pakken en dan allemaal mensen bellen met de meest flauwe grappen.
Nooit problemen mee gehad tot dat één meneer zo slim was om via nummerherkenning terug te bellen. Wat waren wij bang! Heb dit ook nooit (toen) tegen mn moeder durfen vertellen.

En mn zus ( 4 jaar ouder) die moest ooit het kado van mn moeder geheim houden. Volgens mij was ze 5 ofzo. Kado was een fiets en mijn moeder komt beneden zegt mn zus; ik ga niet vertellen wat je kado is maar het staat in de schuur en Anniek kan achterop. Geweldig!

veersche

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 00:45

Ik reed vroeger paard op een bezem die ik met touwen aan mijn middel vastmaakte. Het paard kreeg zelfs een hoofdstel van linten (ja ik had ook teugels) en had ogen en een mond (erop geplakt).

Ook heb ik weleens op de vloer in de woonkamer getekend. Ik had dit in een boek gezien over kinderen opvoeden (alleen tekenden die kinderen op grote vellen papier) en snapte niet waarom mijn ouders zo boos waren.

Op de kleuterschool deed ik altijd of ik hoofdpijn had zodat ik een sinasprilletje zou krijgen van de juf want die smaakten zo lekker!

Verder geniale verhalen allemaal!!! Ik lig in een deuk!

gonnyvdz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 00:57

haha wat een verhalen hier toch xd

vroeger speelde ik altijd met een meisje met de poppen, en je raad het al dan was het ook wel een troepje als zij naar huis ging.. maar ik wist gewoon dat zij iets voor half 6 naar de wc ging en om kwart voor 6 dus werd opgehaald.
ik verstopte der neger baby born altijd en die kreeg ze pas als zij mij helpte met mijn kamer op te ruimen alleen dee zij meer dan ik xd

toen ik nog jonger was had ik een pony, maar die groeit natuurlijk..
ik was het zat dat die pony steeds in men ogen prikte dus had een schaar gepakt en geknipt, van foto's te zien was der nog maar een cm over aan de zijkanten en in t midden niks was ^ << geknipt xd
ouders waaren der niet blij mee, en moeders zij dat als ik een dag had gewacht had de kapper het gedaan, ja weet ik veel kon toen nog niet lezen :')

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 01:34

EngeltjeS schreef:
*denkt*

Overal lege flessen vragen, om deze in te kunnen leveren en snoep te kunnen kopen, of brood voor de eendjes.
Me moeder zou zich rot schamen :P

Moest deze even quoten hoor, wat ontzettend schattig :')

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 02:06

Mijn nichtje moest een keer naar boven omdat ze straf had.
Heeft ze de politie gebelt dat ze ontvoerd was en het adres verteld.

Kwam de politie op bezoek bij mijn tante..
Oeeh, wat was mijn tante boos.

Ik zelf kreeg een keer 5 gulden mee voor de kermis (was 7 jaar en voor mijn leeftijd erg zelfstandig, deed al alleen boodschapjes voor mama)
Ik kwam bij de kermis, maar de kermis was niet open.
De dierenmarkt wel! :-D

Dus ik over die markt, zag ik een klein zwart konijnte.
Ik aan die man vragen hoe duur die was.
Zegt hij: Hoeveel geld heb je bij je?
Ik: 5 gulden.
Hij: Nou dan heb je geluk, zoveel kost het konijntje ook.

Dus kwam ik 10 minuten later thuis met een doosje achterop mijn fiets met het konijntje!!

Mama vond het wel grappig, papa niet!!

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 06:19

haha ik herinner me weer 1!

Was vroeger altijd met vriendinnetje uit de straat aan het spelen... We hebben de gekste dingen gedaan samen maar 1 ding..............

er was vroeger een meisje in de straat met heeeeeeeeeeeel veeeeeeel konijnen, schuur vol! Niet normaal gewoon... Zei zei dat haar vader deze naar de veiling bracht voor de slacht... Laten wij nou net van die dierenhelden zijn.... :+

Die man heb briefjes door de bus gehad met onderandere de teksten :'Dierebeul' 'klootzak' 'debiel' en tekeningen van een mens met een xxxl kruis erdoorheen! En dan een konijn met een groen rondje..... :P (waren 8jaar ofzo of misschien nog jonger :o )
Maar toen stond die man voor de deur.. helemaal kwaad... Me ouders moesten er stiekem heeel erg om lache :+

Toevallig moest ik haar gister inwerken! En we zouden het zo weer doen! :o *eigenwijs?

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 08:57

daantjuhhh schreef:
Mijn nichtje moest een keer naar boven omdat ze straf had.
Heeft ze de politie gebelt dat ze ontvoerd was en het adres verteld.

Kwam de politie op bezoek bij mijn tante..
Oeeh, wat was mijn tante boos.

Ik zelf kreeg een keer 5 gulden mee voor de kermis (was 7 jaar en voor mijn leeftijd erg zelfstandig, deed al alleen boodschapjes voor mama)
Ik kwam bij de kermis, maar de kermis was niet open.
De dierenmarkt wel! :-D

Dus ik over die markt, zag ik een klein zwart konijnte.
Ik aan die man vragen hoe duur die was.
Zegt hij: Hoeveel geld heb je bij je?
Ik: 5 gulden.
Hij: Nou dan heb je geluk, zoveel kost het konijntje ook.

Dus kwam ik 10 minuten later thuis met een doosje achterop mijn fiets met het konijntje!!

Mama vond het wel grappig, papa niet!!

Haha wat zou die ven thebben gedacht dan? Kom dat vinden die ouders vast leuk, en dan ben ik er vanaf! hahaha

heb je het konijntje mogen houden?

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 11:45

Haha, ik was gewoon vet genaaid want konijntjes waren in die tijd niet zo duur. haha
Maar ja, ik mocht hem houden.
Mijn moeder is dezelfde dag een hok gaan regelen bij mijn tante.
Toen mijn vader 's avonds thuis kwam had hij eigenlijk weinig keus.
Maar hij heeft nog wel even gevloekt! hahaha :o :=

diddletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 11:52

ik vond vroeger dat mijn pony van happy meals hield.
dus elke maandag ochtend meldde ik me ziek op school ( vond dan zelf dat er zoveel tijd tussen zat dat het niet opviel.)
en ging dan op de fiets langs de mac en vervolgens naar mijn pony :Y) (de speeltjes had ik zelf wel verdiend) :j

o en toen onze oude hond dood ging wou mijn vader ABSOLUUT GEEN nieuwe hond. toevallig had een vriendin van mijn moeder net een nest pupjes (ik wist toen nog niet dat je een reu en een loopse teef niet bij elkaar moest zetten) dus wij mochten gratis een pupje uitzoeken.
Toen hebben we, samen met mams tegen paps gezegd dat pup alleen even kwam logeren omdat zn baasje een weekend wegging.
Hij logeert nu al 17 jaar bij ons *D

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 11:54

diddletje schreef:
dus elke maandag ochtend meldde ik me ziek op school ( vond dan zelf dat er zoveel tijd tussen zat dat het niet opviel.)
en ging dan op de fiets langs de mac en vervolgens naar mijn pony :Y) (de speeltjes had ik zelf wel verdiend) :j

o en toen onze oude hond dood ging wou mijn vader ABSOLUUT GEEN nieuwe hond. toevallig had een vriendin van mijn moeder net een nest pupjes (ik wist toen nog niet dat je een reu en een loopse teef niet bij elkaar moest zetten) dus wij mochten gratis een pupje uitzoeken.
Toen hebben we, samen met mams tegen paps gezegd dat pup alleen even kwam logeren omdat zn baasje een weekend wegging.

Hahaha, dat heb ik ook geprobeert.
Maar dat ging er bij mijn vader niet in!!
Na het weekend was het: Die hond eruit, of ik verkoop je pony!!!

OOeeh.. daar kon ik zo pisst om worden.
Als ik iets niet wilde of zoiets dan dreigde mijn vader altijd met het verkopen van mijn pony.
En ik ken hem, hij zou het nog doen ook.

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 22:35

Ik heb een keer de kat in de wasmachine gedaan.. en zat voor het raampje te kijken hoe beestje al miauwend rondjes draaide .. mijn moeder had gelukkig de deur open getrokken .. alle zeiknat maar kat gered .. (week later is hij plat gereden :'))

En ik heb een keer een egel mee naar boven genomen vanuit het bos.. ik vond het zielig dat hij overal van schrok en oprolden dus ik zou hem gaan temmen (was 6) .. was hij ontsnapt en van de trap af gerold...
Nu weet ik tegenwoordig dat egels hele vieze beesten zijn (veel parasieten en bacterien enz).

Ow en ik heb een keer op school.. (middelbare school brugklas) hadden we een ui gevonden op straat.. smiley erop getekend.. dat was 'Bob' de ui.. we hadden helemaal een msn adres voor hem aangemaakt.. en geloof het of niet.. Bob is een heel jaar lang meegweest naar school.. diegene die het klasseboek moest dragen moest ook Bob de ui meenemen :j

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 22:38

daantjuhhh schreef:
diddletje schreef:

Hahaha, dat heb ik ook geprobeert.
Maar dat ging er bij mijn vader niet in!!
Na het weekend was het: Die hond eruit, of ik verkoop je pony!!!

OOeeh.. daar kon ik zo pisst om worden.
Als ik iets niet wilde of zoiets dan dreigde mijn vader altijd met het verkopen van mijn pony.
En ik ken hem, hij zou het nog doen ook.

Ik heb bij mijn vader frikandel in zijn binnenvoering van zijn jas gestopt.. en heel hard roepen: KIJK PAP HIJ VIND JE LIEF <3 *D

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 22:38

Susyb schreef:
Ik heb een keer de kat in de wasmachine gedaan.. en zat voor het raampje te kijken hoe beestje al miauwend rondjes draaide .. mijn moeder had gelukkig de deur open getrokken .. alle zeiknat maar kat gered .. (week later is hij plat gereden :'))

En ik heb een keer een egel mee naar boven genomen vanuit het bos.. ik vond het zielig dat hij overal van schrok en oprolden dus ik zou hem gaan temmen (was 6) .. was hij ontsnapt en van de trap af gerold...
Nu weet ik tegenwoordig dat egels hele vieze beesten zijn (veel parasieten en bacterien enz).

Ow en ik heb een keer op school.. (middelbare school brugklas) hadden we een ui gevonden op straat.. smiley erop getekend.. dat was 'Bob' de ui.. we hadden helemaal een msn adres voor hem aangemaakt.. en geloof het of niet.. Bob is een heel jaar lang meegweest naar school.. diegene die het klasseboek moest dragen moest ook Bob de ui meenemen :j

Hmm die smiley ' :') ' vind ik niet zo gepast bij een platgereden kat :o blijkbaar gaf je helemaal niet om je kat?
(nu ook niet, ookal was je toen nog klein waarschijnlijk)

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 22:40

1234 schreef:
Hmm die smiley ' :') ' vind ik niet zo gepast bij een platgereden kat :o blijkbaar gaf je helemaal niet om je kat?

Nee hoor gaf wel heel veel om hem.. maar ergens heb ik altijd dat soort dingen.. kat weggelopen.. daarna eentje plat gereden.. en toen deze.. gered uit de wasmachien en een week daarna doodgereden.. en ik was toen inderdaad (5) dus zoveel weet ik niet meer van het beestje.. en als ik hier zo de verhalen van die hamster lees.. :P weet ik het niet maar dat zijn ook dieren ;)

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 22:42

Wat een geweldig inspirerende verhalen staan hier allemaal, goed topic zeg! :P

Nou, een van de dingen(tjes) die ik uitvrat wat achteraf dus wel een beetje zielig is... Tijdens een slaapfeestje irriteerde ik me aan een meisje en toen zij naar de wc ging heb ik de kroonluchter van de haak gepakt en heb ik haar allerliefste knuffelbeertje aan de haak van de kroonluchter gehangen...toen ze terug kwam had ik zoiets gezegd als dat ie het allemaal niet meer zag zitten.
Lekker morbide al toen, maarja, wraak moet zoet zijn :o

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 22:43

Wat een geniale verhalen :')
Het enige wat ik me herinner is:
Ik had een pony ( in me haar :P ) en die vond ik echt verschrikkelijk. Toen een avond dat er allemaal familie was ben ik in de keuken gaan staan en heb ik die pony eraf geknipt. Dat heb ik ook een keer onder te tafel gedaan. Ik haat pony's dus blijkbaar := Ik schaamde me wel na afloop hoor :')

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 22:47

Susyb schreef:
1234 schreef:

Nee hoor gaf wel heel veel om hem.. maar ergens heb ik altijd dat soort dingen.. kat weggelopen.. daarna eentje plat gereden.. en toen deze.. gered uit de wasmachien en een week daarna doodgereden.. en ik was toen inderdaad (5) dus zoveel weet ik niet meer van het beestje.. en als ik hier zo de verhalen van die hamster lees.. :P weet ik het niet maar dat zijn ook dieren ;)

Ik heb niet alle berichten gelezen, t gaat veelste snel in dit topic xD
Ik ben wel vaker berichten tegen gekomen waarvan ik het echt super zielig vind voor de beestjes, ook al is het door een heel klein kindje gedaan, maar de smiley(s) doen geloven dat het niet erg is als er een beest dood (gereden) wordt ofzo. Ookal zul je het dus zo niet bedoeld hebben.
Zelf zou ik er ook op zo'n moment als nu niet om kunnen lachen. Maar dat zal voor iedereen anders zijn.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 22:47

Ga zo door dames, dit topic is geweldig tegen een slecht humeur. +:)+

Heb zelf helaas niet meer veel herinneringen aan m'n jeugd, maar dit is geweldig om te lezen.