FlorisSam schreef:Eieren heb ik ook heel vaak gedaan,ik vond het altijd grappig om te zien hoe ze knapten
Over knappen gesproken, ik vond teken altijd zo leuk hoe ze knapten, dus als ik een teek had kneep ik hem zelf kapot
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
, mijn nichtje doet nu precies hetzelfde
Gypsy schreef:Nouja, wat waren jullie stout zeg. Ik was, toen ik 10(?) was, veel braver. Gewoon met Barbies spelen met een vriendin. Dat ging zo ongeveer:
Je had ken, die ontvoerde de barbies. Waaronder zelfs een tiener barbie...
Dan ging hij ze allemaal verkrachten, tot ze niet meer zo heel erg tegenstribbelden, dan konden ze prutsmuts worden. Er was er helaas eentje die het wel lekker vond om verkracht te worden. Die kreeg gewoon extra slaag want te tam was ook niet goed.
Verder zat er een klein beetje verhaallijn omheen, maar niet te veel, het ging vooral om slaag krijgen en verkrachten.
_lauraaa_ schreef:Weet alleen dat ik met mijn broertje altijd sprinkhanen als huisdier had :p ik een grote pot met gras![]()
Oja, ik had op de bank (stomme ik ) mijn naam geschreven. Mama was not amused toen ze thuiskwam. En ik wist écht niet hoe het daar nu op kwam.
En ik deed ons hondje wel eens kleren aan
Want waarom zou ik in godsnaam zijn naam gaan opschrijven?! Dat had hij zelf gedaan hoor

(waren 8jaar ofzo of misschien nog jonger
) 
*eigenwijs? daantjuhhh schreef:Mijn nichtje moest een keer naar boven omdat ze straf had.
Heeft ze de politie gebelt dat ze ontvoerd was en het adres verteld.
Kwam de politie op bezoek bij mijn tante..
Oeeh, wat was mijn tante boos.
Ik zelf kreeg een keer 5 gulden mee voor de kermis (was 7 jaar en voor mijn leeftijd erg zelfstandig, deed al alleen boodschapjes voor mama)
Ik kwam bij de kermis, maar de kermis was niet open.
De dierenmarkt wel! :-D
Dus ik over die markt, zag ik een klein zwart konijnte.
Ik aan die man vragen hoe duur die was.
Zegt hij: Hoeveel geld heb je bij je?
Ik: 5 gulden.
Hij: Nou dan heb je geluk, zoveel kost het konijntje ook.
Dus kwam ik 10 minuten later thuis met een doosje achterop mijn fiets met het konijntje!!
Mama vond het wel grappig, papa niet!!
(de speeltjes had ik zelf wel verdiend) 
diddletje schreef:ik vond vroeger dat mijn pony van happy meals hield.
dus elke maandag ochtend meldde ik me ziek op school ( vond dan zelf dat er zoveel tijd tussen zat dat het niet opviel.)
en ging dan op de fiets langs de mac en vervolgens naar mijn pony(de speeltjes had ik zelf wel verdiend)
o en toen onze oude hond dood ging wou mijn vader ABSOLUUT GEEN nieuwe hond. toevallig had een vriendin van mijn moeder net een nest pupjes (ik wist toen nog niet dat je een reu en een loopse teef niet bij elkaar moest zetten) dus wij mochten gratis een pupje uitzoeken.
Toen hebben we, samen met mams tegen paps gezegd dat pup alleen even kwam logeren omdat zn baasje een weekend wegging.
Hij logeert nu al 17 jaar bij ons
)
daantjuhhh schreef:diddletje schreef:ik vond vroeger dat mijn pony van happy meals hield.
dus elke maandag ochtend meldde ik me ziek op school ( vond dan zelf dat er zoveel tijd tussen zat dat het niet opviel.)
en ging dan op de fiets langs de mac en vervolgens naar mijn pony(de speeltjes had ik zelf wel verdiend)
o en toen onze oude hond dood ging wou mijn vader ABSOLUUT GEEN nieuwe hond. toevallig had een vriendin van mijn moeder net een nest pupjes (ik wist toen nog niet dat je een reu en een loopse teef niet bij elkaar moest zetten) dus wij mochten gratis een pupje uitzoeken.
Toen hebben we, samen met mams tegen paps gezegd dat pup alleen even kwam logeren omdat zn baasje een weekend wegging.
Hij logeert nu al 17 jaar bij ons
Hahaha, dat heb ik ook geprobeert.
Maar dat ging er bij mijn vader niet in!!
Na het weekend was het: Die hond eruit, of ik verkoop je pony!!!
OOeeh.. daar kon ik zo pisst om worden.
Als ik iets niet wilde of zoiets dan dreigde mijn vader altijd met het verkopen van mijn pony.
En ik ken hem, hij zou het nog doen ook.

Susyb schreef:Ik heb een keer de kat in de wasmachine gedaan.. en zat voor het raampje te kijken hoe beestje al miauwend rondjes draaide .. mijn moeder had gelukkig de deur open getrokken .. alle zeiknat maar kat gered .. (week later is hij plat gereden)
En ik heb een keer een egel mee naar boven genomen vanuit het bos.. ik vond het zielig dat hij overal van schrok en oprolden dus ik zou hem gaan temmen (was 6) .. was hij ontsnapt en van de trap af gerold...
Nu weet ik tegenwoordig dat egels hele vieze beesten zijn (veel parasieten en bacterien enz).
Ow en ik heb een keer op school.. (middelbare school brugklas) hadden we een ui gevonden op straat.. smiley erop getekend.. dat was 'Bob' de ui.. we hadden helemaal een msn adres voor hem aangemaakt.. en geloof het of niet.. Bob is een heel jaar lang meegweest naar school.. diegene die het klasseboek moest dragen moest ook Bob de ui meenemen
' vind ik niet zo gepast bij een platgereden kat
blijkbaar gaf je helemaal niet om je kat?1234 schreef:Hmm die smiley '' vind ik niet zo gepast bij een platgereden kat
blijkbaar gaf je helemaal niet om je kat?
(nu ook niet, ookal was je toen nog klein waarschijnlijk)
weet ik het niet maar dat zijn ook dieren

) en die vond ik echt verschrikkelijk. Toen een avond dat er allemaal familie was ben ik in de keuken gaan staan en heb ik die pony eraf geknipt. Dat heb ik ook een keer onder te tafel gedaan. Ik haat pony's dus blijkbaar
Ik schaamde me wel na afloop hoor

Susyb schreef:1234 schreef:Hmm die smiley '' vind ik niet zo gepast bij een platgereden kat
blijkbaar gaf je helemaal niet om je kat?
(nu ook niet, ookal was je toen nog klein waarschijnlijk)
Nee hoor gaf wel heel veel om hem.. maar ergens heb ik altijd dat soort dingen.. kat weggelopen.. daarna eentje plat gereden.. en toen deze.. gered uit de wasmachien en een week daarna doodgereden.. en ik was toen inderdaad (5) dus zoveel weet ik niet meer van het beestje.. en als ik hier zo de verhalen van die hamster lees..weet ik het niet maar dat zijn ook dieren