tinkermarie schreef:oh bah , ik heb t gister gekeken , en vandaag spookt het nog steeds in mn hoofd rond.
ikzoiezo zou ik ertussen springen,
maar als je dat niet durft , kun je op zn minst tijdens die tuipen t meisje vasthouden en tegen dr praten , tot de ambulance komt....
ik heb ooit met ene oude vrouw op mn schoot gezeten die gevallen was met dr fiets.
zat helemaal onder t bloed , maar heb dr net zolang vastgehouden tot de ambulance kwam....
wat je een ander bied , krijg je zelf ooit terug....
ben benieuwd hoe t nu met dr gaat....kom je helaas nooit achter
Afschuwelijk zeg! Al moet ik eerlijk bekennen dat ik niet tussen was gesprongen, je zou voor minder nog neergestoken worden tegenwoordig (erg triest BTW). MAAR ik zou absoluut de politie gebeld hebben! Waar is de verdraagzaamheid toch tegenwoordig????!!!!
Ik vind het ongelooflijk dat ze maar op het slachtoffer in blijven slaan, dit is niet enkel een klap verkopen.
Er staat nu ook bij dat de shock niet echt was, dat ze direct op stond toen de politie er was. Nu ziet de shock er inderdaad niet heel echt uit (EHBO heb paar keer mensen met shock gezien), waar ik niet mee wil zeggen dat het nep is hoor. Ik zou me het zelfs goed kunnen voorstellen dat ze het faked uit hoop dat ze haar met rust laten.
Goh en nu waren het negers, maar blanken kunnen ook net zo goed vreselijke dingen doen. Ik vind dat je het op de persoon moet bekijken. Je kunt hier niet de negers op aankijken, omdat die toevallig dezelfde huiskleur hebben. Bij elk ras en geslacht zitten er mensen tussen die niet door de beugel kunnen. Dat ik toevallig dezelfde huiskleur heb als Dutroux wil toch niet zeggen dat ik niet deug of dat Belgen an sich niet deugen?
Er staat nu een filmpje onder met hoe het nu met het slachtoffer gaat