luxx schreef:Ik word steeds triester naar gelang dit topic groeit met berichten van mensen die trots zijn op de nare manier waarop zij zich manifesteren. Schept wel veel duidelijkheid, dat dan weer wel.

Vjestagirl schreef:Brainless schreef:Daarnaast is het verboden in Nederland om mensen te hinderen (op de snelweg) ook als die mensen harder/ te hard willen rijden
Het is ook verboden om te snel te rijden.
Tenzij jij van de politie bent, gaat het jou uiteindelijk geen bal aan hoe hard een ander rijdt

De boete is voor de verkeersovertreder, toch niet voor jou?!
Ik snap dus echt niet dat er van die moraalridders zijn die willens-en-wetens ongelukken riskeren door snel naar links te gaan als er iemand met fikse snelheid aankomt, om diegene te dwingen gas terug te nemen

Ikzelf ben in het verkeer snel (als het verkeer dat toelaat!), maar zeker niet asociaal; als er achter mij iemand met 220 km/h komt aanrijden zal ik zeker asap even naar de midden (of rechter) baan uitwijken

En door continu in mijn spiegel te kijken, zie ik ruim van te voren of er eentje met een bloedgang aan komt rijden voordat ik besluit om te gaan inhalen. Tuurlijk ergert het me als ik daardoor moet remmen als ik zelf een stuk sneller ben dan mijn voorganger, maar dat is altijd nog beter dan dat degene die op de linkerbaan een stuk sneller rijdt als ik, vol in de remmen moet en het misschien niet meer redt

Brainless schreef:Ook omdat ik achter de politie aanreed waren er mensen die vonden dat ik daar geen recht op had...omdat men dacht dat ik speciaal mis/gebruik van de ruimte achter de politieauto maakte.
Die doken tussen mij en de politie in....
Herkenbaar, dat had ik ook toen ik moest bevallen en we door de stad met politiebegeleiding moesten