Het meest asociale gedrag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:10

Ik ga vaak babysitten bij mensen. Jan (de vader) bracht me naar huis en de kindjes wouden nog even meegaan. Dus iedereen de auto in en we waren gewoon wat aan het praten. Opeens hoor ik een raar geuid en zie ik dat aan de bestuurders kant de spiegel eraf ligt. Jan schrok ook en zet zich aan de kant en de auto dat ertegen is gereden stopt achter ons.
De man stapt uit en komt naar Jan zijn auto, die zijn raampje naar beneden doet om met de man te kunnen praten.
Gewoon uit het niets zonder zelf maar een woord slaagt die man recht op Jan zijn neus en gaat dan terug naar zijn auto om daarna gewoon weg te rijden.
Jan zijn bril en neus waren kapot en zijn oog begon ook blauw te zien.
De kinderen (3 en 4 jaar) waren zich natuurlijk doodgeschrokken (en ik ook) en waren aan het huilen. Ik kan niet rijden dus is Jan zelf naar het ziekenhuis gereden en ik ben bij de kinderen gaan zitten om ze te troosten en heb zijn vrouw gebeld enzo.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:12

jamiroquai schreef:
Funny nee hoor je bent echt niet erg! Ik ben gewoon zo a-sociaal dat ik je de hele tijd blijf plagen.....

Ja A-sociaal en B-niet leuk. :D

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:13

Lauratje_88 schreef:
Ik ga vaak babysitten bij mensen. Jan (de vader) bracht me naar huis en de kindjes wouden nog even meegaan. Dus iedereen de auto in en we waren gewoon wat aan het praten. Opeens hoor ik een raar geuid en zie ik dat aan de bestuurders kant de spiegel eraf ligt. Jan schrok ook en zet zich aan de kant en de auto dat ertegen is gereden stopt achter ons.
De man stapt uit en komt naar Jan zijn auto, die zijn raampje naar beneden doet om met de man te kunnen praten.
Gewoon uit het niets zonder zelf maar een woord slaagt die man recht op Jan zijn neus en gaat dan terug naar zijn auto om daarna gewoon weg te rijden.
De kinderen (3 en 4 jaar) waren zich natuurlijk doodgeschrokken (en ik ook) en waren aan het huilen. Ik kan niet rijden dus is Jan zelf naar het ziekenhuis gereden en ik ben bij de kinderen gaan zitten om ze te troosten en heb zijn vrouw gebeld enzo.

Jeetje zeg!
ik zat net Maaskantje(new kids) te kijken maar jou verhaal kon zo uit de serie komen.
Echt niet normaal!
Is het wel allemaal goedgekomen met neus en bril en kids? :(:)

linnke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:15

gohya schreef:
Jezelf uitnodigen op een feestje en dan niet eens een kado'tje geven,dat vind ik zo Aso en onbeschoft.
Een openbare invalide parkeerplaats bij de winkels aan jezelf toe eigenen,omdat je toevallig boven die winkel woont.De man heeft wél een invalide parkeerkaart,maar ik vind het aso om er je privé parkeerplaats van te maken.

Hoezo en dan niet eens een cadeautje geven... Jezelf uitnodigen is al aso genoeg vind ik.
Ken 1 iemand die dat bij mij heeft gedaan en geen cadeau bij had en toen iedereen mijn moeder ging feliciteren (die is dezelfde dag jarig als dat ik ben..... of eigenlijk andersom :+) gewoon blijven zitten. Terwijl ik goed vermeld heb dat zij ook jarig was.

Dat is de laatste keer dat ik haar heb gezien... ze deed wel meer dingen die niet door de beugel kunnen naar mijn mening.

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:17

funnyhorses schreef:
Lauratje_88 schreef:

Jeetje zeg!
ik zat net Maaskantje(new kids) te kijken maar jou verhaal kon zo uit de serie komen.
Echt niet normaal!
Is het wel allemaal goedgekomen met neus en bril en kids? :(:)

Aan de neus zie je niets meer, hij heeft een nieuwe bril. De kinderen lijken niet getraumatiseerd en gaan nog graag mee met de auto.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:18

Gelukkig maar! +:)+

xJustMe6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:18

Mensen die met 3 naast elkaar op het fietspad lopen. Paar keer bellen.. een keertje vragen of je er langs mag. Maar geen cm aan de kant gaan, OF pas op het laatste moment. Zooo iritant |o

En nog iets, heel goor! Vroeger hadden wij de brievenbus gewoon in de voordeur zitten, en op zaterdag avond werd er standaard door de brievenbus heen geplast :roll:

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:20

tessa_brian schreef:
Mensen die met 3 naast elkaar op het fietspad lopen. Paar keer bellen.. een keertje vragen of je er langs mag. Maar geen cm aan de kant gaan, OF pas op het laatste moment. Zooo iritant |o

En nog iets, heel goor! Vroeger hadden wij de brievenbus gewoon in de voordeur zitten, en op zaterdag avond werd er standaard door de brievenbus heen geplast :roll:

Gatver!!! :(
Daar had ik toch es stroom op gezet dan! }>

jamiroquai

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:20

Nog een:

Voor het einde van een voetbalwedstrijd met je zoontje van 5 naar huis gaan omdat je ploeg aan het verliezen is. :n Ook een slecht voorbeeld voor je kind trouwens..... :x

En dan toch nog een doelpunt missen! Dat is dan wel weer grappig... :+

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:21

- plastic vazen van graf van mijn oma die continu verdwijnen en die je vervolgens een paar graven verderop terug kan halen. :(
- of je gaat naar je auto en ziet dat van alle toyota aygo's de ruitenwissers en antenne's zijn afgebroken.
- mensen die hun katten naar buiten gooien omdat ze los MOETEN lopen. die zitten vervolgens MIJN balkon onder te schijten en MIJN auto onder te krassen. en dat is dan vervolgens MIJN probleem.
- een tijd terug reed ik met paard netjes langs de weg en er komt een dikke jeep aanscheuren. echt met een noodgang recht op me af. ik steek ver van te voren m'n zweep naar de zijkant zodat hij ziet dat hij wat ruimer er langs moet. jeep rijd tegen het puntje/touwtje van m'n zweep, gaat een paar 100 m. verder op de rem en keert met een noodgang om en scheurt recht op me af := vervolgens stapt er een brede tokki-achtige vent uit die mij even duidelijk maakt dat ik met mijn k*tkop van m'n k*nkerknol af moet komen omdat hij me anders wat zou doen. ik had uitgehaald met m'n zweep op z'n auto. ik pakte vervolgens m'n telefoon en zei dat ik de politie ging bellen. dat hoefde niet, dat ging hij wel doen. heb vervolgens paard de benen gegeven want was vlak bij stal. hij sprong in de auto en kwam me vervolgens achterna het terrein op. zo het priveterrein op. ben met paardlief achter de stallen gaan schuilen en na een paar x over het terrein gereden te hebben met z'n jeep, ging hij weg.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:21

Voetbal is al een slecht voorbeeld op zich hahahaa

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:22

tessa_brian schreef:

Ik had ze op gewacht en dat ding dichtgeramd met HUN ding er nog tussen :o

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:24

JessAndHope schreef:
tessa_brian schreef:

Dat kan niet als de klep buiten zit...
Ik had ze opgewacht met een hamer }:)

funnyhorses

Tieme schreef:
- plastic vazen van graf van mijn oma die continu verdwijnen en die je vervolgens een paar graven verderop terug kan halen. :(
- of je gaat naar je auto en ziet dat van alle toyota aygo's de ruitenwissers en antenne's zijn afgebroken.
- mensen die hun katten naar buiten gooien omdat ze los MOETEN lopen. die zitten vervolgens MIJN balkon onder te schijten en MIJN auto onder te krassen. en dat is dan vervolgens MIJN probleem.
- een tijd terug reed ik met paard netjes langs de weg en er komt een dikke jeep aanscheuren. echt met een noodgang recht op me af. ik steek ver van te voren m'n zweep naar de zijkant zodat hij ziet dat hij wat ruimer er langs moet. jeep rijd tegen het puntje/touwtje van m'n zweep, gaat een paar 100 m. verder op de rem en keert met een noodgang om en scheurt recht op me af := vervolgens stapt er een brede tokki-achtige vent uit die mij even duidelijk maakt dat ik met mijn k*tkop van m'n k*nkerknol af moet komen omdat hij me anders wat zou doen. ik had uitgehaald met m'n zweep op z'n auto. ik pakte vervolgens m'n telefoon en zei dat ik de politie ging bellen. dat hoefde niet, dat ging hij wel doen. heb vervolgens paard de benen gegeven want was vlak bij stal. hij sprong in de auto en kwam me vervolgens achterna het terrein op. zo het priveterrein op. ben met paardlief achter de stallen gaan schuilen en na een paar x over het terrein gereden te hebben met z'n jeep, ging hij weg.

Lekker dan! -:(-
Nummerplaat noteren en doorgeven aan politie.

AniiQue

Wat ik aso vind.
Ik wandel altijd met mijn hond door de bos. Ze loopt los (oke dat mag misschien niet.) maar dan rent ze langs een groepje jongeren af en die geven haar gewoon een trap van hier tot ginder? .. Nou ik behoorlijk boos konden ze toch ineens hard rennen toen ik een zwaai met de lederen riem gaf.. En mijn arm mupke schrok zich dood ..

Ik heb zelf een scooter en mijn toeter bedenkt zelf wanneer hij het doet.
Nou ik toeteren deed die het een keer. Mijn uitlaat heeft een gaatje dus maakt hels lawaai, 10 fietsers in de weg. Ik geef gas, kijken ze om en fietsen gewoon droog verder. en dan boos zijn als ik ze een zetje geef omdat ik langs moet?

Ik vind het ook ronduit asociaal wanneer mensen aan het winkelen zijn en ze hoeven een product niet meer gewooon in de schappen neer leggen kom op zeg loop gewoon even terug naar waar je het gepakt hebt? Vooral met vers producten..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:25

Anne_mieke88 schreef:
Ik ben een keer samen met mijn vriendin aangevallen door marrokaanse meiden in de mac donalds met deo in onze ogen gespoten zo uit het niets, toen wij het er uit gingen spoelen in de wc in alle paniek hebben ze ons eten gestolen. het lef dat sommige mensen hebben :(

Wat ik ook erg aso vind is een wc waar een haar of een druppel op ligt, Kijk op zijn minst even om als je wegloopt van de wc af...

OMG dat zou mij nooit overkomen!! Echt niet!

Wat vreselijk voor je zeg!Deed niemand iets?
En weetje, als jij en je vriendin het waren geweest die zo gestoord waren om mensen aan te vallen en deo in hun ogen spuiten en jullie hadden Marokkaanse meisjes uitgekozen om je op uit te leven, nou dan waren de rapen gaar geweest! En dan werd je uitgemaakt voor racist ook nog...
Te ziek voor woorden!

Brainless

gohya schreef:
Jezelf uitnodigen op een feestje en dan niet eens een kado'tje geven,dat vind ik zo Aso en onbeschoft.
Een openbare invalide parkeerplaats bij de winkels aan jezelf toe eigenen,omdat je toevallig boven die winkel woont.De man heeft wél een invalide parkeerkaart,maar ik vind het aso om er je privé parkeerplaats van te maken.

Als je het over die kentekens aan de paal hebt, daar hebben zij toestemming voor.

marleen_88

Mijn top asociale gebeurtenissen zijn:

a) het topic uit de openingspost van de TS.
b) wielrenners die je voor rotte vis uitmaken, als je aan 't paardrijden bent en zij aan 't wielrennen. Zij vinden dat ik in de weg rijd, dus dan scheld je iemand toch verrot? :(

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:26

oh en nog 1: mijn vader was bezig in de voortuin. hond lag aangelijnt in de tuin. aan het huis dus tot aan de stoep is het nog zeker 7 meter. er komt een hondje het terrein oplopen om onze hond uit te dagen. vader jaagt hond weg. vervolgens komt het beest weer het terrein op en hierna nog een keer en toen werd onze hond het zat en viel uit naar hem. eigenaar komt aanlopen en mijn vader vraagt of hij de hond bij zich wilt houden. man gaat vervolgens tekeer en zegt dat m;n vader z'n gore bek moet houden en dat hij onze hond daar gewoon niet hoort te liggen. en krijgt vervolgens een klap voor z'n bek :(

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:26

heel de avond op een verjaardag zitten te pingen, dan 15min bellen, dan weer heel de tijd pingen, dan weer 15min bellen en dan weer pingen. En weer weg gaan van de verjaardag.
NOUU dan kan je toch net zo goed niet komen als je geen seconde je blackberry NIET kan aanraken? :roll:

als het op mijn verjaardag zou zijn zou ik er dus echt wat van gezegt hebben, vind dat gewoon echt niet kunnen!!!!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:27

AniiQue schreef:
Wat ik aso vind.
Ik wandel altijd met mijn hond door de bos. Ze loopt los (oke dat mag misschien niet.) maar dan rent ze langs een groepje jongeren af en die geven haar gewoon een trap van hier tot ginder? .. Nou ik behoorlijk boos konden ze toch ineens hard rennen toen ik een zwaai met de lederen riem gaf.. En mijn arm mupke schrok zich dood ..

Dat is gewoon je eigen schuld!!

herbielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:27

JessAndHope schreef:
tessa_brian schreef:

Haha geweldig _O-

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:28

funnyhorses schreef:
Lekker dan! -:(-
Nummerplaat noteren en doorgeven aan politie.

Ik was te druk met mezelf en paard te verstoppen :o

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:29

Met wandelen kwamen we over een paadje en die lag bezaaid met fietsen. >;)
Plaatselijke hang jeugd was zich verheugd aan het afvragen }> of wij eromheen zouden lopen,dus door de modder en andere viezigheid.
Maar wij "zagen"de fietsen niet liggen hoor O:) en toen mn man er met zn 100kg en ik er overheen liepen waren ze snel uitgedacht(en uitgefietst) hahahahaa }:) ~~}>

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:29

Ik ging medicijnen halen voor mijn moeder. Er stond een dikke rij bij de apotheek, komt er zo'n lelijke heks aan, dauwt iedereen aan de kant en gaat vooraan in de rij staan kraaien; Ik kom voor de dianapil. Wat een triest mens zeg..