Net in elkaar geslagen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-11 21:37

nicole3939 schreef:
_Bitje_ schreef:
goed gelukkig, eigenlijk geen last meer van de gevoelige plekken en alleen mijn schrammetje op mijn hoofd jeukt zo nu en dan even , maarja als je daar om gaat zeuren :P
Verder ben ik gewoon nog hartstikke vrolijk , dus er niets aan over gehouden (denk ik :) )

Fijn om te horen :) en laat het jou de volgende keer er niet van weer houden om lekker ergens heen te gaan.

ik heb er wel van geleerd, de volgende keer laat ik me niet meer meppen, maar sla er keihard in om.
of ik word geslagen en doe niks en ik krijg alleen de blauwe plekken, of ik mep terug en laat zien dat ik NIET zwak
ben en hun zullen niet meer zo snel iemand te grazen nemen, en voelen hoe poedersuiker ze zelf zijn.

de politie doet toch niets..

Sodeletuut

Re: Net in elkaar geslagen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 21:52

Meis, wat ontzettend rot voor je, dat dit gebeurd is..
Snap je toch niet, dat er zulke vreselijke mensen rondlopen, bah, echt ontzettend zwak van ze..

En balen dat de politie er niks aan doet. Pff je mag elkaar dus echt gewoon in elkaar slaan. Lekker dan..

Sterkte.. :(:)

NicoleWHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 23:43

nicole3939 schreef:
_Bitje_ schreef:
goed gelukkig, eigenlijk geen last meer van de gevoelige plekken en alleen mijn schrammetje op mijn hoofd jeukt zo nu en dan even , maarja als je daar om gaat zeuren :P
Verder ben ik gewoon nog hartstikke vrolijk , dus er niets aan over gehouden (denk ik :) )

Fijn om te horen :) en laat het jou de volgende keer er niet van weer houden om lekker ergens heen te gaan.

ik heb er wel van geleerd, de volgende keer laat ik me niet meer meppen, maar sla er keihard in om.
of ik word geslagen en doe niks en ik krijg alleen de blauwe plekken, of ik mep terug en laat zien dat ik NIET zwak
ben en hun zullen niet meer zo snel iemand te grazen nemen, en voelen hoe poedersuiker ze zelf zijn.

de politie doet toch niets..

Als jij met een omhoog geheven hoofd rondloopt met mij doe je niks, zullen zij het inderdaad laten.
Maar ook de vorige keer was jij niet zwak! :n Het overkwam je en je wist niet wat te doen.

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 23:50

Ik heb het ook mee gemaakt. Alhoewel, ik ben een betere vriendin dan die van jou.
Je moet gewoon niet naar de TDF gaan. Daar komen dat soort mensen nou eenmaal.
En je kunt er niets aan doen... ;(

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-11 23:54

Charica schreef:
Ik heb het ook mee gemaakt. Alhoewel, ik ben een betere vriendin dan die van jou.
Je moet gewoon niet naar de TDF gaan. Daar komen dat soort mensen nou eenmaal.
En je kunt er niets aan doen... ;(

helaas komen overal van dat soort mensen :)

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 00:02

Nou, dat vraag ik me af...

Ik geloof het niet. Op mijn feestjes zie ik nooit mensen met "kijk je me aan, ik sla je op smoel"- mensen.
Of de typische zin wat ze altijd zeggen : "Oh ik hoorde dat je dit en dat hebt gezegd over die en dat"...
(Terwijl dat uiteraard nooit zo is)... Ja, ik heb ook trauma's.

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-11 00:02

Charica schreef:
Nou, dat vraag ik me af...

Ik geloof het niet. Op mijn feestjes zie ik nooit mensen met "kijk je me aan, ik sla je op smoel"- mensen.
Of de typische zin wat ze altijd zeggen : "Oh ik hoorde dat je dit en dat hebt gezegd over die en dat"...
(Terwijl dat uiteraard nooit zo is)... Ja, ik heb ook trauma's.

ook bij TDF?

Charica

Re: Net in elkaar geslagen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 00:08

Hmmmm, nee... dat dan weer niet. Mijn trauma's vond ergens anders soortgelijk plaats... Haha.

Je bent trouwens een knappe meid. They were just jealous! Dat blijkt wel weer...
Dat gaat vaak zo. En ze zoeken gewoon een aanknopingspunt om een ruzie te maken.
Dat doen ze altijd... ;(