Moet er ook niet aan denken om het weer te gaan eten!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mary_X schreef:ah dus noten en vitamienen pillen x
Sneeuw88 schreef:Pfoeh, eigenlijk nooit zo over na gedacht hoe het er aan toe gaat in de melkveehouderij. Hoe zit dat dan met de biologische zuivelproducten? Gaat dat dan ook zo met die kalfjes?
_Nicky schreef:Sneeuw88 schreef:Pfoeh, eigenlijk nooit zo over na gedacht hoe het er aan toe gaat in de melkveehouderij. Hoe zit dat dan met de biologische zuivelproducten? Gaat dat dan ook zo met die kalfjes?
Volgens mij wel, want anders zou het kalf alle melk opdrinken en er niets meer voor de boer blijven.
Sneeuw88 schreef:Die vitaminepillen ga ik zeker eens proberen. M'n moeder loopt altijd te miepen dat ik meer B12 en ijzer moet nemen.. Hoewel ik er zelf niet echt iets van merk of ik iets te kort kom..
Aukelizzy schreef:Ik ben ook vegetarisch, eet geen vlees en geen vis. Ik ben het al vanaf mijn achtste en ben nu 20. Ik heb er zelf voor gekozen, de rest hier thuis eet gewoon vlees.
Marloez schreef:Manon94 schreef:Precies! Snap het echt niet, ik dacht altijd dat ik domme vragens stelde maar dit soort vragen overheersen
Haha.Het kan zelfs nog erger.. krijg soms zelfs de vraag of ik dan wel kip eet...
![]()
Zag verder terug in dit topic dat meerdere mensen die vraag wel eens gesteld krijgen..
Marloez schreef:Ik zeg dan altijd maar dat ik nepkippen eet..Made in China..