Hebbie nog voetbalplaatjes?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:42

hafjelinger schreef:
Gelukkig zij ze bij ons niet zo brutaal. ''Mevrouw, heeft u nog voetbalplaatjes?'' ''Nee sorry, we sparen ze zelf'' ''Oke''. Dus dat zit wel goed hier. Volgens mij doen ze ook ruilbeursen hier.

zelf ben ik begonnen met het sparen van de Troetels van de PLUS :')

_O- _O- _O- Geweldig! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:45

Peanutbutter schreef:
Heb je wel gelezen wat er staat ?? En waar die reactie op slaat :')

Ja hoor, ik vind jouw gedrag tov die kinderen ook verre van netjes en als het probleem daaromtrent bij de opvoeding ligt, neem ik aan dat jij bedoelt dat jouw ouders/familie daarin, aangezien het door jouw omschreven eigen gedrag, ook tekort zijn geschoten :) Anders had je tov die kinderen netjes en volwassen gedragen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:46

stef schreef:
MamboBeach schreef:
Ik denk dat je zelf nu eigenlijk niet begrijpt wat je schrijft. :D

ja hoor, ik begrijp prima wat ik schrijf. Dat jij dat niet doet is dan weer niet mijn probleem.

Jij voelt je aangesproken (anders reageer je er niet op) door een stukje hele algemene tekst van mij. Dat zegt dan meer over jou dan over mij, ja toch?

Stef jij valt hier ook toch persoonlijk aan?

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:50

MamboBeach schreef:
hafjelinger schreef:
Gelukkig zij ze bij ons niet zo brutaal. ''Mevrouw, heeft u nog voetbalplaatjes?'' ''Nee sorry, we sparen ze zelf'' ''Oke''. Dus dat zit wel goed hier. Volgens mij doen ze ook ruilbeursen hier.

zelf ben ik begonnen met het sparen van de Troetels van de PLUS :')

_O- _O- _O- Geweldig! :D

Ze zijn leuk, en zacht!!! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:51

Mindim schreef:
Peanutbutter schreef:
Heb je wel gelezen wat er staat ?? En waar die reactie op slaat :')

Ja hoor, ik vind jouw gedrag tov die kinderen ook verre van netjes en als het probleem daaromtrent bij de opvoeding ligt, neem ik aan dat jij bedoelt dat jouw ouders/familie daarin, aangezien het door jouw omschreven eigen gedrag, ook tekort zijn geschoten :) Anders had je tov die kinderen netjes en volwassen gedragen :)

Oooh ja ech tniet netjes van mij dat ik vraag wie er voor Ajex is en ze dan weg looptt hahahahha.. Ik geloof niet dat jij ook maar iets kan beoordelen over de situatie bij de AH omdat je er zelf geen last van hebt of omdat je eigen kind er ook staat !!!
Laatst bijgewerkt door Nadia op 02-02-11 15:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Op verzoek bericht aangepast

levine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:53

Hier in het dorp gebeurt het (gelukkig!) niet, maar dit weekend waren we in Scheveningen en daar werden we ook meteen bestormd met de vraag of we voetbal plaatjes hadden.
Ik zei dat we ze niet hadden en ben toen doorgelopen, ik heb geen zin in die onzin en ik hou niet van schooiende kinderen, dieren of wat dan ook. Als het mijn kind was, kwam ik hem/haar
daar persoonlijk wegplukken (als ik wist dat het gebeurde dan he) ;)

Anoniem

Re: Hebbie nog voetbalplaatjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:55

Mindim @ als je er zelf geen last van heb wat doe je dan in dit topic ??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:56

Idd .. Nou dat doe je ouders hier niet !! ze lopen nog net niet snel door als ze hoi mam roepen !!!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-02-11 15:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:56

Sok schreef:
Heb vorige keer dat ze zo stonden te drammen ze voor hun neus uitgepakt, verscheurd en ben weggelopen, voelde echt heerlijk :D Heb er niks mee, die schooierds, als ze t lief vragen, prima, als ze gaan lopen dramen en zeuren hebben ze aan mij echt een verkeerde :D

Ook al zo'n kinderachtige reaktie.

Ik heb nog liever te maken met kinderen die om voetbalplaatjes vragen dan met "volwassenen" die niets kunnen hebben van kinderen en dan kinderachtig reageren.

Wat een frustraties hier in dit topic.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:58

Electra63 schreef:
Sok schreef:
Heb vorige keer dat ze zo stonden te drammen ze voor hun neus uitgepakt, verscheurd en ben weggelopen, voelde echt heerlijk :D Heb er niks mee, die schooierds, als ze t lief vragen, prima, als ze gaan lopen dramen en zeuren hebben ze aan mij echt een verkeerde :D

Ook al zo'n kinderachtige reaktie.

Ik heb nog liever te maken met kinderen die om voetbalplaatjes vragen dan met "volwassenen" die niets kunnen hebben van kinderen en dan kinderachtig reageren.

Wat een frustraties hier in dit topic.

Tsja vind het kinderachtig maar het is echt de beste manier !!

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 16:01

Het lijkt mij meer op pesten :D

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 16:02

Ik heb op een peuterspeelzaal gewerkt, heel de dag 16 gillende peuters om me heen.. dus geloof me ik kan écht heeeeeel veel hebben juist van kinderen :D

Alleen ze moeten niet gaan drammen en duwen en trekken en gillen. Dat vind niet normaal.

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 16:03

Moderatoropmerking:
Willen jullie de persoonlijke toespelingen aub achterwege laten?? Dat zijn allemaal offtopic reacties en dat mag niet op LZP.
Het is begrijpelijk dat er frustraties zijn, maar dat hoeft niet op elkaar afgereageerd te worden.
Bedankt.

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 16:03

Dan heb je toch iets fout gedaan op die peuterspeelzaal, het is de bedoeling dat kinderen zich ook daar leren gedragen. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 16:07

Peanutbutter schreef:
Mindim @ als je er zelf geen last van heb wat doe je dan in dit topic ??

Waarom niet?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-11 16:11

[nieuwsbericht] Allen, haalt uw kinderen binnen, de grote gevaarlijke kinderhaatster Vjestagirl gaat naar het winkelcentrum! Wij hopen ten zeerste dat zij geen ernstige mentale schade toebrengt aan de kinderen aldaar aanwezig. Wij hopen ook dat de kinderen aldaar aanwezig haar negatieve-kinder-vibes niet oppakken. En God verbiede dat ze geen kiekeboe gaat spelen, want lol hebben zit er natuurlijk helemaal niet in. [/nieuwsbericht]

Tot later allemaal! :wave: :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 16:12

Vjestagirl schreef:
[nieuwsbericht] Allen, haalt uw kinderen binnen, de grote gevaarlijke kinderhaatster Vjestagirl gaat naar het winkelcentrum! Wij hopen ten zeerste dat zij geen ernstige mentale schade toebrengt aan de kinderen aldaar aanwezig. Wij hopen ook dat de kinderen aldaar aanwezig haar negatieve-kinder-vibes niet oppakken. En God verbiede dat ze geen kiekeboe gaat spelen, want lol hebben zit er natuurlijk helemaal niet in. [/nieuwsbericht]

Tot later allemaal! :wave: :roll:

En Pestkop Peanutbutter die zelf tekortgeschoten familie heeft _O-

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 16:15

Vjestagirl schreef:
Angeliekje schreef:
Das waar... wel een ideetje voor die voetbalplaatjes om ze in een "eigen merk" product te doen *D Gelijk alle koters bij de deur weg!

Bij t brood ofzo. Is geen ongezond product, en iedereen heeft brood nodig...

En DUS zou ik acuut ergens anders brood gaan halen. Ik hoef geen brood met die debiele plaatjes erin. Doe het dan gewoon zoals bij elke actie: kies een paar producten uit die ze niet goed genoeg verkopen, daar die plaatjes bij en dan is meneer Heijn ook weer blij dat z'n kanslozere spullen nog over de toonbank gaan.

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 16:25

Moderatoropmerking:
Er zijn net een aantal offtopic reacties verwijderd, graag de bovenstaande moderatoropmerking aandachtig doorlezen en ontopic blijven. Bedankt.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 17:11

Ah ik geef ze wel arme kinders staan soms ook in de kou heb liever dat ze dit doen dan dat ze erge kattekwaad uit halen!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 17:24

Ik verbaas me er wel over dat de kinders tegenwoordig voor de supermarkt staan voor die dingen.. In mijn tijd :') (voel me erg oud nu) hadden we alleen maar flippo's en wachtte je braaf tot je moeder een zakje chips kocht. Wij stonden echt niet voor de supermarkt, had ik dat wel gedaan dan was mijn moeder mij hoogstpersoonlijk komen halen. Die had dat geschooier echt niet goed gevonden :n

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 18:26

Hahahaha ik zag ze net voor het eerst :') Vond het eigenlijk wel grappig :Y) Alleen wie laat zn kinderen van 8 tot 10 jaar nou midden in het centrum van Arnhem staan bedelen voor de AH? :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 19:20

Bij ons staan ze braafjes achter de dranghekken en ze krijgen het soms en zo niet dan is het jammer.
Er zijn al hordes schreeuwende weggestuurd dus deze houden zich braaf stil
Ik (als 13 jarige) werd laatst aangesproken: Hallo, Heb je misschien nog voetbalplaatjes over? Of spaar je ze zelf.

Ik heb gezegt dat ik ze spaar voor mijn neefje en kreeg toen een ''oké maar toch bedankt!!'' terug.

Zo mag ik het horen :Y)

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 19:34

Peanutbutter schreef:
Ik geloof niet dat ik een voorbeeld hoef of moet zijn !! Daar heb je ouders/familie voor ...

Ik behandel anderen meestal zoals ik ook zelf behandeld wil worden... familie of niet ;)

Net een veldonderzoekje gedaan...
En jawel, bij binnenkomst, 2 kotertjes die helemaal blij waren omdat ze Affelay hadden. Ze vroegen inderdaad plaatjes aan een mevrouw die naar buiten ging, kregen die en zeiden dankjewel.
Ik had mijn boodschappen in een gewone (niet boodschappen-)tas zitten, ze keken me schuchter aan en vroegen niets.

Anders had ik ze wel afgeblaft dat ik daar het huis van een medebokker mee vervuil :+

Er werd niemand omver gelopen of uitgescholden en dit betreft een van de grootste AH's van NL.
Maar misschien heb ik wel geluk gehad :=

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 21:26

Ik denk, dat de grootste "probleme.n" net na schooltijd zijn.
Na 18.00 uur zullen de meeste kinderen thuis zijn.
Als je je er zo aan erger, kan je misschien op een ander tijdstip boodschappen doen?