Allereerst ik ga niet bewust (was niet met die intentie iig) roeren in een huwelijk. Zou puur fysiek zijn maar is meer van gekomen.
Ja ik hoor maar 1kant vh verhaal, maar hy 'verdedigd' haar ook wel (waarom ze niet wil etc)
Hy geeft veel om haar, maar komt (zegt hij) er nu achter wat hij 18jaar (of heel zn leven gemist heeft). (Dan doel ik niet op 'ware' liefde maar wel ware acceptatie, respect en intiem zijn.
Kijk als ze even mindere periode hebben oke. Maar hij zegt al 18jaar te moeten 'vechten' om 1x p/m voor elkaar te krijgen...
En als je dan elke dag wel 5x kan... Begrijp ik best dat t een opgave is.
Daarnaast was zij degene die afgelope trouwdag (tegen de kinderen nota bene...) Zei ; als we volgend jaar maar halen (kinderen overstuur natuurlijk).
Hy wil niks anders als mij betrekken en kennis laten maken met... Ik hou me bewust afzijdig, wil niet roeren, zijn beslissing heb ook gezegd als je ooit kiest, kies je niet voor mij of voor haar maar voor je eigen geluk... En hoe jij verder je leven verder wil leiden.
Tja mss moeilijk te begrijpen (en zelfs hij snapt niet dat ik t doe) ik 'duw' hem figuurlijk vaak terug naar huis.
Ik heb wel 200x op t punt gestaan, mss moet ik stoppen dit werkt niet. En heb dat nog soms (geloof me een 'gewone' relatie is makkelijker

Tja ik ben door deze ervaring (via site, meer dates gehad) wel heeel anders gaan kijken naar *het huwelijk, lange termijn relatie, mannen en vreemdgaan... Tja niet uit te leggen moet je meemaken