Hier ook nog geen sneeuw maar er hangt wel een dreigende lucht.
Akecheta
Geplaatst: 04-01-11 10:22
Zap gefeliciteerd met je verjaardag!
Dat klinkt echt heerlijk zeg, die temperatuur. En ach dat regenwater zal wel gewoon lauw zijn, kan je in douchen Maar arme jij als je over drie weken weer in NL komt. Wat een overgang van temperatuur
Have fun over there!
Hier heeft het een heel klein beetje gesneeuwd vanacht, minimaal, maar toch
Pff, hier kunnen we alleen maar dromen van 30 graden Hier begon het gisteravond ook heel lichtjes te sneeuwen maar volgens mij heeft dat niet doorgezet
kehdra
Geplaatst: 04-01-11 10:30
Gefeliciteerd Zap! Toen ik in Suriname zat, regende het ook 1 dag, toen dtond het water gelijk een halve meter hoog, en zwommen de ratten erin.... Veel plezier!
Hier is het nog steeds groen/grijs, glukkig weinig wit meer te zien wel glad gisteravond!
Hier begint de sneeuw zo langzamerhand zwarte vlekken te vertonen en de kleine binnenwegen zijn nog spiegelglad. Hoop dat het nu ook echt eens een keer waar is, dat de dooi gaat doorzetten want we zitten nu al bijna 3 weken tegen die zooi aan te kijken. Het kwakkelt zo al lang genoeg door. Hoop echt dat de verwachtingen kloppen deze keer en we in ieder geval de komende 2 weken zachtere temperaturen krijgen en geen nachtvorst meer. Dan ruimt die overgebleven sneeuw ook eens lekker op. Verder is het wel heerlijk wandelweer en dat is precies wat we vanmiddag even lekker gaan doen
Het is inderdaad koud, maar zolang die witte derrie wegblijft vind ik alles prima!
gohya
Geplaatst: 04-01-11 18:12
Hier is alweer de temp. niet boven nul geweest vandaag.Het water bleef een dun laagje ijs houden,ook de sneeuw en het ijs op de wei smelt 0,0. Het is nog steeds een ijsbaan op een groot gedeelte v.d. wei. Koud had ik het niet,maar das meestal als je bezig bent.
bij ons was de wind vandaag wel koud voor de rest was alles al mooi ontdooit behalve het schoolplein was lekker glibberig , er vielen zelfs twee hahah was heel grappig
Nee de pony's lopen heel voorzichtig over de bevroren sneeuw,het ijs ontwijken ze. Ik zelf ben ook nog niet uit gegleden,maar heb thermolaarzen aan met goed profiel onder de zool.