Geniaal Morgen allemaal excusses mailen? dat eht écht niet de bedoeling was en blablablaen zoveel spijt.. hoe kunnen we het goedmaken
trekpaardluf schreef:ik weet niet wat voor werk jullie doen maar er word niet zoveel gedaan geloo fik moet kunnen voor een dagje...
Kijk maar uit morgen Babel: hij stuurde:Had vanochtend wel even iets van wtfEn dan doe je voorzichtig, maar als ik snel de link met babel zie dan gaan de remmen los JHadden we maar niet in een dolle bui deze deal moeten maken. Ik krijg haar nog wel.
Op de vraag: wat dan, kreeg ik:Jaaaaaaa dat zou je wel willen weten hè?Maar dat mag het slachtoffer zelf vertellen als het zover is maak je borst maar nat Babel!!
haha maar hij leest vanavond dit topic. en denkt dan oliebol nu krijg een een kudde bokkers achter me aan
djuulsie schreef:Sinelia schreef:oeps babel............hopenlijk is het niet te erg...WIJ HELPEN JE WEL HOOR absoluut..........
IrisP92 schreef:Dat idee van morgen allemaal een excuus mailtje sturen vind ik wel geniaal overigens!Ik denk dat ie héééélemaal gek wordt