Dat ik vanmorgen wakker werd met ongelooflijke keelpijn en dat toen ik de deur opendeed zag dat het buiten ook nog eens wit was
Fred_Kroket
Geplaatst: 15-12-10 12:52
Dat ik mijn fietssleutel al twee dagen niet kan vinden!!! *&%$^ En dat ik mijn slot de vorige keer gewoon open kreeg met mijn huissleuteltje (ja is nogal ouderwets slotje) en nu dus niet!! AAAAAAAAAARGH!!!
Dat ik vanochtend voor ik naar school ging naar zangles zou gaan, maar dat de trein *alwéér* zodanig veel vertraging had dat ik meteen door kon naar Amsterdam ipv naar zangles te gaan
Dat het koppelen van mijn nijnen niet echt lekker gaat.
tassie
Geplaatst: 15-12-10 13:51
dat ik gister met me vinger tussen de deur kwam en daarbij me topje heb gebroken en bijna me hele nagel op de grond lag... Ben nu dus nagels loos op 1 vinger
kelselientje
Geplaatst: 15-12-10 13:52
dat ik morgen waarschijnlijk niet meer naar gala kan gaan:(
Oamaru
Geplaatst: 15-12-10 13:52
Dat de wekker zo ontzettend vroeg ging.
GamblersCup
Geplaatst: 15-12-10 13:55
Mijn collega's... er zitten hier 2 ontzettende mutsen waar ik in de loop van de tijd een ontzettende hekel aan gekregen heb. Als ik 's morgens binnenkom en ik zie ze zitten, heb ik er al de t*ring in. Gelukkig is mijn eigen kantoor begin Januari klaar en ben ik verlost van die blonde tuthola's.
marjolein_el
Geplaatst: 15-12-10 13:56
kelselientje schreef:
dat ik morgen waarschijnlijk niet meer naar gala kan gaan:(
Ik ook niet, ben nog steeds ziek!
én dat me bestelde dekje na bijna 2 weken nog stééds niet is bezorgd.
Charlie_206
Geplaatst: 15-12-10 13:59
Dat ik al sinds zondag zooo ziek ben, en vriendje ook ziek heb gemaakt...
GamblersCup
Geplaatst: 15-12-10 14:14
Nog eentje: Agradi
Heb Agradi net aan de telefoon gehad, en wéér zijn artikelen niet op voorraad en gaat het langer duren. Ik word niet goed van dat bedrijf, bij elke bestelling tot nu toe (en ik bestel er al lang, hoewel dat binnenkort afgelopen is, zo moe word ik er van) is er van alles mis gegaan, dingen niet op voorraad, ze houden je aan het lijntje met "wordt volgende week geleverd" en volgende week staat er een levertijd van nóg twee weken... zo zit ik dus al vanaf begin Augustus (!!!) op een artikel te wachten. Al die tijd heb ik elke 2 weken gebeld, omdat ze maar bleven zeggen dat het meebesteld was en dat het de week erop binnen zou komen. Nu weer met wormkuren... "ja maar mevrouw, we worden overspoeld met wormkuren-bestellingen"... ja maar Agradi, dat was de voorgaande jaren ook al zo, wees wat minder bang en baseer je bestellingen op je verleden zodat er in ieder geval genoeg is en je niet meer zó veel klanten moet teleurstellen. Grrrr... k*tbedrijf.
Dat de sleutelgaten van me auto dichtgevroren waren en ik geen afstandbedieninkje heb voor me tut !! Hop sleutel verwarmen met een aansteker en steeds iets verder ' ontdooien ' .. Grrrr
GamblersCup
Geplaatst: 15-12-10 14:22
In dat geval zou ik aanraden zo'n klein flesje ontdooier te halen, of zo'n verwarmde nepsleutel die je slot ontdooit. In dit jaargetijde zijn die paar euro goed besteed!
Dat het pakje met thermo-schoenen nog steeds niet bezorgt is (wacht al te lang) en ik nu bang ben dat ze pas van de zomer komen... haha! Oeh en ik werd ook NIET blij van de kapotgevroren watertoevoer van de wasmachine!
__Esther__
Geplaatst: 15-12-10 14:26
De docu van Zembla over rashonden
Thomina
Geplaatst: 15-12-10 14:33
De slechte weersvoorspellingen deze week. Heb vrijdag wedstrijd en wil er graag heen, heb de hoop, maar ergens ook weer niet. we zullen het zien!
Ik baal gewoon ontzettend van dit weer!!!!!!!!! Dat we dus niet kunnen paardrijden. En dat ik elke dag zo vroeg er af moet om naar stage te gaan.