ben ik zo jaloers of houd hij nou geen rekening met mij.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 11:17

Ben wel benieuwd wat ze nu gaat doen. Wel meerijden of niet meer.
En als ze wel nog wil meerijden, haar vooraf de 20 euro in één keer laten betalen ;)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 11:22

Pffffft ik zou zo'n zeurmuts al niet eens meer in de auto willen....die 20 euro is echt het verstoren van je rit niet waard :n

wollie27

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 11:25

buster4ever schreef:
had al aan madam gevraagd of ze bijdrage wil doen in de benzine maar dat doet ze dus niet. want ze kon het geld beter gebruiken
ik voel me gewoon net zo een taxi iedere dag... enkel dat een taxi chauffeur die niet betaald word en ik vind t gewoon enorm vervelend.

als ze niet mee wil betalen had ik haar niet eens meer meegenomen kan je groot gelijk geven!

NathalietjeB

Re: ben ik zo jaloers of houd hij nou geen rekening met mij.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-10 11:26

naja me vriend heeft netjes gezegd 20 euro per maand zo niet dan niet meerijden...madam wil op de eerste rang zitten ofzo...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 11:32

Meer dan terecht die eis, vind dat ze er zelfs nog vrij goedkoop van af komt.
Nu zou ik sowieso niet elke ochtend iemand mee in de auto willen. Tijdelijk, geen probleem maar elke ochtend?
Naar mijn werk rijden en terug is echt mijn "zen" momentje... Muziek lekker op, effe rust... :) Ik word altijd chagerijnig als ik mijn auto niet heb en mijn moeder me moet brengen... Heb nl een behoorlijk ochtendhumeur dus liefst van alles wissel ik het eerste half uur geen woord met niemand... En als ik dan alleen kan rijden dan ben ik wakker genoeg en hebben ze er op mijn werk geen last van. _O- Maar als er eentje de hele tijd, elke ochtend opnieuw, langs me zou zitten kwekken.... Pfoeeh :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 11:47

Ik vind 20 euro per maand zéér schappelijk voor een uur per dag in de taxi zitten :D
Dat is een keurig aanbod, wat jullie haar gedaan hebben.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 12:26

petradek schreef:
Je krijgt toch gewoon reiskostenvergoeding van je werkgever? Ik denk dat je je een beetje aanstelt, zoals ik het lees. Carpoolen is goed voor het milieu en als je toch naar hetzelfde bedrijf gaat..? Je bent toch met z'n 3en? Waarom zou je jaloers zijn als je er zelf bij bent? Of wil je meer tijd alleen met je vriend?

Gewoon duidelijk zijn in wat je nu echt wil.

Edit. ik zie nu je andere verhaal :evaw:

Sorry maar in deze situatie zou ik me ff niks van het milieu aantrekken..
Fietsen/lopen is ook goed voor het milieu :Y)

Niet iedereen krijgt een reiskostenvergoeding hoor, en ook niet overal is het bedrag even hoog. :)

Enne, wat een trut zeg.. 20 euro is geen geld per maand!

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 12:42

Nou wat een dom kind. 20 euro vind ik idd een schappelijke prijs. Je hoeft idd niet voor een gratis taxi te spelen. Ook wel een beetje raar dat ze dan ze arrogant moet reageren... Ben benieuwd of die muts zich nog bedenkt. Nouja verder natuurlijk gewoon boven staan. Wel fijn dat je het iig hebt uitgepraat met je vriend.

Dussss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 12:51

Hahahah nou beter zo toch!! Beter dat ze niet mee rijd :P
En als ze al zo'n domme kop trekt dan zou ik haar echt nooit meer meenemen ook niet voor die 20 euro!
Of op het dak of aan de trekhaak met haar arrogante kop!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 13:04

Goed opgelost TS. :D Zo zie je maar dat op je strepen staan wel degelijk effect heeft. Ik vind 20 euro een prima bedrag, aan de weinige kant zelfs.. ;)

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 13:12

Miracle_ schreef:
Goed opgelost TS. :D Zo zie je maar dat op je strepen staan wel degelijk effect heeft. Ik vind 20 euro een prima bedrag, aan de weinige kant zelfs.. ;)

helemaal mee eens.
goed opgelost

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-10 13:14

ik wou niet de hoofdprijs vragen weetje wel (wil niet gelijk een gier wezen van nou betaal maar 30 euro)om mee t rijden had zoiets van 20 is wel schappelijke prijs naja als ze t er niet mee eens is is t niet mijn pakkie aan...rijd ze maar lekker niet mee

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 13:17

mannen snappen geen hints dus je moet recht door zee zeggen waar het op staat ;)

ik vind 20 euro echt spotgoedkoop! (hoeveel km rijden jullie op een dag?) eerder in het topic had iemand de regeling dat die de helft van zijn KM vergoeding aan de collega betaalde, dat vond ik érg netjes!
Ik vind het ronduit belachelijk dat ze geen 20 euro in de maand wil betalen voor zoveel luxe (warme auto, niet verkleumen bij de bushalte, direct na het werk weer naar huis).

Ben benieuwd of ze in het vervolg gaat betalen en meerijden, het zou mij eerlijk gezegd wel een beetje verbazen! Misschien als ze erachter komt hoe duur de rest is ;)
goed iig dat jullie eruit zijn gekomen en dat het allemaal weer goed is +:)+

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 13:25

Maar stel dat ze akkoord gaat met de 20,- (de arrogantie trouwens dat ze daar nog even over na moet denken) zou je haar uberhaupt nog elke dag in je auto willen hebben?

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 13:25

ik vind eigenlijk ook dat je je aansteld... voor mij was t waarschijnlijk snel afgelopen geweest want ik kan dr echt echt niet tegen.

maar idd niet helemaal, wel deels...

Van mij mag ook iedereen mee!!! en als t bv naar een manege is ofzo (dus iets waar je geen geld verdient) mag t zelfs gratis mits ik geen kilometer moet omrijden! ik gun haar dat dan of hem en die mag dan gewoon mee..geen moeite mee.

Echter ze werkt en verdient als goed is even veel als je vriend, dan vind ik het dus niet meer dan logisch dat ze mee betaald, want de bus is vaak een stuk duurder! en duurt ook veel langer eer je ergens bent.
Als ze dan al zo reageert, dan profiteerd ze gewoon van de goedheid van je vriend! en dat vind ik dan weer niet netjes en snap dat je dat niet vind kunnen.

Wat betreft het geen rekening houden met enzo, sorry het is toch echt wel jaloers ;) alleen al je taalgebruik duid op jaloezie:P
Maar idd praat met je vriend erover.. en denk even na of het toch niet komt omdat je jaloers bent of puur om t geld wat het jou kost.

Als het het laatste is kun je toch duidelijk maken dat het jou gewoon gaat om fijt dat ze niet mee betaald, niet eens 1/3de van de benzine... als hij dat voor zijn rekening wilt nemen is het dan ja prima

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 13:28

(en dan zit ik netjes al de 11 pagina's door te lezen)

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 13:36

Sleeper schreef:

hahaha echt he, doe ik ook altijd xD (Of dan iig de berichten van TS)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 19:36

Lins_Vetra schreef:
:') je moet nog even wennen zeker

Hahaha oh ja man :')

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-10 19:36

alexandra mischien even alles doorlezen voordat je wat plaatst... :+ ;)
sleeper ow ja hoor geen probleem mee....verbaaste me wel dat ze zich had ziek gemeld vandaag.. zei al lekker op kantoor wel verbazend dat ze ziek is want heb dr vanmorge nog gezien en gesproken.

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 19:41

Je bent niet voor niets jaloers, luister naar je gevoel. Je kunt niet met tegenzin zo iemand in je auto hebben.
En het is fijn om dat moment te hebben alleen met je vriend in de auto. Je praat lekker bij en daar hoort zij dus niet tussen.
Goed opgelost!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 19:55

Laat haar wel vooraf betalen he, niet aan het eind van de maand.. Daar kan ze nog best wel eens misbruik van gaan maken.. 20 euro per maand vind ik erg weinig hoor, toen ik 22 km verderop werkte kreeg ik 6 euro reiskostenvergoeding per dag, 3 euro enkele reis dus. Ik neem aan dat zij ook gewoon reiskostenvergoeding kan krijgen en dan vangt ze meer als dat ze jullie hoeft te betalen!

Yviertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 23:43

zielig dat ze zich ziek meld. maar dat moet ze zelf weten. Het zegt iig genoeg over haar zelf. Verwend nest

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 01:44

Heeft ze zich ziek gemeld?
Dat blijkt maar weer wat voor een persoon dit is.
Ik zou nog steeds voet bij stuk houden, maar dit soort volk wil ik niet eens meer in mijn auto hebben.
En dat moet een volwassen vrouw zijn, wat een klein kind zeg.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 02:45

Ik denk dat jullie het wel goed hebben op gelost samen. Ik moet er zelf trouwens niet aan denken om iedere ochtend 30 tot 45 minuten in 6 kubieke meter te zitten met iemand die ik niet mag. Als het nu een vriendin van jullie beide is of iemand waar je vrij neutraal tegen over staat is dat nog wel te doen. (mits ze dezelfde muziek smaak hebben :P ). Maar als je iemand niet mag word het volgens mij met de dag ongezelliger.

20 euro is overgens best schappelijk. Je zit met zijn drieën in de auto dus 1/3 van de (benzine) kosten vind ik best redelijk. Als je iedere dag 1 a anderhalf uur onderweg zit denk ik dat ze er nog goedkoop vanaf komt.

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 07:08

Sleeper schreef:

Nou idd

TS: Super opgelost op deze manier.
Zij laat zich wel meteen kennen trouwens, om meteen maar ziek te zijn asls je niet met de auto mee kan